motorzaken in het Noorden

Motoport Leeuwarden alleen boven bij de kleding kom ik wel eens,
vind daar de service wel goed.
Maar beneden de verkoop die twee zuurpruimen(lees eigenaren) kijken je de winkel
haast uit. Kwam er wel eens op een demo dag dan zitten de ""Heren"" wat in hun
kantoor,niet betrokken bij hun klanten.
En Motorado is een dure zaak,wou graag mijn race band er om laten zetten
koste 48 euro. Bij andere zaken zo"n 24 euro, een Abus slot in de aanbieding
bij Motorado 136 euro anders 152 bij een andere zaak voor 120 euro gehaald.
Nee bij deze zaken koop ik niks ,Motorado is wel goed maar niet goedkoop.

MOTODROME in Burgum is zeer goed en goedkoop!!!.
www.motodrome.nl
 
Heeft er nog iemand ervaringen met Noord Motors in Drachten?

En reparaties bij Motodrome Burgum?


YEP al jaren bij noord motors geweest opzich een goede zaak,
alleen zijn er vorig jaar 2 goede monteurs weg gegaan.

Bij motordrome werkt een goede monteur ,ik zou hem daar heen brengen.
 
Motoport Leek: Heb ik mijn outfit gekocht. Nu had ik van mijn rij-instructeur een kortingsbon van 10% gekregen van Motoport Leeuwarden. Maar ivm met mijn lastige maten ben ik naar Leek gegaan voor een pak. Gevraagd of ik daar dan ook 10 % korting kon krijgen. Mevrouw die mij hielp zei dat ze dacht dat dat wel zou lukken...en inderdaad. Op een bedrag van 1200 euro kreeg ik 10% korting. Nu kan dat waarschijnlijk nog makkelijk uit voor hen, maar toch. Verder heb ik voor mijn motor nog niet een adres voor onderhoud...Ik zelf ben vaak wel tevreden met eenmanszaakjes, kent iemand Sipma motoren uit Damwoude? Ervaringen?
 
Dokkum......docent.......... Hallo *D .




Een maat van mij heeft een paar jaar geleden een motor bij Sipma gekocht.
Het olie indicatie lampje zat er niet meer in en de motor bleek later een lekke koppakking te hebben,ik zeg niet dat het aan Sipma ligt, maar wel jammer dat het net na garantie tijd gebeurde.
Hij heeft de motor inmiddels verkocht.
 
Jager Motoren, Hoogeveen: Goed

Kocht hier in juni mijn motor. Had helaas veel pech met de electronica, waardoor ik (onder andere helemaal in Tjechie) tot 3 keer toe met een stilgevallen motor kwam te staan.

Echter, Jager motoren heeft al mijn reparatiekosten betaald, ook al heb ik het bij een andere motorzaak laten repareren (tjechie was niet naast de deur...)

Verder wordt ik altijd supersnel geholpen bij klein onderhoud, bandje wissel e.d.

Hij is al wel genoemd. Maar Jager Motoren uit Hoogeveen heeft een service die je nergens vindt. Hij zorgt ervoor dat je motor piko bello wordt afgeleverd en als er iets aan mankeert (tijdens de garantie) zorgt hij ervoor dat het wordt opgelost. Daarnaast heeft hij zijn motoren scherp geprijsd.

Toen ik een motor wilde kopen heb ik bijna alle motorzaken in het noorden wel gezien. Het viel mij op dat motoport Leek veeeeeel te duur is.

Jullie moeten zelf maar eens kijken op:
www.jagermotoren.nl

Naja.. En wil ik ook nog 1 van mijn goede ervaringen met jullie delen.
Jager motoren, 1 manager en 1 goede monteur, echt een prima zaak!

Service is zeer goed, en ze hebben gigantisch scherpe prijzen! Ze doen niet moelijk over een afleverbeurt, en ondanks de scherpe prijzen valt er meestal ook nog wel wat af te halen.

De heer Jager weet natuurlijk ook wel heel goed wanneer hij de prijs niet lager kan maken, voor mijn gevoel kun je ze in het noorden nergens zo goedkoop krijgen!

Heb mijn Suzuki GSX R 600 uit 2001 er ook weg! :)

[edit]
Ook Moto Noord is een goede zaak. Goedkoopste zaak in Groningen voor montage van een alarm :) 500 Eu.
Goede service!
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik ging altijd naar Ruurd Veenstra in Twijzelerheide, maar ik heb geruchten gehoord dat hij is gestopt.
Echt een vakman!
 
Boonstra: wat een klote tent. Daar komen we dus nooit weer !!!
Motoporten: te duur, niet goed. Kom er alleen om te kijken, nooit om te kopen.
Sipma: topvent. Heb er 2 motoren gekocht en in onderhoud gehad.
Olijve: geweldige zaak van mannen met motorsporthart. Goeie service en geen gekke prijzen. Hebben we de r6 gekocht, was lachuh.
Motorado: ga ik altijd even kijken als ik in de buurt ben; die gasten hebben echt altijd wat moois in huis. Kwam ik al als jochie van 12 om me te verlekkeren aan al dat mooie spul.
Motorcenter Hoogezand: verweg de beste motorzaak die ik ooit ben tegengekomen. Service, prijzen, kennis en het geouwehoer op topniveau. De eigenaar rijdt nog met veel plezier een rondje 1.42 op assen. :}
 
Motorcenter Hoogezand: verweg de beste motorzaak die ik ooit ben tegengekomen. Service, prijzen, kennis en het geouwehoer op topniveau. De eigenaar rijdt nog met veel plezier een rondje 1.42 op assen. :}


:^

Heb ik mijn nieuwe fiets ook gekocht.
 
Nou, tenminste als ik de verhalen moet geloven ...

De eigenaar komt uit hetzelfde dorp als ik en de verhalen gingen altijd de ronde dat ze schade motoren opkopen, die opknappen en verkopen alsof er niks aan de hand is.
Daarom heb ik er nooit een motor gekocht, maar goed ik kan de verhalen niet staven.

Wat me wel op viel was toen ik op zoek was naar m'n eerste motor, deze meneer me zonder problemen een fireblade van '92 aan wilde smeren. Alsof het ging om een diversion :X

Dus nee, geen fan van Kobo.
 
kijk bij aflevering wel ff alles goed na, motoport stadskanaal zuigt namenlijk nogal(vind ik dan...)
verder gefeliciteerd met je nieuwe fiets! houd hem heel *D

full


nou ik rij nu dus 3 weken op de YZF en is echt toppie afgeleverd !!
afspraak was grote beurt en nieuwe achterband

Ze hebben ook nog maar even extra : Nieuwe ketting + tandwielen , nieuwe remblokken geplaatst !!!

echt top fgeleverd en als nieuw !!!

kortom Motoport Stadskanaal :}
 
Tja, verschillende reacties op dezelfde zaken. Ik heb mn motor bij Motoport Leeuwarden gekocht. Kon wat van de prijs afhalen en er leren zadeltassen bijgekregen tw 250 euri. Na een week ging er een sluiting stuk en kreeg zonder omhaal nwe zadeltassen. Vriendelijke mensen. Maar ja verder is afwachten straks met de eerste grote beurt. Tot nu toe prima.
 
Ik heb mijn Suzuki DL650 nieuw bij Motoport in Leek gekocht. Ben er prima tevreden over. Met name nadat ik vanmiddag, om een afspraak te maken voor de 24.000 km beurt, gelijk corrosie aan de linker carterafdekking reclameerde. Wordt dus onder garantie vervangen!

Van collega VStrom rijders hoor ik heel andere verhalen over de afhandeling van corrosie klachten bij andere dealers in het land. Pekelrijden, verkeerde stalling etc etc, allemaal uitvluchten worden aangewend om onder claims uit te komen.

Bij Motoport Leek vervangen ze de gecorrodeerde onderdelen gewoon. Maar ja, wat als volgend jaar de garantie is afgelopen?
 
Motorhuis Esvana te Rottum (tegen Heerenveen aan) is een motorzaak waar je terecht kunt voor nieuwe motoren, occassions, onderhoud, kleding. Normale lui, gaan kapsones. Bevalt mij prima!
 
Motofinish in Appingedam. Is een 1manszaakje, perfecte service! Hij doet het onderhoud van mijn Diversion. Zels toen ik op een maandag (dan is alles natuurlijk weer gesloten) mijn bougies wou vervangen, kon ik ze gewoon ff ophalen bij hem.
 
poppema in Wolvega is helemaal top :} :} :}

Alles kan bij hem en hijs echt goed. Heeft er echt verstand van. Tis een klein zaakje (eenmanszaak) en hijs niet duur. Kom er altijd met mijn vfr400r en hij maakt altijd tijd voor je.
Vragen worden altijd beantwoord en hij wil je alles uitleggen

Niks anders dan lof over die man/zaak :} :}
 
Motoport Leeuwarden: een klote tent. Koop ik nooit weer. Geldwolven, ze besodemieteren inderdaad iedereen. Ze verkopen een motor en zien je liever nooit weer terug. De kledinghoek en serice is om te huilen. De verkoopster, parttime huismoeders van het type "punnik je eigen pantoffels". Totaal geen verstand van zaken.
Motoport Leeuwarden verkoopt mijn geen helm meer want ze hebben er totaal geen verstand van :( over de pasvorm en korting ho maar!! Beide eigenaren zijn absoluut niet geschikt voor het vak want ze lopen er idd als zuurpruimen en ongeinteresseerde pipo's bij.

Motoport Leek ligt ff iets verder voor mij maar heb mijn eerste motor (fazer 600) daar gekocht en gelijk na 50 km na afhalen onderuit gegaan en ik hoefte alleen maar de onderdelen te betalen en werkloon was gratis (ze vonden het sneu voor me :Y ) Heb nu een suzuki gsxr 600 k6 bij hun gekocht en kreeg daar de meeste inruilwaarde terug voor de fazer :} . Kushitani outfit (op maat gemaakt), daytona racelaarzen en kushitani handschoenen kreeg ik korting op en gisteren mijn nieuwe shoei helm daar weggehaald en nog eens korting gekregen om de helm. Dus Motoport Leek is voor mij de beste zaak en de service is toppie *O* *O* .
 
Mis er nog eentje in het rijtje: Gebben Motoren te Meppel.

Heb daar mijn motor weggehaald...goede service en niet duur (naar mijn mening)

Onderdelen haal ik voornamelijk mij Motoport Leeuwarden (Spul is toch reteduur, dus tsja dan maar de zaak welke het dichtst bij huis is.

Iemand anders ervaring met Gebben!?!/
 
nog nooit wat gekochtbij Gebben maar wel wat vragen gehad en rondgesnuffeld. Aardige mensen en ze willen je graag helpen. Zover dus positief
 
Lekkere vraag:

Alle motoports en safes (zijn ze er nog in 't noorden, zit nu in Deventer)zijn relatief duur (weinig korting; veel overhead kosten wegens grote zaak)
Verschillende "market researches" gedaan; zx9r gsxr1000 inruilen, kreeg er weinig voor.
Alhoewel stadskanaal er positief uitspringt.
Kiri Hoogeveen komt afspraken niet na, het ergste wat er is!!!!!!, ondanks dat ze wel kawafiel zijn.


Mijn voorkeur gaat naar de wat kleinere zaak met top service en verstand.
1. Hoekstra Oosterwolde (wel alleen sport motoren gixxer 1000 en zx10r gekocht)
Uitlaat beschadigd van de 10r, fikse korting gekregen op een LeoVince, die er toch op moest
2 Thijs Assen, Roelof moet je even los laten komen, maar dan is het ook raak
3 Olijve Assen, gezelli en doen veel voor je.

Volgens mij is ter braake ook wel goed maar niet zo veel ervaring mee als de anderen.

Ciao en suc6
 
Terug
Bovenaan Onderaan