Leovince SBK Titanium e13 0233-0235

evzijverden

Rookie
6 mrt 2018
3
0
Amsterdam
Goedemiddag mede rijders,

Onlangs hebben mijn meisje en ik een cursus circuit rijden geboekt.
Zoals jullie weten hanger daar wat eisen aan voor de motor...
O.a. het geluidsniveau. Dat zit bij mij wel snor.
Voor het vrouwtje daarentegen iets minder, daarom willen we graag een DB-killer aanschaffen.
Zo gepiept hoor ik je denken... helaas.
Ik kan er namelijk niet achterkomen welke DB-killer zij nou moet hebben.
Of uberhaupt welk type leovince ze nou echt heeft.
Ze rijdt een CBR 954 RR uit 2002.
full
 
Die website heb ik al geprobeerd, maar ik kom er dus niet achter welk type demper ze heeft..
Het enige wat ik kan vinden zijn de codes op de foto’s maar die codes kan ik niet vinden op de website.
Wel bedankt voor je reactie!
 
Goedemiddag mede rijders,

Onlangs hebben mijn meisje en ik een cursus circuit rijden geboekt.
Zoals jullie weten hanger daar wat eisen aan voor de motor...
O.a. het geluidsniveau. Dat zit bij mij wel snor.
Voor het vrouwtje daarentegen iets minder, daarom willen we graag een DB-killer aanschaffen.
Zo gepiept hoor ik je denken... helaas.
Ik kan er namelijk niet achterkomen welke DB-killer zij nou moet hebben.
Of uberhaupt welk type leovince ze nou echt heeft.
Ze rijdt een CBR 954 RR uit 2002.[afbeelding]

Deze man ,bel hem,mail hem hij heeft er genoeg in zijn nachtkastje liggen!!


Opmerkelijke Leden

Bolski uitlaatstore uitlaten db-killers bochtensets kettingsets - Home
 
Laatst bewerkt:
Die website heb ik al geprobeerd, maar ik kom er dus niet achter welk type demper ze heeft..
Het enige wat ik kan vinden zijn de codes op de foto’s maar die codes kan ik niet vinden op de website.
Wel bedankt voor je reactie!

Laat hen het oplossen voor je !!

Ik heb zelf ook een demper van Leovince op de motor zitten met nog minder info dan jij bezit. Bleek geen db-killer voor te bestaan.

Via de site toch een db-killer gekocht door nummer 4 op te volgen

DUS -->> foto's opsturen met de benodigde informatie en je krijgt mail terug met welke je kan bestellen ervoor.
 
Laatst bewerkt:
Zoals hierboven al gezegd gewoon even contact opnemen met Bolski.

Ik heb toen voor mijn 929rr ook wat foto’s gemaakt en kreeg daar een keurig passende killer voor.

Ik heb een leocince sbk carbon waar eigenlijk geen killer in kon, ik heb het opgelost door de killer aan te passen waardoor ik het bevestigingsboutje van binnenuit aan kan draaien waardoor ik geen gaatje heb hoeven boren in mijn demper.
 
Hij ligt al klaar, maar ik wacht de mail af en dan ga ik eerst heel moeilijk kijken, zuchten, puffen, zeggen dat het erg moeilijk is etc.

Dat doen wij hier ook altijd.

Dat is belangrijk.

Als je gelijk in de houding springt verwacht men dat je altijd direct in de houding springt. Ook wanneer dit niet kan.

:) :)
 
:^

En ze worden eigenlijk niet meer gemaakt....

Maar in Italië nog een gepensioneerde medewerker van Leovince gevonden die speciaal voor dit project zijn oude stofjas weer aan heeft getrokken en het stof van de gereedschappen heeft geblazen.

:+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan