Grand Prix of Qatar 16 - 18 maart 2018

Wie pakt de eerste overwinning?

  • Marquez

    Stemmen: 13 17,6%
  • Rossi

    Stemmen: 19 25,7%
  • Lorenzo

    Stemmen: 7 9,5%
  • Dovizioso

    Stemmen: 24 32,4%
  • Zarco

    Stemmen: 8 10,8%
  • Pedrosa

    Stemmen: 1 1,4%
  • Petrucci

    Stemmen: 0 0,0%
  • Miller

    Stemmen: 1 1,4%
  • Vinales

    Stemmen: 1 1,4%
  • Crutchlow

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Volgens. Ik heeft Bo een 1 jarig contract met een optie voor een 2e seizoen. Bo wist ook al dat het MotoGP team naar KTM zou switchen voordat hij tekende.
 
Super zeg, fabrieksteam zit in de "problemen" en hij zet hem ff op pole :}

Zijn teamgenoot valt me ook niet tegen eigenlijk.

KTM/Smith heeft ook geen lekkere start... :/
KTM wordt ruw op de feiten gedrukt inderdaad, maar Abraham en Bautista hebben ook geen gemakkelijk weekeinde. Vooral Abraham niet, eerst valt de motor uit en daarna rijdt hij een keer weg met de bandenwarmer nog aan zijn machine. :X Knullige indruk.
 
Super zeg, fabrieksteam zit in de "problemen" en hij zet hem ff op pole :}

Zijn teamgenoot valt me ook niet tegen eigenlijk.

KTM/Smith heeft ook geen lekkere start... :/

Wat dat betreft misschien maar goed dat Herve stopt met Yamaha. Voor Yamaha dan. Want dit wordt wel een pijnlijk verhaal zo.
 
Zarcoooooo, held! :t


Maar dat spierballen kussen vind ik dan weer een beetje boel over de top en dan zeg ik het nog netjes. Begrijp me niet verkeerd; ik wou dat ik kon wat hij kan, dan stond ik niet hier. Maar wat charisma betreft stel ik hem op één lijn met Marquez en Lorenzo.
 
Laatst bewerkt:
Maar dat spierballen kussen vind ik dan weer een beetje boel over de top en dan zeg ik het nog netjes. Begrijp me niet verkeerd; ik wou dat ik kon wat hij kan, dan stond ik niet hier. Maar wat charisma betreft stel ik hem op één lijn met Marquez en Lorenzo.

Maak je toch niet zo druk joh -O- ,boeien :+

Zo kun je bij iedereen wel wat vinden :')
 
Nee hoor; dat weet je zelf toch ook..? _O-

Nee hoor de laatse jaren boeit het me vrij weinig :)
"Rijden en laten rijden" :P :+

Natuurlijk heb ik mijn voorkeuren,maar die ventileer ik hier niet/weinig meer.
Zijn subjectief en dragen weinig bij aan de inhoud van motorsport topics.
Uiteraard val ik wel van de bank van het lachen, als zekere coureurs pech hebben }) of stuiter ik in het rond als mijn favoriet(en) pech hebben. B|
Maar dat houd ik steeds meer voor mezelf :P
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor de laatse jaren boeit het me vrij weinig :)
"Rijden en laten rijden" :P :+

Natuurlijk heb ik mijn voorkeuren,maar die ventileer ik hier niet/weinig meer.
Zijn subjectief en dragen weinig bij aan de inhoud van motorsport topics.
Uiteraard val ik wel van de bank van het lachen, als zekere coureurs pech hebben }) of stuiter ik in het rond als mijn favoriet(en) pech hebben. B|
Maar dat houd ik steeds meer voor mezelf :P


Inderdaad; jij en ik gaan zwaar off topic. Neemt niet weg dat, in deze, 'lachen is herkennen' van toepassing is.
 
Inderdaad; jij en ik gaan zwaar off topic. Neemt niet weg dat, in deze, 'lachen is herkennen' van toepassing is.

Ok :).


Ik hoop dat Bo morgen nog wat naar voren komt.
Top 15 zou mooi zijn :t
Verder zie ik ik een "battle"in de GP,gedurende de gehele race,ook wel zitten,met Dovi in 1 van de hoofdrollen en Lorenzo als underdog :P
 
Laatst bewerkt:
29260907_10156362441588304_1967327349233942528_o.jpg
 
Wauw! En hij heeft zich met een 10e plaats keurig gekwalificeerd in zijn debuut op de GP17, slechts 0.018 sec. achter Lorenzo, die (om de knuppel wat in het hoenderhok te gooien) als slechtste van de drie GP18's gekwalificeerd staat.

Ik begreep dat het Ducati team dit weekend de budgetten voor 2019 wilde bepalen en Petrucci heeft ook al aangegeven dat hij bij Alma Pramac Ducati weggaat en nu ook wel eens een fabriekszitje wil hebben. Zou Ducati het oprekken naar Mugello om Petrucci evt. een contract te geven of zou hij van merk gaan wisselen?
 
Petrux wil niet weg bij Ducati, maar er is bij Pramac geen plaats meer voor hem. Miller heeft een tweejarig contract, en Bagnaia is getekend voor komend seizoen. De enige manier waarop Petrucci zou kunnen blijven, is door zó goed te presteren, dat Ducati Lorenzo laat gaan na diens tweejarig contract en Petrucci naast Dovizioso zet.

Eerlijk gezegd zie ik dat niet zo snel gebeuren, ik vertrouw erop dat Lorenzo de boel wel voor elkaar krijgt. Maar mijn hart zegt: zet Petrux alsjeblieft op de fabrieksfiets en laat Jorge het maar uitzoeken. Ducati heeft bewezen een competitieve motor neer te zetten, en ze hebben het talent nu ook in huis: Lorenzo is wat dat betreft geen noodzakelijk onderdeel meer van het plan. (Wie had dat een jaar of twee terug gedacht...)
 
Als fabrikant wil je kampioenen op je fiets,misschien kan Petrucci testrijder worden,heeft ie toch nog een fabrieksfiets
😁
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan