Grand Prix of Qatar 16 - 18 maart 2018

Wie pakt de eerste overwinning?

  • Marquez

    Stemmen: 13 17,6%
  • Rossi

    Stemmen: 19 25,7%
  • Lorenzo

    Stemmen: 7 9,5%
  • Dovizioso

    Stemmen: 24 32,4%
  • Zarco

    Stemmen: 8 10,8%
  • Pedrosa

    Stemmen: 1 1,4%
  • Petrucci

    Stemmen: 0 0,0%
  • Miller

    Stemmen: 1 1,4%
  • Vinales

    Stemmen: 1 1,4%
  • Crutchlow

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Ik zag net in een slomo een Honda met droge open koppeling
Hebben ze dat altijd gehad of hebben ze mijn koppeling gecopieerd
p298947597-4.jpg
 
Ik zag net in een slomo een Honda met droge open koppeling
Hebben ze dat altijd gehad of hebben ze mijn koppeling gecopieerd
[afbeelding]

Altijd gehad,droge platenkoppelingen hebben vele voordelen en 1 nadeel : onderhoudsgevoelig.
En dat zal de reden zijn dat "jouw merk" tegenwoordig ook voor nat gaat :P :+
 
Altijd gehad,droge platenkoppelingen hebben vele voordelen en 1 nadeel : onderhoudsgevoelig.
En dat zal de reden zijn dat "jouw merk" tegenwoordig ook voor nat gaat :P :+

De mijne rinkelt niet en onderhoudsgevoelig valt ook mee
Mijn eerste drum na 50000 km in goede staat verkocht
En er zit nu een veetwo in omdat die zo mooi is , en die is zo precies gemaakt dat er geen rinkeltje te horen is
Dacht dat ze er mee gestopt waren door geluids eisen , en dat is jammer
 
Heb ik iets gemist mbt Petrucci: Hij reed vorig jaar toch juist erg goed? Heb in ieder geval regelmatig genoten als hij aan het vechten was voor P1!
 
Goed gereden van Martin, keurig erop blijven zitten. Team Gresini doet het goed, ook DiGi. Jammer van Livio, hopelijk meer geluk over 3 weken!
 
Hele sterke pace van Bo, jammer van het begin. Heeft er ook mee te maken dat de temperatuur zak, dan gaat het vaak wat beter met Bo.
 
Ach hij heeft de blaren in zijn handen staan dus hij heeft er hard genoeg voor gewerkt
 
super wedstrijd van bo 2 sec van nr 12 als de start beter had verlopen had de 1e punt binnen geweest super progressie gemaakt tijdens de wedstrijd. :}


Komt ook wel goed met Bo , hij gaf zelf ook eerlijk aan dat hij wat zenuwachtig was en zichzelf wat druk had opgelegd ....ik heb er alle vertrouwen in dat hij aardig wat punten gaat scoren in zijn debuut jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan