zzr 600 kawasaki

robyandre

Rookie
25 feb 2018
5
0
Rumbeke
hoi ik heb een zzr 600 bouwjaar 1992 gekochtmet 19000mls op de teller zijn er daar veellkinderziektjes aan hij start goed moet nog een oldtimer plaat aanvragen en dan maar rijden en ook nog een beetje opkuisen heeft 1 jaar stil gestaan
 
Kinderziektes zullen er wel uit zijn na 26 jaar ......

Verder is het wel een goeie fiets zoals ik begrepen heb, maar dat het model goed is wil natuurlijk niks over jouw specifieke fiets zeggen.
 
ik weet wel nie of de distubrustie ketting nog goed is ik zou wel een plat stuur willen opzetten hebben jullie er een te koop
Je hebt geen verstand van motortechniek. Maar dat is niet erg.

De distributieketting zal nog prima in orde zijn, na 19.000 mls gebruik. Die gaan namelijk erg lang mee.

Sturen kun je kopen bij motorzaken, en online shops. Maar volgens mij heeft dit model clipons, en wordt het lastig om er een ander stuur op te zetten.
 
geen punt komma vraagteken of uitroepteken zelfs spatie is moeilijk. Ik zeg doei!


Voor hetzelfde geld kan hij niet goed lezen of schrijven, en doet hij nu al zn best, om dit te tikken.

Onze gemeenschappelijke interesses verbind ons, toch niet ons niveau? ( tyfus, wat mooi verwoord :} )
 
full

Niet iedereen heeft dezelfde scholing, en buiten dat, het is een Belg, wellicht wel uit Wallonië, waar ze Franstalig zijn. Mijn geografische kennis is dus ook niet up to date, so what?
Als je geen rammels hoort of gerinkel uit je blok als ie netjes loopt is er niks mis met je distributieketting lijkt me.
Voor het stuur, die kun je overal wel vinden, zoals Martell schrijft hier.
Veel plezier met je ZZR. :t
 
Zijn goeie motoren.

ik heb er 5 jaar 1 gehad, en deze heb ik vorig jaar aan een vriend van me verkocht. dit was ook een zzr600 uit 1992. en heb deze helemaal opgeknapt dus, weet wel wat probleempjes te vinden.

waar loop je allemaal tegenaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan