KTM SuperDuke 990 Deel 14

:?
full
 
Toevoeging: nog een keer gemeten... een van de gele draden geeft telkens iets minder. Genoeg reden om te vervangen?
 
Je gaf ook ergens aan dat gemeten op de accu met draaiende motor een waarde van 11,8Volt? dat is veel te weinig. Weet je zeker dat de dynamo wel goed is?

Je hebt toch niet ergens een slechte aarde?
 
Als je dynamo de correcte waardes afgeeft: weerstand, laadspanning en geen sluiting tussen de spoelen of naar massa, is je spanningsregelaar kapot. De laadspanning op de accu gemeten is gewoonweg te laag. Probeer ter controle 'n andere spanningsregelaar te lenen. Succes.
 
Na het terugplaatsen van de accu vanaf de druppellader in de Duke start hij niet meer... Alleen de koplamp gaat aan maar de boordcomputer blijft uit. Heb ik iets verkeerd aangesloten?

full

full
 
Wat is je spanning over de polen?

Toevallig niks kortgesloten met uit/inbouwen?

Stekkers kunnen ook wel een poetsbeurtje gebruiken (modder en vet geleiden niet) ;)
 
Start je brandstofpomp wel op als je het contact aan zet?
Simpele dingen gecheckt: dodemansknop?
 
Ga morgen de spanning checken.

Heb deze niet aangesloten, zie foto, kan dat het zijn?

full



Wat is je spanning over de polen?

Toevallig niks kortgesloten met uit/inbouwen?

Stekkers kunnen ook wel een poetsbeurtje gebruiken (modder en vet geleiden niet) ;)
 
poooh die stekkers, dat zou mijn prio hebben om die eens schoon te maken voordat ik verder ging zoeken.

Heb je niet heel toevallig de dodemansknop omgezet?
Alle zekeringen gecheckt natuurlijk?
Ook die van de start-relais?

boordcomputer = teller?

Hoor je ook de brandstofpomp niet?
 
Ga morgen meteen de stekkers schoonmaken
Nu het toch allemaal open ligt..
poooh die stekkers, dat zou mijn prio hebben om die eens schoon te maken voordat ik verder ging zoeken.

Heb je niet heel toevallig de dodemansknop omgezet?
Alle zekeringen gecheckt natuurlijk?
Ook die van de start-relais?

boordcomputer = teller?

Hoor je ook de brandstofpomp niet?
 
Aan de ene kant is het slechts een trafo, maar als je fiets uitfikt door een sluiting door beroerde isolatie of iets dergelijks.....
Ik heb al veel goedkope meuk uit China gehaald, maar weet niet of ik dit zou doen.
Mocht je het wel proberen ben ik wel erg benieuwd naar de ervaring!

Toen ik dit lach begon ik al te lachen _O- _O- . Uiteraard de dodemansknop. FAIL
Heb hem weer horen brullen *D
:+
Blijft leuk! Bijna iedereen heeft het wel eens gehad :9
Vooral het moment dat je beseft wat het is, en je baalt van jezelf is leuk |(
 
Laatst bewerkt:

En ook nog eens de verkoper waar kTm ook koopt!!!

Want laten we eerlijk zijn jongens, kTm maakt die dingen ook niet zelf, die koopt ze gewoon in china, echter; het is mogelijk dat ze een vangnet hebben door een goede ingangscontrole in Mattighofen te hebben die de chinameuk nog nakijkt voordat het gemonteerd word, of er loopt een kTm mannetje in de chinese fabriek die de boel een beetje in de gaten houd.....
 
In de reviews zegt al iemand dat de kabels 20 cm korter zijn dan van de originele. Klinkt niet heel hoopgevend :X
 
Je kan je aan je neus laten opereren maar het blijft een gok...... :+
 
Laatst bewerkt:
Zo ik heb the animal ook even van stal gehaald .kom me niet herinneren dat ie zo soepel schakelde , kan ook de olie wissel naar volsyntheet zijn .

En die quickshifter , jummie jummie dat gaat wel heel lekker🤗
 
Terug
Bovenaan Onderaan