Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

Lkr bezig aan de soes , denk dat ik de veren van hyperpro maar monteer , kan ik daar af laten stellen , is voor mij vanuit Zeeland nog goed aan te rijden
full
 
Net sinterklaas , alleen nog de veren die komen maandag , PC 3 besteld en PC 5 gekregen , ben benieuwd wat Michael van powerpoint er van gaat maken op de testbank
Eerst maar alles opbouwen :Y
full
 
:^ Zeker goed bezig El Toro! Meteen groots aangepakt zie ik. Ben benieuwd naar de PC5 resultaten.
 
Laatst bewerkt:
Zo begint weer beetje te lijken , remzuigertjes schoongemaakt met ate vet ingesmeerd en weer terug gedrukt , helaas zit de ketting ook een " volle mm over de service limit van 319,4mm heen en is t voorste tandwiel ook al een eind heen
Maar ja volgens mij nog origineel en +/- 27500 km
Nog iemand suggesties voor ketting merken die wel kunnen en welke absoluut niet kunnen ?
Zag op Ebay nog een mooie set met voortandwiel en zelfs naar keuze achter ook met rubber erin net als origineel
Zal nog wel proberen linkje erin te zetten
full
 
Net al gekeken , ga morgen maar s bellen
Lijken me beide , tsubaki en did goed
Meer vertrouwen in als Ebay en ook rubber damper in v.tandwiel
Kijk dat zijn de tips :t
 
Goed gedaan! Het enige merk wat ik niet zou nemen is Regina. Die staan er om bekend, dat ze niet zo lang mee gaan.
Heb je een gesloten ketting (op maat ) gekocht, zodat je niet zelf hoeft te klinken?
Voor die Tsubaki heb je dan een speciale tool nodig. Is ook goed te doen hoor.
 
Te koop: allerlei onderdelen voor de GSX 1400



32155025rn.jpg


32155026nm.jpg


32155027dp.jpg


32155028gc.jpg


32155029eh.jpg


Bij interesse: stuur even een PB of mailtje. Alles mag voor een kleine prijs weg.
 
Laatst bewerkt:
Spiegels verkocht. Ik had ook nog een onderkuipje, dat is inmiddels opgehaald (gratis)
Meer onderdelen heb ik staan op Facebook.
 
Spiegels verkocht aan Aart

Brandstofpomp gereserveerd voor Pascal

Startmotor gereserveerd voor Guido
 
Laatst bewerkt:
Beste Suzuki liefhebbers,

Na lang twijfelen heb ik besloten mijn prachtige GSX te koop aan te bieden. Gebrek aan tijd is hiervoor de reden, en ik vind het zonde van de motor als deze nauwelijks wordt gebruikt.

GSX 1400
Bouwjaar 2006
22.000 km
In mooie en zeer goede staat, iedere keuring toegestaan.
Prijs: € 4.500
Tel. 0681056374
Het betreft een rood/zwarte met Yoshimura systeem, de overige specificaties kunnen jullie in het logboek, de foto's en op de vermogensuitdraai zien via onderstaande link.

https://we.tl/ZSmGHpKJ9z
 
Met leedwezen moet ik jullie vertellen dat mijn geliefde GSX1400 verkocht is aan een nieuwe enthousiasteling. Ik heb 11 plezierjaren op de 1400 beleefd maar soms is het wel eens tijd voor wat anders. Het heeft wel wat overpeinzingen gekost maar ik denk dat ik voor mezelf de juiste keuze heb gemaakt. Nu op zoek naar wat anders. Heb al op "wat anders" gereden (motorfiets in dit geval :) ) en daar kwam ik ook met een hele grote smile vanaf. Net zoals de koper van mijn 1400 :) :) :) We gaan het zien wat het gaat worden :)




full





Het ga je goed fijne GSX1400.
 
Terug
Bovenaan Onderaan