Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie fiets, ik kon het niet helpen meteen aan Silent Hills Pyramid head te denken:
640
 
Ik was wel terug, maar moest nog eten en werken :P

Ben met een kleine omweg naar huis gereden, maar had ook langer mogen zijn! Maar goed, mooi weer afwachten dan maar :)

[afbeelding]

Vet hoor! :9~

Stiekem wil ik ook eens op een duke proefrijden maar ben bang dat ik dan net als jou gelijk verpest ben. :z

Veel plezier ermee!
 
Laatst bewerkt:
Vet hoor! :9~

Stiekem wil ik ook eens op een duke proefrijden maar ben bang dat ik dan net als jou gelijk verpest ben. :z

Veel plezier ermee!
Check ;)

Hoewel het geluid van een 3cilinder toch nauwelijks te overtreffen valt, maar verder: poh!
 
Het Oostenrijkse 1000ps heeft de nieuwe ook getest. Vorige modellen ook, door Zonko, dit keer echter door Steffi. Die komt toch iets minder enthousiast over, zeg maar. Ik ben groot fan van hun joeptoep kanaal. Scheelt wel dat ik al als kind in tirol kwam, anders is het soms iets lastiger te volgen. Maar altijd lol met die gasten!
Deze is ook aardig
 
Laatst bewerkt:
Vet hoor! :9~

Stiekem wil ik ook eens op een duke proefrijden maar ben bang dat ik dan net als jou gelijk verpest ben. :z

Veel plezier ermee!


Hier het zelfde. Eigenlijk wil Sua een 390 :X :X
Maar heb al zo'n oranje zwarte crossert en de speed is alles wat die crosser niet is. Samen een leuk stel voor mij. Om nu twee motoren te hebben met gelijk karakter...

Net nieuwe banden gescoord voor de speed. Binnenkort er ff oplepelen, brommer moet gekeurt worden. De slijt indicatoren zijn bijna van de voorband af. De achterband zit veel steen schade op en lekt constant iets. Dan kan ik er weer jaren tegen aan.


:W
 
Hier het zelfde. Eigenlijk wil Sua een 390 :X :X
Maar heb al zo'n oranje zwarte crossert en de speed is alles wat die crosser niet is. Samen een leuk stel voor mij. Om nu twee motoren te hebben met gelijk karakter...

Net nieuwe banden gescoord voor de speed. Binnenkort er ff oplepelen, brommer moet gekeurt worden. De slijt indicatoren zijn bijna van de voorband af. De achterband zit veel steen schade op en lekt constant iets. Dan kan ik er weer jaren tegen aan.


:W
_O-

als ik dit soort dingen lees dan denk ik soms wel eens dat jullie daar zelf de veren van de kip nog opeten :P :9
 
Laatst bewerkt:
_O-

als ik dit soort dingen lees dan denk ik soms wel eens dat jullie daar zelf de veren van de kip nog opeten :P :9

:P ok noem het meer alles gebruiken van wat je betaald hebt. Invoerheffing betalen, 29 of 33 procent is niet echt mijn hobby. Oh en daar overheen komt nog eens 6% BTW. Ook over transportkosten. Trouwens ik heb hier geleerd dat dingen veel langer meegaan dan aangenomen wordt. Veel dingen produceren een klik of klank geluiden, maar niet direct een knal en dan niets. Net daarvoor moet je actie ondernemen. Anders is er een hoog; wij van wc eend adviseren wc eend, gehalte.
 
:P ok noem het meer alles gebruiken van wat je betaald hebt. Invoerheffing betalen, 29 of 33 procent is niet echt mijn hobby. Oh en daar overheen komt nog eens 6% BTW. Ook over transportkosten. Trouwens ik heb hier geleerd dat dingen veel langer meegaan dan aangenomen wordt. Veel dingen produceren een klik of klank geluiden, maar niet direct een knal en dan niets. Net daarvoor moet je actie ondernemen. Anders is er een hoog; wij van wc eend adviseren wc eend, gehalte.
Weggooi cultuur hier...
 
Hier het zelfde. Eigenlijk wil Sua een 390 :X :X
Maar heb al zo'n oranje zwarte crossert en de speed is alles wat die crosser niet is. Samen een leuk stel voor mij. Om nu twee motoren te hebben met gelijk karakter...

Net nieuwe banden gescoord voor de speed. Binnenkort er ff oplepelen, brommer moet gekeurt worden. De slijt indicatoren zijn bijna van de voorband af. De achterband zit veel steen schade op en lekt constant iets. Dan kan ik er weer jaren tegen aan.


:W

Wat voor rubber Is het geworden? :)
 
Gister weer lekker stukje gereden, kom thuis, ketting smeren, vind ik een gebroken kettingplaatje....
Omdat ik niet weet hoe oud de ketting is meteen maar een nieuwe kettingset besteld. Dat wordt weer sleutelen..
 
Gister weer lekker stukje gereden, kom thuis, ketting smeren, vind ik een gebroken kettingplaatje....
Omdat ik niet weet hoe oud de ketting is meteen maar een nieuwe kettingset besteld. Dat wordt weer sleutelen..
Direct ook maar nieuwe tandwielen dan...........als je niet weet hoe oud de ketting is, zal dat niet anders zijn voor de tandwielen.
(of bedoelde je dat met kettingset ;) )
 
Laatst bewerkt:
Ff bij Blom in Leusden geweest, mapping laten checken. All good, en zonder te vragen ff de bandenspanning gecheckt. Stuurde toch ff fijner daarna! Top winkel! Kilometertje of 70 gestuurd vandaag, genoten!
 
Direct ook maar nieuwe tandwielen dan...........als je niet weet hoe oud de ketting is, zal dat niet anders zijn voor de tandwielen.
(of bedoelde je dat met kettingset ;) )

Idd setje met beide tandwielen. Olie en filter had ik al gewisseld. Volgend weekend de remvloeistof vervangen.

Als ik tuneecu aan de gang krijg kan ook het k&n filter erin.
 
Deze dus... ]


soww hej u heb geluk gehad. Ik heb bij mijn crosssert inmiddels 2 kettingen aan gort getrokken. Een spektaculair, krtting, tandwiel, spaken en hub kapot. De andere was gewoon saai, motor liep wel maar rolde alleen nog van de schans af en klaar en de ketting lag op de baan..

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan