Landmarkrally 2018, de introductie

Bij controle bleek voor vis-02 de SV te dateren van 2009 en was ook niet te vinden bij afbeelding zoeken van Google. Het was de viskraam op het Oranjeplein te Veere.

Er is nu een nieuw plaatje neergezet voor vis-02. Deze is met enig zoekwerk wel via Google te vinden.
Laat ik de eerste Vis-02 nou op google maps hebben gevonden. Bonuspunt als ik die ook rij? :]
 
Bij controle bleek voor vis-02 de SV te dateren van 2009 en was ook niet te vinden bij afbeelding zoeken van Google. Het was de viskraam op het Oranjeplein te Veere.

Er is nu een nieuw plaatje neergezet voor vis-02. Deze is met enig zoekwerk wel via Google te vinden.

Was een KV voor een vriend van mij, parkeerplaats te Veere....
Bah nu moet ik weer opnieuw gaan zoeken.
 
Bij controle bleek voor vis-02 de SV te dateren van 2009 en was ook niet te vinden bij afbeelding zoeken van Google. Het was de viskraam op het Oranjeplein te Veere.

Er is nu een nieuw plaatje neergezet voor vis-02. Deze is met enig zoekwerk wel via Google te vinden.
Jaap, niet leuk als je telkens de foto's verwisseld.
 
Bij cafe-02 zie je nog eens wat voorbijkomen:

full
 
Vraag,

Ik heb nu 2 objecten gedaan, als ik daar nog een keer kom maar dan met een groep mede-spelers en dan een nieuwe foto maak, telt die dan voor de punten? of telt die ook voor de punten (dus 1 punt van de solo foto en dan de punten van groep)? of is de 1e foto die punten worden geteld?
 
Laatst bewerkt:
Vraag,

Ik heb nu 2 objecten gedaan, als ik daar nog een keer kom maar dan met een groep mede-spelers en dan een nieuwe foto maak, telt die dan voor de punten? of telt die ook voor de punten (dus 1 punt van de solo foto en dan de punten van groep)? of is de 1e foto die punten worden geteld?
De hoogste score per object telt, dus de bestaande score wordt vervangen :Y
 
Half Kijkduin gaat op de schop. Vis-01 zal zeer waarschijnlijk niet te vinden zijn. Dirk130 waarschuwde mij dat ook de toeleidingswegen op de schop gaan dus deze locatie vervalt.

Ik heb voor Vis-01 een nieuw object, ook met uitzicht op zee, geplaatst.
 
Laatst bewerkt:
Komt een mooi lang paasweekend aan.... Jammer van dinsdag dat ik daar nu geen gebruik van kan maken... :(

Daar blijft vvor mij niet veel van over. Vandaag gewerkt. Morgen en maandag ook opdraven. Maar in April heb ik nog een week vrij, dus dan hopelijk een beetje mooi weer om eens wat punten te scoren. :]
 
De soms cryptische omschrijvingen en de bonusobjecten toch alvast maar gepost *O*

Ik zie hier een paar paniekerige reacties maar je hebt tot 1 december de tijd :Y
 
De soms cryptische omschrijvingen en de bonusobjecten toch alvast maar gepost *O*

Ik zie hier een paar paniekerige reacties maar je hebt tot 1 december de tijd :Y


Jaap,

Er is geen sprake van paniek, ;) maar het is wel leuk om alle punten te weten voor ik een touristische route in elkaar knutsel.
De aanwijzingen hebben geholpen en ik heb alle plekken gevonden. Nu nog de 4 bonusobjecten zoeken. :Y
 
Ja, ja, ik loop achter :/

Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven; voorlopig even in de VUT.

Dus tijd genoeg voor de landmarken.

Let the show begin. :)
 
Nieuwe vis-01 en drie van dealle bonusobjecten gevonden. Enkel de ZW bonus nog even zien te vinden. :)
Mijn privé maps-kaartje is weer compleet. :+
 
Laatst bewerkt:
Bij ons rondje vandaag ook bij cafe-4 geweest. :]
Vanaf het terras is dit het uitzicht:

full


De "culinaire" onderwerpen zijn leuk om te bezoeken, ik lust tenslotte bijna alles :9 , maar vaak vindt ik de omgeving leuker om te fotograferen.
 
Laatst bewerkt:
Nog niet gevonden:
  • Thee-02
  • Thee-03
  • Vis-05
  • Cafe-04
  • Cafe-05
  • Fast-01
  • Fast-04
  • Bonus NO
  • Bonus NW
  • Bonus ZO
  • Bonus ZW

Maar dat gaat nog wel goed komen :)
 
Als het goed is gaan we woensdag 9 mei een aantal landmarks rijden.
We beginnen om ongeveer 08:00 bij Fast-01
Daarna gaan we naar in volgorde naar:
Café-01
Vis-06
Café-06
Bonus-ZW
Café-04
Café-05
Café-02

Afhankelijk van de tijd

Café-03
Fast-03

Ik zal tijdens de rit proberen de verwachte aankomsttijden te posten.
Dus als iemand wil aansluiten is dat prima.
 
Als het goed is gaan we woensdag 9 mei een aantal landmarks rijden.
We beginnen om ongeveer 08:00 bij Fast-01
Daarna gaan we naar in volgorde naar:
Café-01
Vis-06
Café-06
Bonus-ZW
Café-04
Café-05
Café-02

Afhankelijk van de tijd

Café-03
Fast-03

Ik zal tijdens de rit proberen de verwachte aankomsttijden te posten.
Dus als iemand wil aansluiten is dat prima.
Waarschijnlijk ben ik vrij woensdag. Dat rondje heb ik grotendeels al gedaan, maar Café-02 en Fast-03 niet. Als jullie die halen wil ik graag aansluiten bij het laatste deel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan