Gezocht: gedeelde stalling Amsterdam

Eclectevo

Rookie
22 mrt 2018
2
0
Amsterdam
Beste dames & heren,
In Amsterdam-West zou ik graag een stalling/opslagruimte/garage willen delen voor onze mooie fietsen.

Wie heeft interesse of kan mij door verwijzen? :W
 
Je moet niet alles over 1 kam scheren, maar dit lijkt mij een perfect recept om op een mooie dag aan te komen en te constateren dat alle mooie fietsen weg zijn.

Tenzij je een hele goede "mede" deler vindt (als in directe vrienden) en dus een goede plek zou ik daar geen goed gevoel bij hebben. Shurgard of iets in Slotervaart ofzo? :X

Daar komt zeker bij dat niet alle plekken van Amsterdam West (zeker niet buiten de ring) even keurig zijn om het maar even zo te zeggen.
Nu moet ik niet alles over 1 kam scherend daar ben ik mij van bewust, maar ik zou toch zeker even heel goed opletten!
Gedeelde garages, (half) openbare garages onder appartementen complexen zijn een hemel op aarde voor dieven en geven naar mijn mening een misplaatst gevoel van veiligheid. Buiten vol in het zicht vast aan een paal is naar mijn inziens veiliger.
Lekker rustig de boel forceren zonder dat je gestoord wordt zit er dan niet in.
Wellicht iets om in het achterhoofd te houden.


Misschien dat je via het driehoek-uitroepteken knopje kan aanvragen of een moderator dit verplaatst naar het "Algemeen" gedeelte. Waarschijnlijk lezen daar meer Amsterdammer mee dan hier. Mits het daar beter toch zijn recht komt, maar dat kan een moderator veel beter vertellen als ik. :)

Succes met jouw zoektocht.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al een aantal keer via MF een stalling gedeeld met 2 of 3 anderen en daar heb ik louter positieve ervaringen mee.
 
Ik denk ook niet dat MF leden het probleem zullen zijn in zulke ruimtes in Amsterdam West ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan