Hét MF rondje Grunn

pilatus

MF veteraan
2 feb 2007
7.352
3
Hét MF Motorweekend 2018 pre-meet: Rondje Martinitoren

GroningenCentrum125.jpg


Zoals ieder jaar houden we voordat Hét MF-Motorweekend 2018 plaatsvindt een aantal pre-meets, waar nieuwe deelnemers, oud-deelnemers en belangstellenden elkaar treffen.
We rijden in dit geval een mooi (ruim) rondje om de Martinitoren (of zoiets ;) ). Uiteraard stoppen we ook voldoende lang om onder het genot van een versnapering met elkaar kennis te maken c.q. elkaar weer eens te spreken.

De bedoeling is dit op 14 april 2018 plaats te laten vinden.

Verzamelplaats (ca. 9:30):

Huize pilatus (pm voor adres) bij een te overzien aantal, bij grote belangstelling komt er een alternatief

Het is de bedoeling om ca. 10:30 uur te vertrekken richting de toren ;)



Actuele weerinformatie en verwachting

knmi_web_weersverwachting.png





Deelnemers:
  1. pilatus
  2. KingCoder
  3. Whoppie Blaze
  4. Bassjunky
  5. wimmel_1
  6. Nocturna
  7. Flooriz
  8. eddytoo
  9. Hansss
  10. Sassette
  11. Ectholian

ovb:


Afmelders:
  1. Clown683



Afspraken
  • Zorg dat je motor in orde is: Liever een beurtje van tevoren, zorg voor goede remmen. Twijfel niet over je banden. Rammelt er wat, twijfel je over een olielekkage of je elektra; laat het fiksen!
  • Iedereen wordt geacht deze toerrit zelfstandig te kunnen rijden. Dit houdt in dat je de route tenminste bij je hebt of liever de beschrijving zichtbaar op je motor bevestigt. Dat kan door de route in een tanktas te stoppen of in een routerol te bevestigen. Route beschrijvingen worden op aanvraag vooraf via de mail verstrekt.
  • De volgorde die bij het vertrek of na een stop ontstaat is de volgorde waarin we rijden, er wordt niet ingehaald, deze afspraak is kei en kei hard (echter zonder handhaving. Weet wie er voor je rijdt maar ook wie er achter je rijdt, wacht op ieder punt in de route waar twijfel kan zijn over de te volgen richting (kruisingen, splitsingen, rotondes) op de rijder achter je. Ga zo wachten dat je zeker weet dat degene die achter je rijdt jou ziet. Rij pas verder als je zeker weet dat je gezien bent. De rijder achter je zet zijn knipperlicht aan waardoor je weet dat hij ook die richting op gaat. Op deze manier raken we niemand kwijt.
  • Rij je eigen tempo. Laat je niet verleiden om de rijder voor je bij te sloffen want voor je het weet rij je boven je kunnen en vlieg je eraf... Vertrouw erop dat men wel op je wacht.
  • Laat je niet verleiden nét zo hard door de bocht te gaan als de rijder vóór je, rij je eigen snelheid
  • Rij voor jezelf. Bepaal zelf wanneer je kunt inhalen of oversteken, volg niet zomaar de rijder vóór je.
  • Rij baksteensgewijs (behalve in bochten), maar let op de onderlinge afstand en ga niet op de wegbelijning rijden want dat wordt door de sterke arm niet gewaardeerd.
  • Zorg voor een goede reis- bagage- ongevallen-verzekering zodat jij én je motor door de verzekeringsmaatschappij vervoerd kunnen worden als dat onverhoopt nodig mocht zijn.
  • Iedereen die meerijdt in deze toerrit gedraagt zich als een nette motorrijder. Ook jij bent het visitekaartje van MF :W


Aansprakelijkheid Rondje Martinitoren
Initiatoren aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor ongevallen en/of gebeurtenissen waarbij personen en/of voorwerpen zijn betrokken, zowel van deelnemers als derden. Elke deelnemer(-ster) rijdt geheel voor eigen risico en verantwoordelijkheid en dient tenminste WA-verzekerd te zijn (dit geldt voor zowel de persoon als de motor). Door uw inschrijving verklaart u nimmer de initiatoren aansprakelijk te zullen stellen voor handelingen door derden en/of schade voor, tijdens of na "Rondje Martinitoren".
nb: Ofschoon MF in de titel benoemd wordt houd de verantwoordelijkheid van motor-forum.nl op bij het beschikbaar stellen van het onlinediscussieforum.
 
Laatst bewerkt:
Nee, wees gerust... ik ga eerder draaien, dan zingen... :P
Maar motorrijden is bijzaak en in NL rijden is niet leuk. De gezellgheid van de groep maakt veel goed... ;)
niet ? oh nee je zit te snel op De KAST natuurlijk :+

Ben helaas ook Sjaak afhaak ivm Scouting autopuzzeltocht die ik met 2 andere organiseer
 
Laatst bewerkt:
Nou vooruit: Ik kom ook naar Drachten :t

Ik was het een beetje uit het oog verloren :$
 
Laatst bewerkt:
Leuk! Hoe laat verwachten we weer terug te zijn? (moet voor de avond in het Westen zijn)
 
niet ? oh nee je zit te snel op De KAST natuurlijk :+

Ben helaas ook Sjaak afhaak ivm Scouting autopuzzeltocht die ik met 2 andere organiseer

Op de kast kom ik niet snel, of het moet een hele lage zijn. Ben maar 1,10 hè... :+



Ontopic:
De party-agenda zegt dat het partytime is, Clowntje mag weer ergens gratis naar binnen en mag in ruil daarvoor wat beelden schieten voor Insta en FB. Kortom, een dagje rijden past niet in de planning. Het wordt nachtwerk... ;)
 
Laatst bewerkt:
Veel onderweg van de week, dus nu pas OP bijgewerkt ;)

@Sassette: is vooraf moeilijk te zeggen, probeer om een uur of 4/5 terug te zijn, maar dat loopt wel eens anders :P

Ik kan altijd afsteken, of je kunt ook zelf ons verlaten als je daar aan toe bent ;) (wel even melden! :X )
 
Heb wat geschoven, dus mijn OVB mag veranderd worden naar den Deelnemer :] :]


Zijn er mensen die via Zwolle rijden? Want dan kan ik zo aanhaken als dat mag!
 
Laatst bewerkt:
Zo, het weer is gepland :P

De route ook, wil je de route of mijn adres, stuur even een pm (ik post de link ook op whatsapp).

Ik heb de route wat korter dan voorgaande edities gemaakt, omdat deze altijd te lang bleken te zijn.
Mochten we 'te vroeg' terug zijn, dan kunnen we altijd verder op de pilatus-pilatus ;).

groet en tot zaterdag,
Pieter
 
Terug
Bovenaan Onderaan