The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal ik 'm dan maar weer aanzwengelen?

Je motor bij een bordje 'Eigen Weg'

En om hem ff moeilijker te maken: terrein is niet goed, weg moet het zijn. Eigen/Private weg.
 
mdN9Do2.jpg
 
is me toch iets te stil hier!

opdracht verlopen, dus iets nieuws:

Je motor pal naast een stapel haardhout.
dus geen afvalhout, maar mooie blokjes, gekliefd, gestapeld hout.


(wijziging van het bericht gaat om een typefout)
 
Laatst bewerkt:
da's een mooie stapel :t
Mooi om te zien misschien, maar eigenlijk geen goede stapel, met niets afgedekt, lijkt mij niet goed, staat er al enkele jaren zo, denk dat er veel vuile stinkende rook vanaf gaat komen. Ik zou het volledig afgedekt hebben, kost je wel wat aan m2's plastiek, maar zal beter branden. De kost van de plastiek meer dan waard dus.
Heb de motor met het stuur tegen de blokken moeten zetten, want de jiffy zakte sneller weg dan ik de kans kreeg om af te stappen _O-
Zelfs de middenbok ging niet.

Anyway, het is wat je zocht! *O*

Duurde lang eer ik nog eens kon, ben om verschillende redenen tijdelijk met de auto gaan werken, en dat heeft weinig te maken dat ik niet door de koude en sneeuw wil rijden, want dat heb ik net wél gemist. Was eerder een technisch, financieel en gezondheidsprobleem (probleem met rechter oog en de ijzige koude is daar heel slecht voor).

Hoppa, dan maar de volgende:

Je motor bij een speelhuisje in een privé tuin
Voorbeeldje ...
Mag uiteraard ook in hout zijn.
 
Ik hoopte al dat het haardhout even zou duren want ik parkeer mijne naast de stapel van de buren. :P Maar helaas.
 
Ik hoopte al dat het haardhout even zou duren want ik parkeer mijne naast de stapel van de buren. :P Maar helaas.
Ik vond hem anders best moeilijk, want meestal liggen die opgestapeld buiten het bereik vanaf de straat, omdat de mensen hier bang zijn dat het gestolen wordt ... en terecht.
Gelukkig eentje gevonden die het toch langs de straat gestapeld heeft. Is een straatje waar amper verkeer doorkomt, heb mijn rit aangepast naar buiten wegen, want langs provinciale gewestwegen achtte ik de kans klein het te vinden. En de snelweg ... tja ... vanzelfsprekend niet :P
Het was overigens erg aangenaam rijden, 11°C gezien 8-)
 
Mooi om te zien misschien, maar eigenlijk geen goede stapel, met niets afgedekt, lijkt mij niet goed, staat er al enkele jaren zo, denk dat er veel vuile stinkende rook vanaf gaat komen. Ik zou het volledig afgedekt hebben, kost je wel wat aan m2's plastiek, maar zal beter branden. De kost van de plastiek meer dan waard dus.
Heb de motor met het stuur tegen de blokken moeten zetten, want de jiffy zakte sneller weg dan ik de kans kreeg om af te stappen _O-
Zelfs de middenbok ging niet.

Anyway, het is wat je zocht! *O*

Duurde lang eer ik nog eens kon, ben om verschillende redenen tijdelijk met de auto gaan werken, en dat heeft weinig te maken dat ik niet door de koude en sneeuw wil rijden, want dat heb ik net wél gemist. Was eerder een technisch, financieel en gezondheidsprobleem (probleem met rechter oog en de ijzige koude is daar heel slecht voor).

Hoppa, dan maar de volgende:

Je motor bij een speelhuisje in een privé tuin
Voorbeeldje ...
Mag uiteraard ook in hout zijn.

Het mooie ging vooral om de grootte van de stapel.
Hout drogen en bewaren gaat trouwens het beste in de open lucht. Vooral aan de kopse kanten moet de wind er langs kunnen. Een dakje daarentegen zou geen overbodige luxe zijn.

Inspiratie kwam van de houtstapel die ik gister avond zelf aangelegd heb :t
 
Het mooie ging vooral om de grootte van de stapel.
Dat begreep ik er idd uit ;)
Hout drogen en bewaren gaat trouwens het beste in de open lucht. Vooral aan de kopse kanten moet de wind er langs kunnen. Een dakje daarentegen zou geen overbodige luxe zijn.
Kijk, leer ik nog eens wat bij :t
Ik wist dit niet. Maar ... ik verwarm ook niet op hout, ik verwarm op steenkool, één kachel voor het gehele huis huisje. Enkel een elektrisch radiatortje voor in erg koude dagen op de kids hun kamer
Inspiratie kwam van de houtstapel die ik gister avond zelf aangelegd heb :t
Daarom is hout zo leuk om te verwarmen, je krijgt het er meerdere malen warm van ;)
 
Huisje is door de oude bewoners van ons grotere huis achter gelaten. Kinderstoeltjes staan er nog in. Op dit moment misbruik ik hem zoals je ziet als regenhoes voor de bbq. :+

Indien goed:
Je motor op een aanlegsteiger
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan