Nieuw hier, en verliefd op het motorrijden!

16 mrt 2018
2
0
Heerlen
Hallo beste Forumleden,

Ik was al enkele dagen aan het rondsnuffelen, en bekeek even welk forum ik als ‘vast’ zou gebruiken. Zodoende even aangemeld als nieuwe gebruiker. 8-)

Mijn naam is Wilco Veldhuizen, 24 jaar een woonachtig in Heerlen.
Op mijn 23e ben ik voor mijn A2 rijbewijs opgegaan, deze had ik na 16 lessen in the pocket.
Weliswaar wist ik, dat de motor die ik graag wilde, niet op dat rijbewijs gereden kon worden.
Vandaar besloten om op mijn 24e toch nog snel op te gaan voor het volledige rijbewijs, ik kon geen jaar meer wachten en wilde dit seizoen nog rijden. Dus nu ben ik na 3 herhalingslesjes wederom geslaagd, gelukkig! :}

Na lang zoeken op MP kwam ik dan eindelijk mijn beauty tegen. Met 1184 Km en nog twee maanden fabrieksgarantie. Alles tip top in orde, en doorslaggevend was de 33 in het kenteken! *D

Een stukje erop gereden en direct verkocht. Alles voelde nieuw en solide aan, ook zonder veel rijervaring voelde ik dit wel. Mijn Z800 was een feit, en de dag erna direct 150 km gereden. Dat kwam goed uit gezien het weer nu. _O-

Ik wil enkele dingen veranderen, waaronder:
- Bar end mirrors
- Korte kentekenplaat houder
- Angel eyes met bi-xenon
- Led knippers voor/achter
- Monoseat

Ik hoop veel van jullie kennis te mogen gebruiken, going to need it!
Daarnaast hoop ik in omgeving een leuke tourclub of vereniging te vinden waarbij ik me kan aansluiten om te genieten van onze tweewielers.

Fijn weekend allemaal!

Groetjes,
Wilco. :t

full
 
Hallo beste Forumleden,

Ik was al enkele dagen aan het rondsnuffelen, en bekeek even welk forum ik als ‘vast’ zou gebruiken. Zodoende even aangemeld als nieuwe gebruiker. 8-)

Mijn naam is Wilco Veldhuizen, 24 jaar een woonachtig in Heerlen.
Op mijn 23e ben ik voor mijn A2 rijbewijs opgegaan, deze had ik na 16 lessen in the pocket.
Weliswaar wist ik, dat de motor die ik graag wilde, niet op dat rijbewijs gereden kon worden.
Vandaar besloten om op mijn 24e toch nog snel op te gaan voor het volledige rijbewijs, ik kon geen jaar meer wachten en wilde dit seizoen nog rijden. Dus nu ben ik na 3 herhalingslesjes wederom geslaagd, gelukkig! :}

Na lang zoeken op MP kwam ik dan eindelijk mijn beauty tegen. Met 1184 Km en nog twee maanden fabrieksgarantie. Alles tip top in orde, en doorslaggevend was de 33 in het kenteken! *D

Een stukje erop gereden en direct verkocht. Alles voelde nieuw en solide aan, ook zonder veel rijervaring voelde ik dit wel. Mijn Z800 was een feit, en de dag erna direct 150 km gereden. Dat kwam goed uit gezien het weer nu. _O-

Ik wil enkele dingen veranderen, waaronder:
- Bar end mirrors
- Korte kentekenplaat houder
- Angel eyes met bi-xenon
- Led knippers voor/achter
- Monoseat

Ik hoop veel van jullie kennis te mogen gebruiken, going to need it!
Daarnaast hoop ik in omgeving een leuke tourclub of vereniging te vinden waarbij ik me kan aansluiten om te genieten van onze tweewielers.

Fijn weekend allemaal!

Groetjes,
Wilco. :t

[afbeelding]
Wilco welkom op het forum
Mooie motor ben je voorlopig niet op uitgekeken,is leuk om elke keer iets aan je smaak aan te passen..
Tip kijk bij aliexpress....scheelt een hoop centen mooie stuurdempers...pas ook gekocht
 
Daarnaast hoop ik in omgeving een leuke tourclub of vereniging te vinden waarbij ik me kan aansluiten om te genieten van onze tweewielers.

Ten eerste welkom.
Ten tweede, kijk eens bij het LRT. Limburg Racing Team. Tegenwoordig heeft dit niet meer met racen te maken, maar de naam stamt uit het verleden. Meer info op forum.limburgracingteam.nl.
En aantal leden daarvan zijn ook hier op motor forum actief.

Zodra het weer beter wordt gaan de diverse reguliere ritten weer van start. Vaak is Tienbaan het verzamelpunt, wat voor jou ideaal is.
 
Dankje wel allemaal! Ik ga eens wat rondneuzen, ik weet natuurlijk dat ik nog veel mensen ga spreken op de motoren. Althans dat hoop ik. Zodoende zal ik steeds rijker worden wat betreft de informatie die ik verkrijg. Fijne zondag. :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan