Koppelingsschakelaar

Freelander

MF'er
3 mrt 2010
125
7
De Mortel
Kreeg van mijn dealer te horen dat tijdens de 40.000-beurt ontdekt was dat de koppelingsschakelaar kapot is. Nooit geweten dat er een koppelingsschakelaar was, heeft deze dan enig nut? Ze zeggen voor de cruise control, maar die onderbreek ik altijd met de rem. Maar misschien zie ik iets over het hoofd? :?
 
Is bij mij ook een keer stuk geweest. Is bedoeld om snel te kunnen starten terwijl de motor in de versnelling staat, zonder eerst naar neutraal te hoeven schakelen. Handig voor als je iets te snel bent met de koppeling zodat de motor afslaat bij het optrekken.
 
Is bij mij ook een keer stuk geweest. Is bedoeld om snel te kunnen starten terwijl de motor in de versnelling staat, zonder eerst naar neutraal te hoeven schakelen. Handig voor als je iets te snel bent met de koppeling zodat de motor afslaat bij het optrekken.

Da's een goeie Max, daar had ik nog niet aangedacht. :t
 
Da's een goeie Max, daar had ik nog niet aangedacht. :t
Echt, de dealer heeft een punt, gewoon laten repareren, je (althans ik) zou 'm niet graag missen. Met eerst in z'n vrij zetten, dan starten en dan weer inschakelen ben je (althans ik '( ) wel zoveel tijd kwijt dat de koekblikkers achter je ongeduldig worden want die rekenen erop dat je supersnel weg bent ;) En gewoonlijk ben je dat natuurlijk ook - met een 1600 GT zeker.
 
Laatst bewerkt:
cruise control kan je ook uitzetten door de gashandle naar voren te draaien een klein stukje...
 
Terug
Bovenaan Onderaan