Johann Zarco

Zarco doet goede zaken in een gooi naar Rossi's zitje als hij met pensioen gaat. Het is voor hem te hopen dat dat gebeurt vóórdat Zarco zelf te 'oud' is. Tegen de tijd dat Rossi zijn huidig tweejarig contract heeft weggereden, is Zarco een jaar of 28. Als Rossi voor nog eens twee jaar bijtekent, zal Zarco een andere fabrieksfiets dan de Yamaha moeten ambiëren. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar het is wel duidelijk wat de 'makkelijkste' route is...
 
Zarco blijft bij niemand onopgemerkt, dus misschien dat HRC wel ineens hongerig wordt. :P
 
Het topic is een beetje weggezakt, maar zijn prestaties niet! :}

Wederom een sterke race, jammer dat'ie Dani niet meer kon counteren, maar 1e yamaha en 2e in de race blijft toch wel bijzonder! *O*

:Y Hij heeft er nu een paar keer zo dichtbij gezeten. Maar nog niet zo dichtbij als vandaag. Volgens mij had hij het idee dat hij Dani voor kon blijven. Je zag ook de teleurstelling op zijn gezicht. Marquez lijkt de nieuwe GOAT te worden. Maar qua coureur lijkt Zarco mijn nieuwe held te zijn. Hoop echt dat Herve Yamaha ervan weet te overtuigen dat het 2017 materiaal rechtstreeks naar de opslag mag om zodoende op het 2016 materiaal te blijven rijden volgend seizoen.
 
Toch eerst even kijken wat Zarco er mee kan. Dat gaan ze vast wel doen wat zijn bevindingen zijn van de 2017 m1. Ben benieuwd dinsdag...
 
Toch eerst even kijken wat Zarco er mee kan. Dat gaan ze vast wel doen wat zijn bevindingen zijn van de 2017 m1. Ben benieuwd dinsdag...
Zou het wel iets aparts vinden als Zarco er wel mee uit de voeten kan zijn dan ook Fransen onder elkaar hij begrijpt de banden en de banden begrijpen hem. :}
 
Misschien zarco op een 2018 m1 laten rijden?
Als 3e fabrieksmotor

Zoals Honda en Ducati ook doen
 
Werd vandaag bekend dat Zarco en Folger niet op hetzelfde materiaal gaan rijden als de fabrieksboys, het zou voor zarco zelf eventueel wel een optie zijn, dan wel niet proefsgewijs om mee de testen net zoals Crutchlow
 
Werd vandaag bekend dat Zarco en Folger niet op hetzelfde materiaal gaan rijden als de fabrieksboys, het zou voor zarco zelf eventueel wel een optie zijn, dan wel niet proefsgewijs om mee de testen net zoals Crutchlow

Of dat voldoende gaat zijn om hem bij yamaha te houden is maar de vraag. Die wil je niet bij de concurrent hebben :N
 
Zarcoooooo, held! :t Johann gaat dit jaar zijn eerste MotoGP overwinning pakken!
 
Koning! Gisteren nog volledig gestresst, vandaag in de grindbak, vanavond op pole position. Maar voor morgen moet er een heel andere doelstelling zijn, want de race is langer dan een lap of zes / zeven...
 
Zarco doet goede zaken in een gooi naar Rossi's zitje als hij met pensioen gaat. Het is voor hem te hopen dat dat gebeurt vóórdat Zarco zelf te 'oud' is. Tegen de tijd dat Rossi zijn huidig tweejarig contract heeft weggereden, is Zarco een jaar of 28. Als Rossi voor nog eens twee jaar bijtekent, zal Zarco een andere fabrieksfiets dan de Yamaha moeten ambiëren. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar het is wel duidelijk wat de 'makkelijkste' route is...


Ik denk dat Rossi op dit moment graag het zitje van Zarco zou willen hebben....................
Onbegrijpelijk dat het 2017 en 2018 langzamer zijn dan het 2016 model.
Maar ik vind het wel super voor Zarco *O* Ik gun het hem wel :t
Wat kan die man rijden :]
 
Netjes gedaan. Maar een volledige wedstrijd constant zijn zal nog niet meevallen.

Klopt, daar had hij vorig jaar moeite mee. Maar het dubbeltje zal toch een keer zijn kant op vallen? Hij heeft er in ieder geval een heel seizoen voor en kent de motor en het team nu goed. Ik heb er vertrouwen in dat die Backflip eraan komt :Y
 
Klopt, daar had hij vorig jaar moeite mee. Maar het dubbeltje zal toch een keer zijn kant op vallen? Hij heeft er in ieder geval een heel seizoen voor en kent de motor en het team nu goed. Ik heb er vertrouwen in dat die Backflip eraan komt :Y

Ik krijg het idee dat het eeuwige rossi petje dit jaar ingeruild gaat worden :+
 
Hoe ziet zijn contract eruit?denk niet dat hij lang op de Tech3 wil zitten en de fabriekszijes zijn de komende seizoenen geboekt.
Begin Vinales te begrijpen :+
 
En weer 2e! :} Man wat kan Johann rijden zeg. En iedere keer komt hij net tekort voor het hoogste plekje op het podium.
 
Je vergeet wat ie bij pedrosa deed. Kon ook niet... Tenminste zo leek het in de herhaling.
 
Laatst bewerkt:
Je vergeet wat ie bij pedrosa deed. Kon ook niet... Tenminste zo leek het in de herhaling.

Als je ziet wat race direction allemaal toestaat, kan het absoluut.

Zarco kwam relatief snel aanrijden, Pedrosa relatief langzaam. Zarco probeerde te vermijden, raakte Pedrosa uiteindelijk toch.

Dat Pedrosa op het natte deel van de baan finaal onderuit gaat is jammer, maar volgens mij zat er geen kwade bedoeling achter van Zarco. Heel erg per ongeluk zeg maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan