Extreem veel mazzel hebben, het kan...

Misschien ben ik wel negatief,maar met "exteem veel mazzel hebben",denk ik ,vandaag de dag,aan minimaal 500000 euro winnen :+
Een ton is mazzel,alles daar beneden is meegenomen O-)
Dusch....euh.... :]
 
Ik heb nog meer mazzel. Ik ben gewoon nog nooit geflitst, aangehouden of streng toegesproken op de motor/auto. In ruim 10 jaar tijd geen enkele boete (behalve 1x voor fietsen zonder lampje in Amsterdam)
En ja, ook ik rij standaard 10km te hard bbk en ook wel eens 150 waar je 120 mag enzo.
 
Laatst bewerkt:
Die agent was gewoon aardig,.....mooi toch! En hij had waarschijnlijk een goed weekend gehad en het was mooi weer vandaag......
 
Ik heb nog meer mazzel. Ik ben gewoon nog nooit geflitst, aangehouden of streng toegesproken op de motor/auto. In ruim 10 jaar tijd geen enkele boete (behalve 1x voor fietsen zonder lampje in Amsterdam)
En ja, ook ik rij standaard 10km te hard bbk en ook wel eens 150 waar je 120 mag enzo.

Minus tellerafwijking nog maar een paar km te hard dus.

Die paar km te hard, dat zullen ze bij bijv. een lasercontrole niet bekeuren denk ik. Die 15-20km te hard waarschijnlijk weer wel.
 
Ik heb nog meer mazzel. Ik ben gewoon nog nooit geflitst, aangehouden of streng toegesproken op de motor/auto. In ruim 10 jaar tijd geen enkele boete (behalve 1x voor fietsen zonder lampje in Amsterdam)
En ja, ook ik rij standaard 10km te hard bbk en ook wel eens 150 waar je 120 mag enzo.
Ai, da's een risicovolle uitspraak! Je weet toch dat je hiermee het ongeluk op je afroept eh? Binnen afzienbare tijd zullen controles en boetes jouw aandeel zijn!
:P
 
Je bent niet aangehouden iig, maar staandegehouden.

Zo'n mazzeltje is niet onwaarschijnlijk hoor. Mijn zwager is een keer staande gehouden omdat hij 90+ te hard reed, maar omdat hij héél netjes 70 bij wegwerkzaamheden reed is het bij een waarschuwing gebleven.
 
Als ik zoiets hoor dan ga ik er gewoon van uit dat ze geen correcte meting hebben kunnen uitvoeren. Meer als 50 km/u snelheidsoverschrijding is sowieso rijbewijs inleveren, meer als 90 is vuurpeleton. Maar omdat vandaag de zon schijnt zijn we in een vrolijke bui dus na een vriendelijke preek mag je doorrijden.
Sorry hoor, ik kan dat allemaal maar moeilijk geloven.
 
Als ik zoiets hoor dan ga ik er gewoon van uit dat ze geen correcte meting hebben kunnen uitvoeren. n.

Oesterdam is 10.5 kilometer, 600 meter op gelijke afstand volgen is voldoende voor een goede meting.
Genoeg kansen dus.
 
Misschien ben ik wel negatief,maar met "exteem veel mazzel hebben",denk ik ,vandaag de dag,aan minimaal 500000 euro winnen :+
Een ton is mazzel,alles daar beneden is meegenomen O-)
Dusch....euh.... :]

Met mijn ervaring beschouw ik dit ook als extreem veel mazzel. Hadden ze dit nieuwe systeem vorig jaar maar :/

Maar JorisK, I feel you.
 
Terug
Bovenaan Onderaan