Plattegrond/layout circuits

Zo, eindelijke even wat tijd gevonden.

Alleen Zandvoort kwam te groot eruit dus die heb ik er gelijk uit gelaten, maar die wilde SpaceMoney geloof ik toch nog maken? :j

OP helemaal opgeruimd en bijgewerkt :)
 
Laatst bewerkt:
ah lekker! ik weet het nog niet precies, zal wel minimaal rond de 10 komen, maar wie weet zelf meer.. heb er tot mei nu 6 geboekt. 3x assen 1x zolder en 2x mettet
 
Deze kon net wat minder breed dan de andere.. vanwege de gp chicane die bijna tegen de andere baan aan komt anders.

full
 
Laatst bewerkt:
Zolder pitlane verwijderd.. Baan wat breder gemaakt om intekenen te verbeteren..

zaterdag gaat het AAN in Zolder 8-)

full
 
Laatst bewerkt:
Heej,

Goed bezig met die plattegrondjes! Geen idee of jullie de onderstaande site al gezien hadden.... Maar er staan veel plattegrondjes op die jullie volgens mij nu ook omtoveren naar de geposte plaatjes?!?

Racing4Fun

Later,

Loek
 
Heej,

Goed bezig met die plattegrondjes! Geen idee of jullie de onderstaande site al gezien hadden.... Maar er staan veel plattegrondjes op die jullie volgens mij nu ook omtoveren naar de geposte plaatjes?!?

Racing4Fun

Later,

Loek

Een mooie bron, maar bijvoorbeeld Assen is nog de oude noordlus. En veel plaatjes op internet kloppen niet helemaal. Dus het is toch mooi overtrekken soms.

Print jij die Zolder zelf uit voor zaterdag of zal ik er een paar extra uitprinten?
 
Deze kon net wat minder breed dan de andere.. vanwege de gp chicane die bijna tegen de andere baan aan komt anders.

[afbeelding]

Net geprint, maar zie een paar foutjes in de namen. Van start -> finish.

"Tunnel West" bestaat niet op de baan.
"Hunserug" is het knikje ervoor.
"Rob Slotemakerbocht" is Slotemakerbocht en is het knikje wat nu Hunserug heet.
Voor ons motorrijders zou waar nu Rob Slotemakerbocht staat "GP chicane" mogen worden.
"Hunserud" bestaat niet, is nog gewoon de Audi S bocht.
"Arie Luvenoukbocht" is Arie Luyendijk bocht.

Zie ook: Klik hier
 
Laatst bewerkt:
Net geprint, maar zie een paar foutjes in de namen. Van start -> finish.

"Tunnel West" bestaat niet op de baan.
"Hunserug" is het knikje ervoor.
"Rob Slotemakerbocht" is Slotemakerbocht en is het knikje wat nu Hunserug heet.
Voor ons motorrijders zou waar nu Rob Slotemakerbocht staat "GP chicane" mogen worden.
"Hunserud" bestaat niet, is nog gewoon de Audi S bocht.
"Arie Luvenoukbocht" is Arie Luyendijk bocht.

full


Thanks! heb m aangepast. Ben er zelf nog niet geweest. Ging niet door omdat ik nogal stevig gecrasht was. 17 juli zandvoort geboekt, dus gaat er wel komen.
 
Laatst bewerkt:
Tip voor de volgende keer ook met regenbanden als je daar gaat remmen in de regen ga ongeveer anderhalve meter links van de ideale lijn rijden. Zo leren ze je het daar met cursus, wij rijden best vaak op zolder en 2 van mijn maten hebben hem daar ook opgevouwen in de regen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan