Wie? Wat? Waterland! deel 25: Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd

Wellicht morgen even goed schoonmaken. de vliegjes van vorig seizoen zitten er nog :+
mits droog misschien klein rondje ff doen na 5/6 maanden -O-
 
Wellicht morgen even goed schoonmaken. de vliegjes van vorig seizoen zitten er nog :+
mits droog misschien klein rondje ff doen na 5/6 maanden -O-
Afgelopen donderdag vond ik het iets te gortig worden op de motor, die oostenwind was me iets te heftig. 's Morgens wel op de motor naar m'n werk gegaan, maar heb het fietsje daar laten staan, gisterochtend laten droppen op m'n werk en gister weer op de motort naar huis, voelde meteen aan als zomer na die temperaturen van vorige week B|
 
Afgelopen donderdag vond ik het iets te gortig worden op de motor, die oostenwind was me iets te heftig. 's Morgens wel op de motor naar m'n werk gegaan, maar heb het fietsje daar laten staan, gisterochtend laten droppen op m'n werk en gister weer op de motort naar huis, voelde meteen aan als zomer na die temperaturen van vorige week B|

Toch netjes om überhaupt op de motor te stappen met die vrieskou! Heb je verwarmde kleding of handschoenen?
 
Toch netjes om überhaupt op de motor te stappen met die vrieskou! Heb je verwarmde kleding of handschoenen?
Nope, geen van beide, ik rijd momenteel op mijn vrouw d'r fietsje, heeft wel iets meer bescherming en handkappen, prima te doen :Y

full
 
zonde met al het pekel

Ja daarom pakt hij toch ook niet zijn eigen motor! *D
Toch netjes om überhaupt op de motor te stappen met die vrieskou! Heb je verwarmde kleding of handschoenen?
Nope, geen van beide, ik rijd momenteel op mijn vrouw d'r fietsje, heeft wel iets meer bescherming en handkappen, prima te doen :Y

full

Ook niet verkeerd!

Ik heb sinds een paar maanden handvat verwarming. Kan ik wat langer met de zomerhandschoenen rijden. Maar evengoed nog niet zalig makend..
 
zonde met al het pekel
Helemaal mee eens, alleen een tweede auto vind ik geen optie en het OV kan niet vanuit het gehucht waar ik nu woon, dus dan de motor. Fietsje staat goed in de vettigheid en wordt dagelijks afgespoeld. Ook hebben we de Yamaha gekocht met wat ervaring, er stond al 72.000 km op.
Ja daarom pakt hij toch ook niet zijn eigen motor! *D
_O- Inderdaad, mijn fietsje vind ik nog even te mooi daarvoor })
Ook niet verkeerd!

Ik heb sinds een paar maanden handvat verwarming. Kan ik wat langer met de zomerhandschoenen rijden. Maar evengoed nog niet zalig makend..
Handvatverwarming hebben we wel al aangeschaft, in december al :X Nu nog ff monteren, alleen m'n gereedschap ligt nog ingepakt....wel al in de garage O-)
 
Ff monteren dacht ik ook.
Zij het dat die gekke Engelsen de gashendel iets dikker hebben gemaakt met daarop nog ribbels. Hele tijd bezig geweest om dat er allemaal af te vijlen en schuren..

Hopelijk volgend weekend maar weer eens naar buiten. Kijken of ik het inmiddels niet verleerd ben :]
 
Ff monteren dacht ik ook.
Zij het dat die gekke Engelsen de gashendel iets dikker hebben gemaakt met daarop nog ribbels. Hele tijd bezig geweest om dat er allemaal af te vijlen en schuren..

Hopelijk volgend weekend maar weer eens naar buiten. Kijken of ik het inmiddels niet verleerd ben :]
Heb het hele weekend gereden :] :] Was echt meer dan prima te doen :t
 
Het weer was er prima voor ja!
Nog een speciaal rondje gedaan?


Ik heb al zoveel pekel schade opgelopen dat ik nog even wat regenbuien wilde afwachten. Met de leeftijd-km stand komt er wat meer steenslag, dat Is goed te zien met de pekel inwerking :(
 
Het weer was er prima voor ja!
Nog een speciaal rondje gedaan?


Ik heb al zoveel pekel schade opgelopen dat ik nog even wat regenbuien wilde afwachten. Met de leeftijd-km stand komt er wat meer steenslag, dat Is goed te zien met de pekel inwerking :(
Neuh gewoon een beetje rondgetokkeld, boodschappen gedaan, op visite geweest etc. Vandaag spoelt de weg wel schoon :+
 
Het weer was er prima voor ja!
Nog een speciaal rondje gedaan?


Ik heb al zoveel pekel schade opgelopen dat ik nog even wat regenbuien wilde afwachten. Met de leeftijd-km stand komt er wat meer steenslag, dat Is goed te zien met de pekel inwerking :(

Neuh gewoon een beetje rondgetokkeld, boodschappen gedaan, op visite geweest etc. Vandaag spoelt de weg wel schoon :+
Afgelopen weekend was het weer inderdaad lekker voor een rondje :Y Aankomend weekend voorspellen ze juist weer winters weer -O- Dus waarschijnlijk nog een weekendje wachten Erwin.
 
Ik zou de voorspellingen voor volgende week (paas weekend) toch liever iets beter zien :o
Inderdaad, de voorspellingen voor volgende week zijn nog niet zo erg goed, maar gisteren was het toch heerlijk, je hebt je brommer nu toch wel gestart... :?
 
Inderdaad, de voorspellingen voor volgende week zijn nog niet zo erg goed, maar gisteren was het toch heerlijk, je hebt je brommer nu toch wel gestart... :?

Jazeker ik heb weer even een paar uurtjes gestuurd! Heerlijk! :]
Moest zelfs weer een beetje inkomen zo lang had ik alweer niet gereden.

Nu weer druk aan de knutsel om de kenteken plaat anders te monteren. Oom agent was het niet helemaal eens met de hoek ervan B| Betekend wel weer gelijk een project compleet met achterlicht, knipperlichten en undertail om daar wat van te maken. Dat had ik juist net allemaal netjes gewrapt en gespoten |(
 
Jazeker ik heb weer even een paar uurtjes gestuurd! Heerlijk! :]
Moest zelfs weer een beetje inkomen zo lang had ik alweer niet gereden.
_O- *O*
Nu weer druk aan de knutsel om de kenteken plaat anders te monteren. Oom agent was het niet helemaal eens met de hoek ervan B| Betekend wel weer gelijk een project compleet met achterlicht, knipperlichten en undertail om daar wat van te maken. Dat had ik juist net allemaal netjes gewrapt en gespoten |(
:? Ben jij oom agent alweer tegengekomen -O- Is het je buurman ofzo....da's minder, maar zag je waarschijnlijk al aankomen, ik neem aan dat je wist dat de plaat 'iets' te schuin staat :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan