MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geduld dus, en het seizoen is nog lang.... ;)
Het moet nog beginnen.. maar de voorbereidingen zijn in volle gang.
De motor is voor de laatste puntjes op de i bij de dealer en op de valreep bijTen Kate een nieuwe helm aangeschaft met een leuke korting..

Hoop na volgende weekend de eerste km's te gaan maken dit jaar :]
 
Het moet nog beginnen.. maar de voorbereidingen zijn in volle gang.
De motor is voor de laatste puntjes op de i bij de dealer en op de valreep bijTen Kate een nieuwe helm aangeschaft met een leuke korting..

Hoop na volgende weekend de eerste km's te gaan maken dit jaar :]
:]

Afgelopen zaterdag bij een duitse motorsloop/handelaar rondgeneust. Maar goed dat we geen aanhanger of busje bij ons hadden anders had ik wel wat meegenomen :X Stond ook zat ''crap'' maar ook heel veel leuk spul....

Voor een idee;
26757981638_1673956337_b.jpg

39919173574_8e3060fe21_b.jpg

40629502951_3732a86c46_b.jpg

40587459922_d9a9e619f5_b.jpg

26757974098_a024903ef6_b.jpg
26757971798_81bfc555cc_b.jpg

26757967698_95d717a847_b.jpg
26757967588_fb5f2ae898_b.jpg
39919151344_7fa88b90f5_b.jpg

25758868147_b3772f0ee5_b.jpg
 
Het moet nog beginnen.. maar de voorbereidingen zijn in volle gang.
De motor is voor de laatste puntjes op de i bij de dealer en op de valreep bijTen Kate een nieuwe helm aangeschaft met een leuke korting..

Hoop na volgende weekend de eerste km's te gaan maken dit jaar :]
Voorbereiding, ik ben ook al maanden mee bezig nl kleding kopen: spijkerbroek/doorwaai jas/boots...enige wat ik nog zoek zijn beschermstukken in de jeans. Kortom, mn met warme weer wil ik casual op dat ding rondtoeren...... :]

Ik wacht nog een paar vette buien af voordat ik op de motor stap; straten zijn nog verschrikkelijk wit vd zout
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zaterdag bij een duitse motorsloop/handelaar rondgeneust. Maar goed dat we geen aanhanger of busje bij ons hadden anders had ik wel wat meegenomen :X Stond ook zat ''crap'' maar ook heel veel leuk spul....

Pfffff wat een bende, Heerlijk!
 
Laatst bewerkt:
Het moet nog beginnen.. maar de voorbereidingen zijn in volle gang.
De motor is voor de laatste puntjes op de i bij de dealer en op de valreep bijTen Kate een nieuwe helm aangeschaft met een leuke korting..

Hoop na volgende weekend de eerste km's te gaan maken dit jaar :]
Weer een Shoei geworden?
 
:]

Afgelopen zaterdag bij een duitse motorsloop/handelaar rondgeneust. Maar goed dat we geen aanhanger of busje bij ons hadden anders had ik wel wat meegenomen :X Stond ook zat ''crap'' maar ook heel veel leuk spul....

Voor een idee;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
:t daar kan je je wel een tijdje vermaken

Een curryworst, gevonden uiteindelijk *D
_O- _O-
 
Voorbereiding, ik ben ook al maanden mee bezig nl kleding kopen: spijkerbroek/doorwaai jas/boots...enige wat ik nog zoek zijn beschermstukken in de jeans. Kortom, mn met warme weer wil ik casual op dat ding rondtoeren...... :]

Ik wacht nog een paar vette buien af voordat ik op de motor stap; straten zijn nog verschrikkelijk wit vd zout
Nieuwe kleding moet nog, de helm ging zijn 7e jaar in. Ondanks dat ie nog net zo strak zat als bij aanschaf(combinatie slijtage en dikkere kop O-) ) toch maar een nieuwe gekocht.

Die buien komen er aan *O*
 
Laatst bewerkt:
Weer een Shoei geworden?
:N met heel veel pijn in mijn hart, de opvolger van de XR1100, de NXR zat te ruim(M) of te krap (S). Mede ingegeven door de wens weer een ingebouwde zonnedinges te willen en een dubbel D sluiting arriveert vanmiddag deze:

X004.jpg


Een HJC RPHA 70 Garland Grey...

De Mrs heeft natuurlijk wel een nieuwe NXR gescoord...

216327_410_DET01_16.JPG


Een Shoei NXR Seduction Tc-7 Zwart/Wit/Roze

Nu nog een motor... _O-
 
Voorbereiding, ik ben ook al maanden mee bezig nl kleding kopen: spijkerbroek/doorwaai jas/boots...enige wat ik nog zoek zijn beschermstukken in de jeans. Kortom, mn met warme weer wil ik casual op dat ding rondtoeren...... :]

Ik wacht nog een paar vette buien af voordat ik op de motor stap; straten zijn nog verschrikkelijk wit vd zout
Heb zelf een legging met bescherm stukken op knie en heup. Ook heb ik een zomerjasje van Booster, soort windjack. Handig voor bijv vakantie of klein stukje, liefste heb ik wel gewoon m'n overall aan :P

Nieuwe kleding moet nog, de helm ging zijn 7e jaar in. Ondanks dat ie nog net zo strak zat als bij aanschaf(combinatie slijtage en dikkere kop O-) ) toch maar een nieuwe gekocht.

Die buien komen er aan *O*
Weg met het zout *O*

:N met heel veel pijn in mijn hart, de opvolger van de XR1100, de NXR zat te ruim(M) of te krap (S). Mede ingegeven door de wens weer een ingebouwde zonnedinges te willen en een dubbel D sluiting arriveert vanmiddag deze:

[afbeelding]

Een HJC RPHA 70 Garland Grey...

De Mrs heeft natuurlijk wel een nieuwe NXR gescoord...

[afbeelding]

Een Shoei NXR Seduction Tc-7 Zwart/Wit/Roze

Nu nog een motor... _O-
Mooie helmen :Y Ik heb hiervoor ook een HJC gehad maar zat mij toch niet helemaal lekker :N
Wel stil en goed afgewerkt :t
 
Buien....ik zie nog niet, en die paar plukjes nu in het zuiden zijn ook niet de moeite....

Helm (shark) heb ik een paar jaar geleden gekocht, eentje met ingebouwde zonnevizier, had ik eigenlijk veel eerder moeten doen. Voelt goed aan, ook bril klemt niet etc...alleen ben ik te lui om BT in te bouwen. En eerlijk te zijn wil niet dat geleuter van de navi meer aanhoren omdat ik al jaren geen voorgeprogrameerde routes rij. Bovendien ken ik hier de omgeving vrij goed agv toertochten met de racefiets.
 
Ik zie ook sport onderkleding , skating/snowboard/volleybal etc met ingebouwde beschermstukken.....kortom, vele mogelijkheden.
 
Mooie helmen :Y Ik heb hiervoor ook een HJC gehad maar zat mij toch niet helemaal lekker :N
Wel stil en goed afgewerkt :t
Voor de Shoei had ik een HJC. Shoei was een verademing qua afwerking ... dus ben een beetje sceptisch.. maar van alle helmen bij Ten Kate( en dat zijn er best wat) zat deze het beste..
En HJC is in die 10(!)jaar wel richting A-merk opgeschoven.
 
Buien....ik zie nog niet, en die paar plukjes nu in het zuiden zijn ook niet de moeite....
vanaf donderdag
Helm (shark) heb ik een paar jaar geleden gekocht, eentje met ingebouwde zonnevizier, had ik eigenlijk veel eerder moeten doen. Voelt goed aan, ook bril klemt niet etc...alleen ben ik te lui om BT in te bouwen. En eerlijk te zijn wil niet dat geleuter van de navi meer aanhoren omdat ik al jaren geen voorgeprogrameerde routes rij. Bovendien ken ik hier de omgeving vrij goed agv toertochten met de racefiets.
Navi spraak heb ik al heel lang niet meer aanstaan ook niet bij voorgeprogrameerde routes, kijk zo nu en dan wel op het schermpje en als het mis gaat is het of een mooi stukkie extra :] of een U-bochtje oefenen 8-)
 
:N met heel veel pijn in mijn hart, de opvolger van de XR1100, de NXR zat te ruim(M) of te krap (S). Mede ingegeven door de wens weer een ingebouwde zonnedinges te willen en een dubbel D sluiting arriveert vanmiddag deze:

[afbeelding]

Een HJC RPHA 70 Garland Grey...

De Mrs heeft natuurlijk wel een nieuwe NXR gescoord...

[afbeelding]

Een Shoei NXR Seduction Tc-7 Zwart/Wit/Roze

Nu nog een motor... _O-
Ah okee, Bouw moet binnenkort ook een verse pet, vandaar, binnenkort maar eens naar Ten Kate voor een nieuwe 8-)
 
Voor de Shoei had ik een HJC. Shoei was een verademing qua afwerking ... dus ben een beetje sceptisch.. maar van alle helmen bij Ten Kate( en dat zijn er best wat) zat deze het beste..
En HJC is in die 10(!)jaar wel richting A-merk opgeschoven.

HJC heeft ook wel e.e.a. aan de onderkant van de markt, maar ook zeker in het wat hogere segment. IK heb vorig jaar een nieuwe gekocht (HJC) en vondt het prijsverschil met een Shoei erg groot. Heb trouwens ook niet de PRA gekozen maar een FS-17, zaten hetzelfde en FS17 was dan toch een stuk goedkoper.
 
Buien....ik zie nog niet, en die paar plukjes nu in het zuiden zijn ook niet de moeite....

Helm (shark) heb ik een paar jaar geleden gekocht, eentje met ingebouwde zonnevizier, had ik eigenlijk veel eerder moeten doen. Voelt goed aan, ook bril klemt niet etc...alleen ben ik te lui om BT in te bouwen. En eerlijk te zijn wil niet dat geleuter van de navi meer aanhoren omdat ik al jaren geen voorgeprogrameerde routes rij. Bovendien ken ik hier de omgeving vrij goed agv toertochten met de racefiets.
Heb een setje om te kletsen onderweg met mijn vriendje .... dat is toch wel zeer relaxt dan dat je weer ergens langs de kant staat, beide oordoppen in ''WELKE KANT ZULLEN WE NU EENS OP!!!!??" :+
Ook lekker als je alleen rijdt, muziekje op *O*
Wat dan weer niet aan te raden is om een top 100 happy hardcore aan te zetten als je met een crossmotor gaat rijden met SM wielen.
Ik heb zowaar een wheely gedaan :') ok, dat gaat dan ook heel makkelijk, maar ik kan dat gewoon niet _O-
 
Ah okee, Bouw moet binnenkort ook een verse pet, vandaar, binnenkort maar eens naar Ten Kate voor een nieuwe 8-)
Heb al een tijd een Airoh GP500 die ik eens voor de lol heb gepast, (''leuke kleur! even passen!''..) en die zit tot op heden (voor mij) echt het beste. Na een Shoei en HJC :? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan