Motor rijden en hardlopen in Sauerland, de perfecte combi!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hardloper

Rookie
13 mrt 2018
1
0
Vinkeveen
Ik ben een enorme fan van hardlopen en motor rijden, het is een heerlijke combinatie. In de ochtend een rondje rennen en dan fris de motor op. Je zit tenslotte toch vaak de hele dag in 1 en dezelfde houding, als je dat combineert met een rondje rennen blijf je lekker fit & soepel. Bovendien geniet je tijdens het hardlopen op een heel andere manier van de omgeving.
Ik ben geregistreerd Runningtherapeut en dus ben je ook als beginnend hardloper ook bij mij in goede handen!!
Het idee is om een lang weekend in Sauerland te organiseren waarbij we met zijn allen 's ochtends hardlopen en dan lekker gaan toeren.
Ik ken een leuk en zeer betaalbaar motorhotel in Eslohe (nederlandse eigenaars) in hartje Sauerland. Je kunt er heerlijk rennen, motor rijden en eventueel kunnen we zelfs 's avonds nog kegelen want het hotel heeft een professionele duitse kegelbaan in het souterrain, vreselijk leuk ook.
Ik rijd trouwens zelf op een Triumph Daytona T595 in naked versie en hou van stevig doorrijden, maar deze reis is zowel voor beginners als gevorderden geschikt. En dat geldt zowel voor het hardlopen, het motorrijden als het kegelen!!!!
Ik dacht deze reis te organiseren ergens in het late voorseizoen, dus eind mei/begin Juni.
Heb ik je interesse gewekt, stuur me dan een antwoord of een mail, dan ga ik ermee aan de slag!!!!!! Een groepje van een man/vrouw of 10 zou ideaal zijn.
Groetjes Jonnie Ploeg
Home - Runningtherapie De Ronde Venen of zoek me op Facebook op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan