Landmarkrally 2018, de introductie

Lijkt me wel een leuk manier om weer eens wat ritten te maken met een doel!
Telt het ook als ik met de cabrio (vrouw met 2 honden passen niet op de motor) de locatie bezoek?

grt Bart
 
Net als 2 jaar geleden wordt er weer van dezelfde spreadsheet gebruik gemaakt, alleen met gewijzigde kolomnamen.

full


Hier staan de deelnemers op die tot nu toe aangegeven hebben mee te willen doen. Het kunnen er veel meer worden dus zegt het voort, ook op andere sub-fora van MF ;)
 
In verband met beperkende regeltjes over de toegankelijkheid cafe-05 vervangen door iets wat er in de buurt is met uitzicht op een motte.
 
Wat ik in zo'n geval doe bij de flessenjacht is de afbeelding kopiëren, vergroten en evt. de belichting bijwerken.

Hier is met enige moeite de naam van de cafetaria te reconstrueren die op het rode uithangbord in de topgevel staat. Zoek verder maar eens op wat een motte is.
 
Deze wel :P

Moeten de eerste drie theehuizen ook niet nodig vervangen worden? :+
 
Laatst bewerkt:
Deze wel :P

Moeten de eerste drie theehuizen ook niet nodig vervangen worden? :+
Die worden helemaal niet vervangen. Wel zal in de loop van de tijd een hint of een cryptische omschrijving bij het object bijgeplaatst worden.

Het zal dan lijken op dit: Thee-01 wil zich profileren als chalet :}
 
Eigenlijk niet blij mee, want ik kan deze niet vinden.

Lol, de oude had ik gevonden....
De nieuwe moet ik nog zoeken.

Deze wel :P

Moeten de eerste drie theehuizen ook niet nodig vervangen worden? :+
Die worden helemaal niet vervangen. Wel zal in de loop van de tijd een hint of een cryptische omschrijving bij het object bijgeplaatst worden.

Het zal dan lijken op dit: Thee-01 wil zich profileren als chalet :}

1e hit in Google! _O-
Dank! *O*

Same :o
 
Er komt schot in het zoeken.
Na 192 pogingen alle drie de McDonalds gevonden. Was blijkbaar de moeilijke methode. :)
Ook beide Cafe-05 gevonden.
Vis-03, Thee-02 en Thee-03 nog te doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan Thee-03 ook nog steeds niet vinden. Bordje is voor mij echt niet leesbaar, althans, wat ik er uit denk te halen geeft me geen positief zoekresultaat.

Vis-02 vind ik ook wat frustrerend omdat die prima leesbare naam me brengt bij 2 andere visboeren maar niet bij deze...

Vis-05 kan ik ook niet vinden.
 
Laatst bewerkt:
Bij controle bleek voor vis-02 de SV te dateren van 2009 en was ook niet te vinden bij afbeelding zoeken van Google. Het was de viskraam op het Oranjeplein te Veere.

Er is nu een nieuw plaatje neergezet voor vis-02. Deze is met enig zoekwerk wel via Google te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan