Husqvarna 701 SM

Reflectoren gaan er af en WP stickers er op.
Taartschep zal blijven kwestie van mede-endurorijders te vrijwaren van een modder en keien salvo
 
Het is hier helaas vrij rustig, terwijl het volgens mij best een populair model is. Ik heb er zelf wel interesse in.

Ik zit momenteel met het probleem dat ik geen fatsoenlijke stalling heb.
Ik heb een voordeur, en dan bijna direct een trap omhoog. Ik denk dat het mogelijk is om hem op de trap te stallen, al is dit niet ideaal.

Heeft iemand ervaring met zoiets? Met het gewicht van 145Kg en een soort oprijplaat van hout moet het mogelijk zijn denk ik.
 
Het is hier helaas vrij rustig, terwijl het volgens mij best een populair model is. Ik heb er zelf wel interesse in.

Ik zit momenteel met het probleem dat ik geen fatsoenlijke stalling heb.
Ik heb een voordeur, en dan bijna direct een trap omhoog. Ik denk dat het mogelijk is om hem op de trap te stallen, al is dit niet ideaal.

Heeft iemand ervaring met zoiets? Met het gewicht van 145Kg en een soort oprijplaat van hout moet het mogelijk zijn denk ik.
Nee heb een garage maar ik denk dat het tegenvalt hem tegen een trap op te zetten.
 
Hoi allen,

Ik ben de trotse bezitter van een 701 uit 2017.

Sinds 1.5 maand in bezit en reeds de volgende modificaties zelf uitgevoerd:

- Power Commander V met Rottweiler map (binnenkort op de dyno voor finetuning)
- Evo 1 luchtfilterdeksel
- Sas en cannister systeem geheel verwijderd.
- GPR slip on zonder DB killer (belachelijk hard..., maar het went)
- Kleiner voortandwiel (15)

Verder de nodige optische aanpassingen zoals:
Spiegels weg,
Claxon verplaatst,
Carbon hitteschild,
Diverse parts blauw uitgevoerd

Er komt nog veeeel meer!


Heb je vragen over ervaringen met deze aanpassingen, stel maar! Mag ook via PB.

w0j9mq.jpg

2upsdhl.jpg

3x36b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi Heren,

Ben wat aan het rondkijken naar een andere motor. Onder andere dus de 701.
Nu woon ik in een flat waarbij ik mijn motor in een berging kwijt moet.

Met een CBR600RR gaat dat in samenwerking met een motormover voor onder het achterwiel.

Denk aan normale deur als ingang, smal gangetje en een haakse bocht die ik moet maken.

Heeft iemand ervaringen met smalle doorgangen. Vooral omdat het stuur heel wat breder is/lijkt dan de clip-ons op mijn CBR600RR.

Alvast bedankt,
 
Hier zo'n zelfde soort vraag als bovenstaande. Ik kan nergens de breedte van het standaard stuur vinden.
De deur waar die doorheen zou moeten is slechts 70 cm breed. Is dat te doen?
 
Hier zo'n zelfde soort vraag als bovenstaande. Ik kan nergens de breedte van het standaard stuur vinden.
De deur waar die doorheen zou moeten is slechts 70 cm breed. Is dat te doen?
Net even gemeten en hij is 86 cm op het breedste punt met een beetje draaien moet dat lukken.
 
Bedankt! De berging achter de deur is niet vele breder. Zal eens met een stuk hout proberen of het mogelijk is. De stuuruitslag is natuurlijk ook niet gigantisch.
 
Zo, ga ik hier ook even reageren. Tot nu toe heb ik soms wat in het grote Honda NC topic geschreven, maar twee weken geleden had ik acuut last van "je bent maar een keer jong".

Nou ja... zo jong ben ik eigenlijk niet meer, hoe dan ook: a.s. vrijdag haal ik mijn 701 SM op!

Zal dan ook af en toe hier wat mee schrijven...
 
Zo, ga ik hier ook even reageren. Tot nu toe heb ik soms wat in het grote Honda NC topic geschreven, maar twee weken geleden had ik acuut last van "je bent maar een keer jong".

Nou ja... zo jong ben ik eigenlijk niet meer, hoe dan ook: a.s. vrijdag haal ik mijn 701 SM op!

Zal dan ook af en toe hier wat mee schrijven...
Goed bezig krijg je geen spijt van :t
 
mijn husky gaat in de verkoop... deze week op marktplaats!
Akra, 3600km op teller, 2017 model
 
Nee ik stop met rijden, heeft niet met de motor te maken
 
Succes met de verkoop Frank. Wel jammer dat je stopt.
Wellicht gaat het over een tijdje wel weer kriebelen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan