Motorcross is ook motorsport

As. zondag 1ste GP Argentinië. Op WWW.NOS.NL is alles weer live te volgen. Tenenkrommend commentaar maar beter dan niks. :t

Ik ben erg benieuwd hoe onze mannen het er dit jaar vanaf gaan brengen. Met name 84 vs 222. Daar zal het kampioenschap tussen gaan schat ik zo in als ze beide op de motor blijven zitten.

Ik verwacht ook een goed seizoen van Coldenhof.
 


Aankomend weekend wordt er op Eurosport gedeeltelijk al voorkeur gegeven aan wielrennen en voetbal. De MX2 en MXGP zijn wel helemaal te volgen op de Eurosport Player. Het is ook helemaal te volgen op motorsport.tv en de MXGP op www.nos.nl

Motocross – Argentinië
04 maart 16.00-17.00 uur: MX2 race 1 Live: Motorsport.tv HD; Eurosport Player
04 maart 17.00-18.00 uur: MXGP race 1 Live: Motorsport.tv HD; Eurosport 2 HD; Eurosport Player; Nos.nl
(herhaling MX2 om 18.00 uur op Eurosport 2 HD)
04 maart 19.00-20.00 uur: MX2 race 2 Live: Motorsport.tv HD; Eurosport 2 HD; Eurosport Player
04 maart 20.00-21.00 uur: MXGP race 2 Live: Motorsport.tv HD; Eurosport Player; Nos.nl
 
Laatst bewerkt:
Aankomend weekend wordt er op Eurosport gedeeltelijk al voorkeur gegeven aan wielrennen en voetbal. De MX2 en MXGP zijn wel helemaal te volgen op de Eurosport Player. Het is ook helemaal te volgen op motorsport.tv en de MXGP op www.nos.nl

Motocross – Argentinië
04 maart 16.00-17.00 uur: MX2 race 1 Live: Motorsport.tv HD; Eurosport Player
04 maart 17.00-18.00 uur: MXGP race 1 Live: Motorsport.tv HD; Eurosport 2 HD; Eurosport Player; Nos.nl
(herhaling MX2 om 18.00 uur op Eurosport 2 HD)
04 maart 19.00-20.00 uur: MX2 race 2 Live: Motorsport.tv HD; Eurosport 2 HD; Eurosport Player
04 maart 20.00-21.00 uur: MXGP race 2 Live: Motorsport.tv HD; Eurosport Player; Nos.nl

Ga ik kijken op laptopje , we vliegen morgen naar Atlanta om daar zaterdag de AMA Monster energy Supercross te kijken ,....lijkt me geweldig in een bak met dik 80K toeschouwers.
 
Mooie 2e manche :}
full
 
Laatst bewerkt:
De toon voor dit seizoen is gezet!

Zoals verwacht 2 matadoren maar Herlings deelt een gevoelig tikje uit met over 2 weken de volgende GP in het door hem zo geliefde Valkenswaard.
 
Het is net of er alleen maar op ktm gecrossd wordt. Is ktm nou zoveel beter geworden dan de Japanse merken? Met enduro zie ik ook het meeste ktm rijden. Ik heb zelf een Honda crf 450 enduro rijd verder prima. Heeft het te maken met de prijs kwaliteit verhouding?
 
Valt mij ook op, terwijl de meesten geeneens ktm liefhebber zijn.
Husqavarna lijkt met een opmars bezig.
Terwijl de meesten gewoon honda liefhebbers zijn, en juist die zie je steeds minder, suzuki zie ik ook steeds minder.
 
Valt mij ook op, terwijl de meesten geeneens ktm liefhebber zijn.
Husqavarna lijkt met een opmars bezig.
Terwijl de meesten gewoon honda liefhebbers zijn, en juist die zie je steeds minder, suzuki zie ik ook steeds minder.
:+
165560_07-03-2018-_Motopark_Nieuw_Zevenbergen_SRMV_www.jpg
 
Valt mij ook op, terwijl de meesten geeneens ktm liefhebber zijn.
Husqavarna lijkt met een opmars bezig.
Terwijl de meesten gewoon honda liefhebbers zijn, en juist die zie je steeds minder, suzuki zie ik ook steeds minder.

Tja, KTM zijn gewoon mooie motoren om te zien en goede specificaties waar andere merken vaak niet aan komen.
Daarbij komt dat toppers worden gevolgd. Husqvarna zag je eerst nooit, alleen bij enduro. Nu Anderson de rode plaat heeft en ze voorin meekomen in de GP zit de verkoop ineens ineens in de lift.

Maar KTM is ook gewoon een goed merk. Heb zelf al jaren een 530 en dat is echt een prima motor.
 
Nancy van de Ven zit ook alweer op de motor.
166925_10-03-2018-_Motopark_Nieuw_Zevenbergen_SRMV_www.jpg

166972_10-03-2018-_Motopark_Nieuw_Zevenbergen_SRMV_www.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan