Nieuwe uitlaat cbf 600

stijnb97

Rookie
3 sep 2017
5
0
Hallo iedereen, ik ben Stijn, en ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ben sinds kort eigenaar van een mooie Honda CBF 600 SA uit 2004. Dit is mijn eerste motor. Een ding wat ik graag zou willen aanpassen aan mijn motor is de uitlaat. Ik vind het geluid wat de standaard uitlaat produceert wat tam, en daarom ben ik op zoek naar een nieuwe. Een vriend van mij heeft een Delkevic slip-on uitlaat op zijn transalp gemonteerd, en ik ben wel onder de indruk van het geluid, zeker gezien de prijs van Delkevic uitlaten. Dit lijkt mij ook een goede optie voor mijn CBF 600. Wat denken jullie hierover? Misschien kunnen jullie mij een ander merk aanbevelen in de budget categorie? (het liefst onder de €300,-)

Alvast bedankt!
 
Louis.de heeft op het moment best een leuke korting (50 euro) bij besteding van 250 euro.

Deze had ik zelf (Met korting dus 280 euro)

LeoVince LV-One Evo Endschalldämpfer mit EG-BE kaufen | Louis Motorrad & Feizeit

Dan krijg je zo'n soort geluid (met db killer erin)

Edit: Nadeel van Delkevic is dat er geen E-keur op zit. Op zich voor nederland geen probleem maar mocht je ooit naar het buitenland willen met de motor dan is het wel handig om te hebben.
 
Laatst bewerkt:
Nadeel van Delkevic is dat er geen E-keur op zit. Op zich voor nederland geen probleem maar mocht je ooit naar het buitenland willen met de motor dan is het wel handig om te hebben.
Klopt, maar de 450mm modellen zijn niet luid en er is zelfs nog een stillere db-killer voor leverbaar. Daar kom je echt niet mee in de problemen.
 
In principe kan ik de uitlaat weer omwisselen voor de originele als ik naar het buitenland ga toch? Zou een 200mm of 225mm Delkevic te luid zijn? Ik vind ze er mooi uit zien, en op youtube klinken ze erg vet, maar ik kan niet echt beoordelen hoe luid dit in het echt zou zijn. Er hoeft ook weer geen asociaal hard geluid uit te komen.
 
In principe kan ik de uitlaat weer omwisselen voor de originele als ik naar het buitenland ga toch? Zou een 200mm of 225mm Delkevic te luid zijn?
Ja, niet doen zeg ik. De 200 is echt een ramp voor het gehoor (makes your mother cry), maar wel heel mooi om te zien. Vanaf 350 zit er een beetje demping in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan