ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

gezien de weerberichten dit weekend verwacht ik niet dat ze komend weekend gewisseld worden :P




pffffffffffffffffffffft -O- ik moet zaterdagmorgen proefrijden op een yam _O-
en ehh ja t is moeten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eindelijk een garagebox kunnen huren *O* *O*
full
 
leuk speelgoed :)

ben bij een buurman aajn het lobbyen om een plekje in zijn verwarmde garage te huren... zou mooi uitkomen.
 
Ik heb garage teveel ,krijg m niet warm met dat k*tkacheltje van me _O-
 
Ik had ze eerst ook elders staan maar vond het alleen vervelend om elke keer afhankelijk te zijn wanneer ik erbij wilde, verwarmd is de garage helaas niet, elektra heb ik er ook niet in maar droog is ie wel gelukkig.

leuk speelgoed :)

ben bij een buurman aajn het lobbyen om een plekje in zijn verwarmde garage te huren... zou mooi uitkomen.
 
De Bos-demper zit erop! Heeft Mark van MvW motoren netjes gedaan vind ik. En dat voor maar 75 euro, daar koop ik zelfs geen 2e hands bochtenset voor. :t
1521300055.jpg

Hij is nu wel heeeeel veeeel stiller. :)

Iemand interesse in een mooie Mivv-demper? Is niet straatlegaal en je moet zelf even knutselen om 'm erop te krijgen. :P
 
Laatst bewerkt:
De Bos-demper zit erop! Heeft Mark van MvW motoren netjes gedaan vind ik. En dat voor maar 75 euro, daar koop ik zelfs geen 2e hands bochtenset voor. :t
[afbeelding]
Hij is nu wel heeeeel veeeel stiller. :)

Iemand interesse in een mooie Mivv-demper? Is niet straatlegaal en je moet zelf even knutselen om 'm erop te krijgen. :P


Mooi en netjes :t ..........maar er mag wel 10cm af :+
 
Ziet er keurig uit, Ik had ook een Bos demper op mijn Fazer in het verleden en had daar de db killer uitgehaald, was een mooi geluid en toch beschaafd.

De Bos-demper zit erop! Heeft Mark van MvW motoren netjes gedaan vind ik. En dat voor maar 75 euro, daar koop ik zelfs geen 2e hands bochtenset voor. :t
[afbeelding]
Hij is nu wel heeeeel veeeel stiller. :)

Iemand interesse in een mooie Mivv-demper? Is niet straatlegaal en je moet zelf even knutselen om 'm erop te krijgen. :P
 
Hier bij jullie iemand al eens een chain tensioner gemonteerd en ergens besteld? Ik heb namelijk ook de deksel van koppelingshuis beschadigd waarschijnlijk dat het veertje niet sterk genoeg meer is

[18-03 07:16] Leon 😃:
[18-03 07:17] Leon 😃:

Dat geluid heb ik niet loopt ook goed maar heb wel die rand beschadigd.
In 2e filmpje zie je de oplossing.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan