milieusticker Frankrijk " crit air " ook voor motoren

Stickerlocatie is niet belangrijk, het gaat erom dat je kenteken op naam gekoppeld is aan deze tax. Bestel hem maar, dan zie je het vanzelf.
 
Op m'n voorspatbord.Ik niet maar wat is het?

Da's dus ook een ergernis.. tol sticker voor zwitserland en oostenrijk, milieusticker. Dat zijn al 3 stickers wtf. Ben geen reclamezuil en die pleuriszooi krijg je ook niet zonder schade van je kunstofruit of gelakte voorspatboard af....

Stickerlocatie is niet belangrijk, het gaat erom dat je kenteken op naam gekoppeld is aan deze tax. Bestel hem maar, dan zie je het vanzelf.

...maar als ze op naam staan dan graag. Klap ik wel een reisdocumentenmap open bij een controle.. dan wordt er helemaal niets meer geplakt
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er toch maar eentje besteld voor deze zomer... 4.21 euro. En de stickers is voor eeuwig dus ze kunnen eigenlijk alleen maar duurder worden...
 
dat is een mooi stukje beleidsvoering, kunnen wij en alle kinderen straks weer wat frisser ademhalen :)

Schonere lucht is zeker een goed streven, maar dat wil nog niet zeggen dat ieder stukje beleid dat gemaakt wordt in dat belang goed beleid is toch?

Dit soort dingen bij mij net als tol onder zaken die op Europees niveau geregeld moeten worden. We gaan toch naar 1 EU, 1 Europa. Laten we afstappen van eigen stickertjes, tolpoortjes en gewoon aan 1 systeem bouwen.
 
Afgelopen zomer was er voor mijn reis bijna een studie nodig voor alle 'verplichte rommel' die ik bij me zou moeten hebben.

Het gaat over hesje bij panne, gevaren-driehoek, EHBO-set, milieu-sticker, alcohol-tester, reserve-lampen, verplicht handschoenen dragen, reservebril, tol-vignetten, brand-blusser, en, en ,en.................

Dan hebben we het nog niet over de benzines met steeds meer ethanol en verschillende RON-getallen.

Als laatste moet je voor ieder land precies weten wat de max snelheden zijn op de Autobaan, snelweg, prov. weg en binnen de stad.

Voor mij was dat afgelopen zomer zo ongeveer een studie:
NL-Dui-Pol-Lit-Let-Est-Rus-Fin-Nor-Zwe-DK.-...., overal weer anders.
Je wordt er helemaal GEK van..............

Enige pluspunt dat de controles op wat je bij je moet hebben vrijwel NUL is.

Dit, +1

Europees regelen.
DIT moet je op tafel gooien als je met een eurocraat of iemand met die ambitie tegenkomt.

(alu-hoedje: wellicht laten ze het eerst wildgroeien, dan lijkt het alsof "europa" echt iets oplost als er eindelijk, na veel kosbaar overleg, iets centraal geregeld gaat worden... make 'm desperate before you help 'm, they will appreciate it better...)
 
Schonere lucht is zeker een goed streven, maar dat wil nog niet zeggen dat ieder stukje beleid dat gemaakt wordt in dat belang goed beleid is toch?

Dit soort dingen bij mij net als tol onder zaken die op Europees niveau geregeld moeten worden. We gaan toch naar 1 EU, 1 Europa. Laten we afstappen van eigen stickertjes, tolpoortjes en gewoon aan 1 systeem bouwen.

latest
 
Terug
Bovenaan Onderaan