Silly Season 2019

Zarco was de eerste rookies cup champ.. die gaat een monster red bull bod krijgen van KTM. KTM wil het cirkeltje rond krijgen met hun opleidingstraject naar de top. Als tech3 bij Yamaha bleef hadden ze geen kans op Johann. Nu wel.. zo, dit was mijn brainfart
 
Hervé wist dat Yamaha een team van Rossi boven dat dat van Tech3 zou verkiezen. Hij stelt zijn toekomst vast. Daarnaast komt het gewoon heel goed uit met Zarco. Ik hoop dat hij blijft en KTM overwinningen zal schenken. Ik denk dat Zarco naar het fabrieksteam verhuisd.
 
'Team LCR Yamaha'...?

Cal heeft Monster al als persoonlijke sponsor...
Team LCR heeft nog geen hoofdsponsor...
Extra fiets erbij voor Mickey...

1 en 1 is 2 he... :9 O-)

Dat zal niet gebeuren.
Cal Crutchlow heeft een Honda fabrieks contract voor 2019 met fabrieks motor.
En heeft Nakagami ook niet voor 2 jaar getekend?
 
Dat zal niet gebeuren.
Cal Crutchlow heeft een Honda fabrieks contract voor 2019 met fabrieks motor.
En heeft Nakagami ook niet voor 2 jaar getekend?

Als die beide heren een contract hebben met Honda lijkt mij dat een probleem voor Honda. MAar ik neem aan dat Honda ook een prima contract heeft met LCR. :)
 
Mocht Zarco mee naar KTM gaan, zal hij echt niet in het juniorteam komen.

KTM zal ook zijn kwaliteiten zien en blij zijn met een potentiële topper in het fabrieksteam.

Smith zie ik na volgend jaar niet meer bij KTM in het fabrieksteam zitten, tenzij hij dit jaar positief verrast
 
Honda is natuurlijk eerst wel ff voorzien met rijders als MM en Pedrosa en Cal, ook Nakagami lijkt een goede aanvulling te zijn ( al dan wel of niet via Honda , Hrc of wat dan ook )
Ik zie dus geen kansen op doorstroming van VDS rijders naar LCR of HRC, dus kunnen ze net zo goed met een andere fabrikant in zee gaan
 
Heren beetje voorzichtig want teveel in die glazen bollen kijken krijg je slechte ogen van , als het dan 2019 is dan kun je nog niet zien wie waar rijdt.
 
Eerste race van 2018 moet nog gereden worden O-) Eerst maar is zien hoe de kaarten geschud zijn na 3 races.
 
Denk dat het seizoen 2018 beetje een copy gaat worden van 2017. Marquez en Doviziozo ogen wederom sterk. De fabrieks Yamaha s weer problemen met weinig grip op slechte tracks. Lorenzo en pedrosa ook niet sterk in alle wintertrainingen.
 
Geruchten gaan dat Pedrosa volgend jaar niet meer op een Repsol zit.
Het is überhaupt de vraag of het een Honda wordt.
 
Geruchten gaan dat Pedrosa volgend jaar niet meer op een Repsol zit.
Het is überhaupt de vraag of het een Honda wordt.


Met Nakagami , Morbidelli en dergelijke rijders hebben ze nu ook wel de juiste mensen om Pedrosa te laten evrtrekken, al vraag ik me af of iemand in de burut komt van MM zn prestaties met de Honda
 
Met Nakagami , Morbidelli en dergelijke rijders hebben ze nu ook wel de juiste mensen om Pedrosa te laten evrtrekken, al vraag ik me af of iemand in de burut komt van MM zn prestaties met de Honda

Hoeft toch ook niet?
MM het rijderskampioenschap en samen met zijn teamgenoot voor de constructeurstitel.

Pedrosa zie ik nog wel naar KTM Factory verhuizen, de technisch man aldaar waarvan ik even de naam kwijt ben en Pedrosa zijn goede oude bekenden van elkaar.
Ah Mike Leitner bedoel ik.

Samen met Zarco, allebei hebben ze ongeveer dezelfde clean rijstijl dus prima ontwikkel-duo.
 
Met Nakagami , Morbidelli en dergelijke rijders hebben ze nu ook wel de juiste mensen om Pedrosa te laten evrtrekken, al vraag ik me af of iemand in de burut komt van MM zn prestaties met de Honda

Ik zet mijn geld eerder op Joan Mir...
 
Terug
Bovenaan Onderaan