~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Scheurtje in velg. :(
full
 
vandaag ook de wielen eruit gehaald omdat ze gescheurd zijn.
Ik ga denk voor twee keer 18inch. Aangezien ik bijna alleen verhard rij.
Ook maar een brake upgrade nu alles los is.
1zwkklw.jpg
 
Hoe hangen jullie eigenlijk de bagage aan de XT600?

En welke bagagetassen gebruiken jullie?

Ik zit zelf nog heel erg te twijfelen. Ik kan niet echt een tassensysteem vinden dat ik goed genoeg vertrouw en niet enorm duur is.
 
Enduristan blizzard
Mooi, super kwaliteit, en niet extreem duur.
Hoe hangen jullie eigenlijk de bagage aan de XT600?

En welke bagagetassen gebruiken jullie?

Ik zit zelf nog heel erg te twijfelen. Ik kan niet echt een tassensysteem vinden dat ik goed genoeg vertrouw en niet enorm duur is.
 
Staat bijna altijd binnen. Denk dat te losse spaken de oorzaak is.
Amsterdam zeker?
Als je je motor even alleen laat staan staat er al een hond je wielen te bevochtigen.

Rvs spaken?

Komende 2 weken de sierra nevada verkennen. Is veel regen gevallen dus de doorwadingen zijn een uitdaging. :]
Maar eerst mn ttr goed afstellen
 
Amsterdam zeker?
Gelukkig wel zeg je zal maar aan de Amstel wonen maar dan in zo'n kutdorp. :r :+
Als je je motor even alleen laat staan staat er al een hond je wielen te bevochtigen.
Staat altijd binnen.
Neuh.
Komende 2 weken de sierra nevada verkennen. Is veel regen gevallen dus de doorwadingen zijn een uitdaging. :]
Wel een zwemdiploma ? ;) Veel plezier daaro !
Maar eerst mn ttr goed afstellen
:t
 
Hoe hangen jullie eigenlijk de bagage aan de XT600?

En welke bagagetassen gebruiken jullie?

Ik zit zelf nog heel erg te twijfelen. Ik kan niet echt een tassensysteem vinden dat ik goed genoeg vertrouw en niet enorm duur is.

Ik gebruik Givi zijtassen en dan een grote bagagerol bovenop. Moest wel een beugel maken van een draadeind zodat de zijkap niet tegen de uitlaat kwam. Prima oplossing voor nog geen 100€
full
 
Hoe hangen jullie eigenlijk de bagage aan de XT600?

En welke bagagetassen gebruiken jullie?

Ik zit zelf nog heel erg te twijfelen. Ik kan niet echt een tassensysteem vinden dat ik goed genoeg vertrouw en niet enorm duur is.

Ik heb onlangs een Giant Loop coyote (40ltr) met roltop tweedehands op de kop kunnen tikken. Nog niet op de XT geprobeerd eigenlijk maar dat moet geen probleem zijn. Dit soort tassen zijn volgens mij ideaal.

Je zou kunnen kijken bij 21brothers (wel even google translate aan zetten in je brwoser).
 
Welke wegbanden zijn aanraders voor een xt 600 e uit 1995?

Ik rij nu met volledige crossbanden maar dat vindt ik maar niks voor op de weg.
 
Mitas E-09 zijn goede banden naar mijn ervaring en goedkoop. Voor meer straatgeorienteerd Heidenau scout k60's
 
Laatst bewerkt:
:( Ik baal.....Heb nog geen 2 maanden een gave TT600R gekocht en het ziet er naar uit dat het blok is gescheurd ;(

Ik had hem aan gekickt , liet hem even kort warm draaien , kneep de koppeling in en wou wegrijden maar schoot naar voren net of de koppeling niet was ingeknepen en sloeg uiteraard af. Daarna behoorlijk veel gekickt omdat hij niet snel meer aan sprong. Op een gegeven moment hoorde ik een ratel tijdens het kicken en leek eerst een gevoel alsof de tandjes van de klem over de kickstarteras heen schoven. De inbus maar eens goed aan gedraaid , maar het bleef en leek erger te worden...Toen zag ik olie lekken vanuit het blok zie foto. Vanmiddag komt er een maatje langs en samen eens goed onderzoeken maar ik vrees het ergste. Heb even gegoogled en schijnt wel eens vaker voor te komen bij de 1 pitters van Yamaha :? Tips en advies zijn welkom
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan