Het is er doorheen. Geen motoren meer lekdijk bij Lopik

ik hoop dat de kou nog ff duurt :Y in iig tot na 3 mrt :t dat ze maar mogen blauwbekken _O-
 
Ben benieuwd hoeveel mensen er aanhaken morgen bij de protestrit.
Wil ik zelf meerijden dan moet ik eerst mijn eigen fiets dichtbouwen. Kappen en tank liggen er nog af....even een momentje voor vinden.

Daarnaast spreek ik vanavond onder privéomstandigheden de wethouder van Lopik nog even. Ik zal hem vragen of hij morgen achterop stapt en met me meerijdt 8-)
 
Cookies op AD.nl | AD.nl

Leuk bedacht:)

,,We gaan op uitnodiging naar één van de bewoners van de Lekdijk'', aldus Vera de Bruijn, algemeen secretaris van de actiegroep. ,,We zijn dan bestemmingsverkeer en niet in overtreding. We drinken er wat en gaan weer weg.”

Alleen jammer dat het bord , uitgezonderd bestemmingsverkeer , er niet bij staat.. (of met de huidige afsluiting wel?)
 
Ik ga een brulpijp monteren onder de auto van mijn vrouw, en dan over de dijk scheuren. 8-)
Dat zal ze leren.
Turbospoke aan je trapfiets en dan BROOOOOAAAAAPPPPPPP!!!! over de dijkjes heen en weer!

TURBOSPOKE-2.jpg


:] 8-)
 
Laatst bewerkt:
Alleen jammer dat het bord , uitgezonderd bestemmingsverkeer , er niet bij staat.. (of met de huidige afsluiting wel?)


Nee dus.

28576036_1864429220298107_1394890215594614184_n.jpg


Overigens kom je dit bord pas tegen nadat je komende vanuit Schoonhoven al zo'n 1,5 km op de dijk rijdt, en daarna dus alleen nog maar op de dijk kunt keren om terug te rijden. |(
 
Laten we een beetje rekening houden, ga lekker naar zandvoort..... op de openbare weg dien je je te gedragen....

Nee dus.

[afbeelding]

Overigens kom je dit bord pas tegen nadat je komende vanuit Schoonhoven al zo'n 1,5 km op de dijk rijdt, en daarna dus alleen nog maar op de dijk kunt keren om terug te rijden. |(
 
Laten we een beetje rekening houden, ga lekker naar zandvoort..... op de openbare weg dien je je te gedragen....

En wie zegt dat dat op de motor niet kan in het weekend?

kort na het maken van deze foto zag ik een auto bij een woonhuis vandaan komen, die achter mij de dijk opreed. Ik hield mij netjes aan de snelheid en werd vervolgens op nogal grove wijze ingehaald, en ik schat dat de bestuurster vervolgens met een gangetje van zo'n 80 + "rustig" verder reed.
 
Mij hebben ze er niet mee daar ik bijna geen ‘weekend tochtjes’ maak, die maak ik liever doordeweeks. Heerlijk rustig.
Desalniettemin is het natuurlijk belachelijk, hoop dat MAG er een zaak van maakt (en wint) want het is toch van de zotte dat een hele voertuigcategorie wordt geweerd door een subjectieve beleving van wat bewoners. Overigens zou ik dit bord persoonlijk gewoon negeren als ik vanwege mijn bestemming langs die dijk zou moeten rijden, als ze geen moeite doen om op lawaaimakers te handhaven zullen ze dat ook niet voor dit verbod doen.
 
En wie zegt dat dat op de motor niet kan in het weekend?

kort na het maken van deze foto zag ik een auto bij een woonhuis vandaan komen, die achter mij de dijk opreed. Ik hield mij netjes aan de snelheid en werd vervolgens op nogal grove wijze ingehaald, en ik schat dat de bestuurster vervolgens met een gangetje van zo'n 80 + "rustig" verder reed.

ja wie rijd er daar nou 60 ik rij vaak achter auto's aan die 90 + rijden soms ,volgas met dat hok :Y
 
Laatst bewerkt:
Mij hebben ze er niet mee daar ik bijna geen ‘weekend tochtjes’ maak,
die maak ik liever doordeweeks. Heerlijk rustig.
Desalniettemin is het natuurlijk belachelijk, hoop dat MAG er een zaak van maakt (en wint) want het is toch van de zotte dat een hele voertuigcategorie wordt geweerd door een subjectieve beleving van wat bewoners. Overigens zou ik dit bord persoonlijk gewoon negeren als ik vanwege mijn bestemming langs die dijk zou moeten rijden, als ze geen moeite doen om op lawaaimakers te handhaven zullen ze dat ook niet voor dit verbod doen.
Gewoon door-de-weeks! Jazeker, dan heel rustig.
Ik kom er dus meer dan eens over deze dijk.

Toch snap ik de bewoners langs de dijk wel.
Paar jaar terug was ik lekker aan het toeren. (op een zondag) Totdat ik werd ingehaald door een groepje met meer haast dan gemiddeld. Ik dacht: Effe lekker meegassen. :]
Het had toen meer weg van rijden op een circuit. Hele stukken reed ik boven de 150. Niks mis mee, maar niet op een dijkje met fietsers, kinderen en wandelaars. Een paar km met de groep meegereden totdat ik besefte dat ik eigenlijk van huis was gegaan om een lekker TOERTOCHTJE te rijden. :t
Nee, de herrie, daar heb ik niet op gelet, maar je kan verwachten dat als een groep motoren op hoge snelheid over de dijk gaat, het zeker niet heel stil zal zijn geweest. B|
 
Ik snap inderdaad niet waarom er geen verbod is voor auto's.

Oja, de bewoners willen zelf wel graag blijven planken, en dan kun je daarbij controles op auto's niet gebruiken.
 
prima ,dan ook helemaal afsluiten zelfs voor de bewoners,dat zal ze leren _O-
 
prima ,dan ook helemaal afsluiten zelfs voor de bewoners,dat zal ze leren _O-

Zal je zien dat er niet een motorrijder aan de dijk woont.
Als er een verbod op auto's komt piepen ze anders.

Net als de discussie in sommige steden om ze autoluw te maken.
De bewoners gaan dan ook ineens piepen als ze er achter komen dat het ook voor hun en hun bezoek gaat gelden .
 


Zal je zien dat er niet een motorrijder aan de dijk woont
.
Als er een verbod op auto's komt piepen ze anders.

Net als de discussie in sommige steden om ze autoluw te maken.
De bewoners gaan dan ook ineens piepen als ze er achter komen dat het ook voor hun en hun bezoek gaat gelden .


Waarom ga je er dan wonen :? :+
 
Dat lijkt leuk tot je alle wateroverlast en verzakkingen meemaakt. Om nog maar niet te spreken over de hordes ratten.
Ook trekken dijken om één of andere reden zure oude mensen aan die dan vervolgens je buren worden.
 
Laatst bewerkt:
Binnensteden trekken ook zure mensen aan. Van die mensen die een paar keer per jaar in de binnenstad komen stappen. En dan opeens merken dat dat nachtleven ook gewoon doorgaat op de avonden dat zij vroeg naar bed willen.

Waarschijnlijk is de wereld gewoon vol met zure mensen...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan