The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan toch wel aannemen dat dit ook een aanlegsteiger is...


X2aDuAL.jpg
 
Ik kan toch wel aannemen dat dit ook een aanlegsteiger is...


[afbeelding]
Volgens mij is dit een aanlegkade.
Maar bij ons zijn zowat alle aanlegsteigers afgesloten voor onbevoegden.
Ja, zelfs de allerkleinsten worden afgesloten met een poortje ...
(ik vermoed dat dit zelfs een verplichting is vanwege veiligheidsoverwegingen ... kinderen vinden niets leuker dan erover heen te lopen, en verder moet je er geen tekeningetje bij maken wat de gevolgen kunnen zijn ...)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm, zit wat in. De gene die ik zelf in m'n hoofd had, en ook de Petfles al eens op verstopt heb, is eigenlijk ook meer een kade.

Dus, als ik 't mag zeggen dan keur ik die van ey-dzeej goed. :t
 
Hmm, zit wat in. De gene die ik zelf in m'n hoofd had, en ook de Petfles al eens op verstopt heb, is eigenlijk ook meer een kade.

Dus, als ik 't mag zeggen dan keur ik die van ey-dzeej goed. :t


*O* *O*

Je motor bij een verkeerspaal voorzien van een verkeersbord dat nogal scheef staat


Voorbeeld
 
Laatst bewerkt:
full

Alz dit niet scheef genoeg is :P


Maar ... in het geval je een wegwijzer niet als verkeersbord beschouwd, en dat bordje van R27 ook niet, heb ik deze nog gevonden:
full

Staat ook scheef, zij het minder spectaculair :P

Btw: tijdens deze foto's iets "leuk" ontdekt, ik kan mijn koplampen niet meer uitzetten, ook het contact afzetten helpt niet :')

Gelukkig weet ik nu wat het probleem is, de relais is kapot, zodanig dat ie in de geschakelde stand blijft hangen. Na het parkeren op het werk de relais er dan maar uitgetrokken :')
 
BTW: Eigenlijk vind ik dit best een mooie foto. Er zit een bepaalde mooie sfeer in.
(je koplamp uit was wel natuurlijker geweest ;) )
Maar ... heb jij nu een soort van groen licht boven je achterwiel geplaatst? Of is dat iets op de rand van de kade, of een weerspiegeling op het water van iets elders?

Ik zie dat "groene"licht nu pas.. maar het zal wel een reflectie/weerspiegeling zijn van iets. ik weet niet van wat het zou kunnen zijn.

Wellicht is mn motor stiekem een motor versie van de green hornet.

seth-rogen-with-black-beauty-a-1967-chrysler-imperial-from-the-green-hornet_100326453_m.jpg




full

Alz dit niet scheef genoeg is :P

Scheef genoeg enne wegwijzers zijn toch ook verkeersborden *D
 
Laatst bewerkt:
Je motor OVER een afwateringsgoot in een betonnen (parkeer/laad-en-los)platform
Voorbeeldje ...
Dus niet de goot tussen het platform en voetpad of straat, maar ergens in het platform, en de motor er niet naast, maar overheen.
Beton mag ook asfalt zijn of zo uiteraard.
Edit: de goot is blijkbaar ook zichtbaar in mijn foto :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daarom is hout zo leuk om te verwarmen, je krijgt het er meerdere malen warm van ;)

:? Leuk :? Geboren en jaren op een boot gewoond en vond er weinig leuks aan, in de winter wakker worden en met je voeten vastvriezen, hout hakken terwijl je ook iets leuks had kunnen doen en dan ook nog die doordringende geur in je hele interieur en kleding :r Om over de vreselijke uitstoot nog niet te spreken....
Voor ons was het noodzaak, tegenwoordig noemt men dat gezellig :') |(
 
Oe, oe, ik geloof dat ik dat hier verderop in de straat heb. Ik ga even kijken. Misschien eindelijk weer eens een puntje?
 
Hopelijk is 'ie goed, want de motor staat wel boven de stenen maar er niet OP, merk ik nu...
 
Laatst bewerkt:
Anyway... ALS 'ie goed is dan is de volgende opdracht:

Je motor bij een dubbeldekker bouwkeet.

Voorbeeld: zie foto hierboven :)
 
Je motor bij een groot rotonde-wegwijzerbord met in één van de richtingen een verwijzing naar een snelweg
Voorbeeldje ...
Dus geen complex met afzonderlijke wegwijzers, en slechts één van de uitritten mag verwijzen naar een snelweg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan