Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

Hi allemaal,

Wil me ook even voorstellen.
Ik ben Niels woon in Lisse.
En ben sinds augustus aan het motorrijden.
Rij een Kawasaki Versys 650 (2017)

Dagelijks woon-werk 90KM naar Amsterdam Centrum en als in mn vrije tijd met mooi weer samen met vrienden.
 
Welkom Niels!

Het is nu wat rustig hier maar als het beter weer wordt zal het wel drukker worden hier en zullen er ook weer ritjes komen.
 
Welkom niels! :W

Weer soort van ontwaakt uit de winterslaap.... #nachtdienst Verder gewoon druk met dingen voor het nieuwe huis *O*

Hopelijk binnenkort weer wat beter weer (lees warmer en weg pekel) en tijd om de motor weer eens wakker te schudden.
 
Ik zie momenteel idd ook bar weinig motorrijders op de weg.
Ach ja... des te meer weg is er voor mij :P
Enige omstandigheden dat ik niet rij is met sneeuw/ bevroren wegen en heftige stormen hahah.
Verder gewoon door weer en wind, tikt wel behoorlijk aan qua kilometers. (De teller staat nu bijna op 12K) :]
 
Welkom Niels :W

Ja als je dagelijks naar het centrum van Amsterdam moet voor je werk snap ik dat je veel met de motor gaat. Met de auto is het niet te doen en het OV is sowieso geen optie :P
 
Ik heb mijn eerste 3000km er ondertussen opzitten, als het kan probeer ik zoveel mogelijk op de motor te gaan. Morgen met iemand naar Limburg en zondag een rit doen op de Veluwe dus komt er weer heel wat bij. Het bevalt goed 8-) !

Al kijk ik zeker uit naar beter weer!
 
Een oranje brommer toch? :+

klopt, en mijn trialbrommerke is inmiddels ook oranje.

full
 
:W - gewoon omdat ik vandaag een vrije dag heb :P eindelijk ff klustijd: de oude telefoon aansluiting in onze slaapkamer netjes heb vervangen door een dubbele cat6 netwerkaansluiting :9 - niet dat ik het nodig heb nu, maar het staat wel netter dan de oude losgetrokken draadjes uit de muur _O-

Al lokte de FJR ook wel, maar met al die witte wegen, toch maar niet gedaan O-)
 
Ff kort “onverwacht” berichtje van mij voor degene die mij nog kennen........
Vanaf maart word ik een gelukkige eigenaar van een matzilveren Streettriple met Arrows uitlaat en korte kentekenplaathouder, benieuwd hoe deze gaat bevallen na een aantal jaren op een S1000RR ;)
Voor wie interesse heeft in een mooie nette 2010 S1000RR met alle opties en slechts 17k km laat maar ff horen.
 
Ff kort “onverwacht” berichtje van mij voor degene die mij nog kennen........
Vanaf maart word ik een gelukkige eigenaar van een matzilveren Streettriple met Arrows uitlaat en korte kentekenplaathouder, benieuwd hoe deze gaat bevallen na een aantal jaren op een S1000RR ;)
Voor wie interesse heeft in een mooie nette 2010 S1000RR met alle opties en slechts 17k km laat maar ff horen.
Hoi :W
 
Ff kort “onverwacht” berichtje van mij voor degene die mij nog kennen........
Vanaf maart word ik een gelukkige eigenaar van een matzilveren Streettriple met Arrows uitlaat en korte kentekenplaathouder, benieuwd hoe deze gaat bevallen na een aantal jaren op een S1000RR ;)
Voor wie interesse heeft in een mooie nette 2010 S1000RR met alle opties en slechts 17k km laat maar ff horen.

Hoi! Welkom terug. een Tripple zal denk ik wel gaan bevallen toch. Is het een S versie :9~ ?
 
Effe voorstellen:
Anne, vrouw van 47, woon in Leiden en aan het lessen. Ik rijd dus nog niks, al wil ik na het behalen van mijn rbw een Diversion 600 te kopen. Een rooie, want die zijn het snelst. :Y

In mijn omgeving weinig motorrijders, en veel mensen die me vragen of ik wel voorzichtig rijd en dat zij nooit gaan motorrijden, want dan rijden ze zich dood. En aangezien ik tijdens mijn rijlessen een ongeluk gehad heb, worden die opmerkingen nog veel vaker gemaakt ;)

Wilde vanaf mijn 18e al rijden, maar om diverse redenen pas laat mijn autorijbewijs gehaald, en toen was ik al getrouwd. En als ik wilde gaan motorrijden, moest ik maar eerst gaan scheiden, zei mijn ex. Goed, dat is sinds een tijdje geregeld _O-
Nu dus aan het lessen sinds januari, theorie binnen, en nu een maand stil, omdat ik moet herstellen van een ongeluk. Binnenkort stap ik weer op.
Ben benieuwd naar wat jullie rijden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan