KTM SuperDuke 990 Deel 14

en deze zijn inmiddels ook bekend.

full


ook maar direct ingeschreven voor een ritje op de 790.
 
Laatst bewerkt:
en deze zijn inmiddels ook bekend.

[afbeelding]

ook maar direct ingeschreven voor een ritje op de 790.

Bij Goedhart?

Gecontroleerd:

- zekeringen
- spanning aan/uit (met of zonder lamp aan)
- start relais op functionaliteit
- bedrading onder bij accu en boven bij zadel


Zoals het staat in de WPHB kom ik er niet uit. Had ook al een KTM dealer gebeld, maar die wil natuurlijk dat ik langs kom.

Iemand nog een idee?

Ik blijf bij spanningsregelaar en dynamo, check die eerst even.
 
Laatst bewerkt:
Gecontroleerd:

- zekeringen
- spanning aan/uit (met of zonder lamp aan)
- start relais op functionaliteit
- bedrading onder bij accu en boven bij zadel

Zoals het staat in de WPHB kom ik er niet uit. Had ook al een KTM dealer gebeld, maar die wil natuurlijk dat ik langs kom.

Iemand nog een idee?
Hoe is de staat van de verbindingsstekkers van je dynamo en spanningsregelaar?
Meet je dynamo even door. Weerstand en laadspanning. Vervolgens je spanningsregelaar even doormeten.
 
Thanks!

Als ik de dynamo draden (3 keer geel) door meet als de motor draait en gas geeft (multimeter op dcv en de stekkers willekeurig overal inprikkende) slaat hij telkens uit boven de 90v. Dit houdt in, aldus interwebs, dat de dynamo werkt.

Ik heb met Voss te Oss gebeld en met een behulpzame Frank gebeld. Hij bevestigt dat het de spanningsregelaar is (kan zijn).

Origineel: 108 euro
Imitatie: 142 euro

Alle stekkers schoongemaakt... multimeter op een draaide Duke... Accu geeft leuk 11.8v aan; geen verschil.

Wat denken jullie? :W
 
Als de dynamo goed is, blijft er weinig anders over dan de spanningsregelaar.
Hij zit ook een beetje op een beroerde warme plek daar voorop. Net uit de wind door die spoiler en dicht bij de uitlaat. -O-
 
Thanks!

Als ik de dynamo draden (3 keer geel) door meet als de motor draait en gas geeft (multimeter op dcv en de stekkers willekeurig overal inprikkende) slaat hij telkens uit boven de 90v. Dit houdt in, aldus interwebs, dat de dynamo werkt.
Ik heb met Voss te Oss gebeld en met een behulpzame Frank gebeld. Hij bevestigt dat het de spanningsregelaar is (kan zijn).
Origineel: 108 euro
Imitatie: 142 euro
Alle stekkers schoongemaakt... multimeter op een draaide Duke... Accu geeft leuk 11.8v aan; geen verschil.
Wat denken jullie? :W

Meet voor de zekerheid toch de spanningsregelaar even door. Waarschijnlijk is die defect. Zoek even na of er´n upgrade mogelijk is voor de Superduke spanningsregelaar. Een ander type met ´n effectievere laadcapaciteit.
 
Thanks!

Als ik de dynamo draden (3 keer geel) door meet als de motor draait en gas geeft (multimeter op dcv en de stekkers willekeurig overal inprikkende) slaat hij telkens uit boven de 90v. Dit houdt in, aldus interwebs, dat de dynamo werkt.

Ik heb met Voss te Oss gebeld en met een behulpzame Frank gebeld. Hij bevestigt dat het de spanningsregelaar is (kan zijn).

Origineel: 108 euro
Imitatie: 142 euro

Alle stekkers schoongemaakt... multimeter op een draaide Duke... Accu geeft leuk 11.8v aan; geen verschil.

Wat denken jullie? :W

Waar woon je? Misschien de moeite om in het weekend even een spanningsregelaar te wisselen voordat je er 1 koopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan