Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Maar je link van 13:06 was een andere dan dat je er op 14:12 hebt neergezet.
Je keek precies de andere kant op.
Vandaar dat ik hierboven om 13:36 schreef : Kijk je nooit eens over je schouder/in je spiegels? :+
Frazer stond hier.
 
Laatst bewerkt:
Waar is deze foto genomen:

full


Moet niet al te moeilijk zijn.
 
Maar je link van 13:06 was een andere dan dat je er op 14:12 hebt neergezet.
Vandaar dat ik hierboven om 13:36 schreef : Kijk je nooit eens over je schouder/in je spiegels? :+
Frazer stond hier.
Ik was ook niet tevreden over de eerste plek, dus ben noordwaarts gaan zoeken. Nadat ik volgens mij de goede plek gevonden had zag ik jouw reactie pas.

Ik heb hier nooit met de motor gereden, wel bijna 30 jaar geleden met de auto een grote rondrit vanuit Kaisersberg (bij Colmar) over de Route des Cretes en de Balons.
 
Laatst bewerkt:
Ik herken vaak het beeld op de foto. Maar om hem dan weer te linken aan "waar was dat ook al weer?". pfoe! Zo veel kilometers, zo veel indrukken.
Oostgrens van Frankrijk zowel met de motor als met de camper gedaan, zowel noord => zuid als zuid => noord.

Je allereerste link was hem al bijna, stukje nog de bult op, omdraaien, helder weer er bij pakken. Bam, hebbes.
 
Laatst bewerkt:
Even een nieuwe dan maar weer. Ik ben zelf een paar dagen zonder internet zo meteen dus wie 'm 100% zelf goed raad zelf weer een andere plaatsen. Oftewel waar stond ik hier?

xTBjNcg.jpg
 
Heb een vergelijkbare foto gemaakt op de Sustenpass. Ik kan 'm alleen even niet meer vinden.

Ik zie alleen via GE dat het daar niet is.
 
Op streetview ligt de weg er iets anders bij, ik vermoed dat iedereen hier in dit topic, ook al ben je geen kerkganger, hier al wel eens gestaan heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan