Diverse onderdelen Honda CBR 600rr (2003 t/m 2006)

De lijst is weer actueel. Mocht je iets zoeken dat er niet op staat, laat het gerust weten. Wellicht heb ik het nog liggen.
 
Even weer onder de aandacht brengen. Nogmaals, zoek je iets dat niet op de lijst staat, laat het weten dan kijk ik even of ik het nog heb liggen.
 
Heb je de stuurschakelaar voor de linkerkant nog? En toevallig het dashboard? Of de "glazen" kap van het dashboard?
Zijn deze onbeschadigd?

En excuus voor het kapen:
@jorg, ik heb de standaard hendels nog liggen voor een 2005.
 
Heb je de stuurschakelaar voor de linkerkant nog? En toevallig het dashboard? Of de "glazen" kap van het dashboard?
Zijn deze onbeschadigd?

En excuus voor het kapen:
@jorg, ik heb de standaard hendels nog liggen voor een 2005.
Hoi Knudde, de linker stuurschakelaar heb ik nog. Het dashboard helaas niet meer. Ik kan je binnenkort wel even een foto sturen van de stuurschakelaar mocht je dat prettig vinden.

Groet,
Arjan
 
Even weer omhoog. Heb je iets nodig? Laat het rustig weten. Ik heb nog allerlei kleine onderdelen liggen die niet op de lijst voorkomen.
 
Hoi Knudde, de linker stuurschakelaar heb ik nog. Het dashboard helaas niet meer. Ik kan je binnenkort wel even een foto sturen van de stuurschakelaar mocht je dat prettig vinden.

Groet,
Arjan
Hoi Arjan,

Excuus voor de late reactie, was er totaal bij ingeschoten..
Een foto zou prettig zijn. Kun je mij die sturen?

Groeten Knudde
 
Hoi Arjan,

Excuus voor de late reactie, was er totaal bij ingeschoten..
Een foto zou prettig zijn. Kun je mij die sturen?

Groeten Knudde
Hoi Knudde,

Ook excuses voor mijn late reactie. Ik heb je zojuist 2 foto's doorgestuurd.

Vriendelijke groet,

Arjan
 
Heb je toevallig het pookje+bevestigingsboutje (met ring/bus) nog liggen? Zoja, stuur mij svp even een pb'tje over afhandeling. Thnx!
 
Heb je toevallig het pookje+bevestigingsboutje (met ring/bus) nog liggen? Zoja, stuur mij svp even een pb'tje over afhandeling. Thnx!
Heb ik nog liggen! Ik heb je zojuist wat foto's toegestuurd. Laat maar weten wat je er van vind.

Gr. Arjan
 
En weer geactualiseerd. Ben je iets nodig dat niet op de lijst staat, laat het rustig weten. Wellicht heb ik het nog liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan