Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga maandagmiddag m'n 1290 SD GT ophalen :9~
Heb een all-risk verzekering bij Delta Lloyd afgesloten, nog geen €48 per maand. Bij Bikerpolis betaalde ik voor m'n Speed slechts 5 Euro minder. Die had ik beter eerder over kunnen sluiten. Afijn.

Ik denk trouwens niet dat er Öhlins op een KTM zitten ;)
Oh wacht, je bedoelt op de Speed :P
Gaaf kerel, wel piccies posten hea! En ja komende week veel regen verwacht maar de pekel kan dan maar weg zijn. Vrees alleen dat ze eerst nog gaan bijstrooien vanwege de nnachtvorst
 
Gaaf kerel, wel piccies posten hea! En ja komende week veel regen verwacht maar de pekel kan dan maar weg zijn. Vrees alleen dat ze eerst nog gaan bijstrooien vanwege de nnachtvorst
Hier bij Nijmegen gaat het voorlopig niet meer vriezen, maar idd wel veel regen de komende tijd -O-
Achja, dan staat ie maar vast klaar voor het geval de eerste mooie voorjaarsdag komt *D
 
Laatst bewerkt:
Hier bij Nijmegen gaat het voorlopig niet meer vriezen, maar idd wel veel regen de komende tijd -O-
Achja, dan staat ie maar vast klaar voor het geval de eerste mooie voorjaarsdag komt *D
met regen kan je prima rijden, tis alleen dat je erna vaak onder de drek zit.. bij de speed/street in ieder geval wel _O-

ik moet donderdag weer eens naar een plek waar je lastig kunt komen met OV, dus wellicht dat ik de cbr maar eens pak.. twee motoren is ook wel fijn :P
 
Ohhh ik dacht dat ik de racer had verkocht om meer rechtop te gaan zitten....
Wordt hier even lekker uitgelachen omdat idee..
[imgat]
full
 
[imgat]
Zo nieuwe uitlaat is binnen en gemonteerd... Sta versteld hoe compleet dit geleverd wordt en sta versteld van de afwerking! (Oke, op 1 ding na.. de ophangbeugel van het frame naar de uitlaat toe ..)
full
 
Laatst bewerkt:
Dear ben ik het , als ik heel eerlijk moet zijn, wel met jullie eens. Het probleem is misschien wel dat ik het koppel&vermogen te veel vergelijk met de SD1290. Maar dat is ook super bruut(mocht ik zelf ervaren met een proefrit). Ik ken geen enkele motor dat zo koppelrijk aanvoelt (zelfs de vmax1700 niet). De perfecte motor bestaat niet maar ik weet wel dat als de Speed vergelijkbaar koppel zou hebben als de 1290, het voor mij absoluut de perfecte motor zou zijn. The looks, rijwielgedeelte(vooral die öhlins :}) plus sound is echt fenomenaal! Daarmee zeg ik dus dat de Speed voor mij bijna perfect is :Y


Niets is perfect, zelfs ik niet, misschien dat de Speed daarom zo goed bij mij past...
 
Thanks y'all :)

Mijn dealert heeft echt hele riante openingstijden, ook op maandag :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan