2010 Yamaha FZ8

De FZ8 krijgt een:

  • V-twin blok

    Stemmen: 5 12,5%
  • Parallel 2 cilinder

    Stemmen: 1 2,5%
  • 4-in-1-lijn

    Stemmen: 13 32,5%
  • 4-in-1-lijn crossplane krukas

    Stemmen: 21 52,5%

  • Totaal aantal stemmers
    40
Hallo,

Mijn naam is Ard en ik volg al een tijdje MF.

Ik heb een FZ6N-S2 van 2008 welke ik eind februari (net voor de motorbeurs natuurlijk!) zal inruilen om mijn net bestelde FZ8-N 50th WGP uitvoering. (Demo van de dealer)

Heeft iemand van jullie ervaring met het optionele windscherm van Yamaha zelf of ervaring met een ander scherm van PUIG MRA ERMAX b.v?

Verder wil ik de standaard knipperlichten vervangen door LED uitvoeringen. Yamaha heeft als optie LED a 59 per set waarbij de noodzakelijke weerstand al in zit. Is dit makkelijk zelf in te bouwen?

full
 
Gefeliciteerd, schermpje van Yamaha is verder goed bij mij tot de 170 km en dan merk je meer druk op je lichaam.
Veel reactie staan nu bij SPORT en dan Fazer succes.
 
Zo kon het niet laten FZ8 garage uitgehaald en gestart ging gelijk goed rond en een super geluid heb echt zin om te rijden :] :] :P :P
full
 
Xray-CBR haha.

Inderdaad wat is hij mooi he.

Uitlaat is ook de zelfde als die bij mij op het wensenlijstje staat.

Ik heb nog wel LED knippers laten monteren en een andere kenteken plaat houder.

Laat het mooie weer maar komen!
 
Dus aankomend weekend ga je rijden JeMasi? ;)

Ik in ieder geval wel. kan echt niet meer wachten.
 
Hey,

Ik zou graag een breder superbike stuur willen installeren op men FZ8.
Iemand die dit al heeft? Kon je makkelijk breder gaan zonder kabels te moeten verlengen/vervangen?

Thanks!
 
Hey,

Ik zou graag een breder superbike stuur willen installeren op men FZ8.
Iemand die dit al heeft? Kon je makkelijk breder gaan zonder kabels te moeten verlengen/vervangen?

Thanks!

Ik heb er ook wel eens over na gedacht maar denk dat je wel de kabels moet vervangen .
 
Mijn Bulldog BT1100 heeft na 152.000 km z'n economische levensduur beeindigd. Startmotor defect en bovendien zat er een grote beurt+nieuwe achterband aan te komen en de kosten werden me te hoog in relatie tot de km stand. Helaas; het was een geweldig fijne motor :}

Nu deze FZ8N gekocht:

Naast de accessoires te zien op dit filmpje zitten er nu ook Rizoma spiegels, stuur, knipperlichten en handles op. Ding is in mijn ogen helemaal af.
Vraag me alleen af welke tanktas meest geschikt is voor de FZ8N en ook voor rearbag suggesties hou ik me aanbevolen. Motor wordt ook voor woon-werk verkeer gebruikt dus ik moet ook wat spulletjes mee kunnen nemen.

Als ik 'm eind volgende week in m'n bezit heb zal ik wat foto's posten. Ik hoop dat ie me net zo goed gaat bevallen als de Bulldog.

Groeten
Ad :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan