Motorgroet

sandraw

MF'er
24 jun 2017
44
0
zoersel
Hallo,
Vandaag eindelijk met mijn nieuwe motor een toertje gedaan. Zo'n 60km in de spits. Maar genieten!!! Zalig. Los van het feit dat het best ook wel spannend was😀

Mijn excuses aan de eerste motor die me al vlak na vertrek groette.... Ik had er gewoon geen erg in. Verder heb ik tientallen motorrijders netjes begroet, en dat gaf een heerlijk gevoel!

Zijn hier eigenlijk regels voor? Het lijkt erop dat het niet gelinkt is aan soort motor (Naked , cruises,...). Ik zag wel verschillende manieren van groeten... Voet, hand omhoog, effe vingers omhoog Enz...
Vind het trouwens echt een leuke gewoonte😉
Groetjes, Sandra
 
Laatst bewerkt:
Regels? Het is een spel. Jij hebt nu 400 strafpunten voor het missen van een groet.
Pet opgestoken vinger krijg je een punt, en voor een voet 10 punten, dus reken maar uit hoeveel groetjes het je kost om weer boven 0 te komen.
 
:?

De afgelopen dagen is 't juist enorm druk met motoren op de weg... ik zwaai me suf. Zit al op 875 punten, deze week alleen!
 
Een teruggroetende Harleyrijder, levert dat nog extra punten op?
 
:?

De afgelopen dagen is 't juist enorm druk met motoren op de weg... ik zwaai me suf. Zit al op 875 punten, deze week alleen!

Bij de volgende zal ik me er niet mee bemoeien. Kan nooit lang duren :') :X
 
Laatst bewerkt:
Wat levert een groetende politie motorrijder op? :W

71bdee9b8172e490415e5997fba956bf.png


Gifje
https://i.gyazo.com/6510d0d8d623d709ff9a403892474203.mp4
 
Laatst bewerkt:
Meestal wél groeten.

Maar Harley's niet. Die groeten toch nooit terug.
Scooters ook niet. Motor-wannabee's(?)

Soms wil ik wel groeten maar dan gaat dat slecht.
Bijv. als ik met ingetrokken koppeling voor een stoplicht sta. Sorry!!

Voor dat laatste probleem hebben ze in Engeland WEL een goede oplossing.
Ik had het in eerste instantie nog niet eens al zodanig herkend.
Ze groeten daar door met de helm zijdelings te knikken. (overdreven knik!)
 
Laatst bewerkt:
Lekker zwaaien naar vanalles. Nakeds, supersports, choppers, toerbuffels, scooters (op de snelweg), lessers, kinderen op de achterbank, leuke moeders op de passagiersstoel (terwijl papa strak vooruit/je vuil aan kijkt), crossers, sm'ers, agenten, ambulances en voor de lol ook wel eens naar racefietsers. Die snappen er dan niks meer van :+

Ik rij motor voor de lol. Dat betekent dus dat als ik er op zit ik als een blij ei alles groet. Omdat leuk 8-) Boeit me niet of ze wel of niet terugzwaaien.
 
Laatst bewerkt:
Had laatst iemand die groette me vanaf de tegemoetkomende rijstrook van de A4. Zo fanatiek had ik nog niet eerder meegemaakt. Ik ben best van het groeten hoor, maar ik ga toch echt niet met 140 iedere tegemoetkomende motorrijder op de snelweg groeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan