WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

  • Live, midden in de nacht

    Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

    Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

    Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Eerste helft van de race was spannend, super gedaan van der Mark! :} Het podium! *O* *O* *O*

Met 14 finishers doet het wel aan de slechte dagen van de MotoGP denken in 2009/2010... -O-

Mooie races tot nog toe dit jaar! :}
 
Met z'n allen duimen voor Laverty. :/

DZIDBa4W4AADPMP.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is heftig, inderdaad maar hopen op het beste dan voor Laverty! In Philip Island ging hij er toch ook al hard af.
 
Net pas de World Supersport teruggekeken, dat was ook een mooie race zeg! :Y
Mooie race inderdaad ja!

Zo mooi ook wanneer Krummenacher gevraagd wordt om in het Duits een interview te geven en er komt zo iets anders uit als bij Cortese, als Zwister. _O-
 
Mooie races gezien, jammer dat eurosport andere prioriteiten heeft, waardoor ik een stream moest zoeken.
 
Mooie races gezien, jammer dat eurosport andere prioriteiten heeft, waardoor ik een stream moest zoeken.

Ach idd het bekende zeiken op Eurosport. Ik doe er vrolijk aan mee. :Y

Dat ze liever op 2 kanalen schansspringen uitzenden mogen ze zelf weten. Maar ik heb toch al een aantal jaar een abbo op de player, en zelf daar zonden ze het niet live uit.

En toen het er met een uur vertraging toch op kwam hebben ze van de 20 ronden er ongeveer 10 laten zien, de andere 10 werden vervangen door reclame blokken met idd, skispringen! _O-

Op naar het volgende weekend, en tijdens Assen heb ik Eurosport niet nodig *O*
 
Ik zit te denken om naast assen motogp dit jaar ook de wsbk te bezoeken in Assen met wat vrienden.
Tot mijn verbazing zijn kaartjes goed betaalbaar en kan zo een leuk dagje weg worden. Zo te zien geen vaste tribune plaatsen, nu vraag ik me alleen nog wel wat af welke dag het leukste is om te bezoeken en hoe druk het er normaal is. Ook wil ik nog even wachten met een kaartje kopen zodat ik een beetje zekerheid heb met het weer, maar weet niet of het snel uitverkocht raakt?
 
De meeste races zijn op zondag, lijkt mij een makkelijke keus. :Y Volgens mij raakt de SBK nooit uitverkocht, hoewel ik niet helemaal zeker ben van hoe makkelijk je plek vindt op de hoofdtribune als je er qua tijd op de dag zelf niet vlug genoeg bij bent.
 
Guigliano vervangt Laverty voor 3 Wsbk weekeinden. Hij reedt toen bij Althea ook al een seizoen op de Rsv4. Leuk dat ie erbij is op Assen, ik zie em graag rijden altijd.
 
Zondag want de zaterdag is maar een langdraderig gebeuren naar mijn mening.
Ik heb mij vorig jaar prima vermaakt op de Zaterdag beetje rondhangen hier en daar en niet echt druk.Vanaf de parkeerplaats zonder enige vertraging vertrokken rond een uur of 6 meen ik te heugen.
Zondag is het aanzienlijk drukker.
 
Ik heb mij vorig jaar prima vermaakt op de Zaterdag beetje rondhangen hier en daar en niet echt druk.Vanaf de parkeerplaats zonder enige vertraging vertrokken rond een uur of 6 meen ik te heugen.
Zondag is het aanzienlijk drukker.
En als het je interesseert, is de paddock op zaterdag ook stukken relaxter en kun je nog eens een praatje maken met de rijders. Zondag zijn de meeste races maar is ook een stuk strakker getimed om alle races gedaan te krijgen.

Ik ga donderdagnamiddag / avond heen naar Assen, rijd vrijdag aan het eind van de dag terug naar Bergen op Zoom i.v.m. een bruiloftsfeest, rijd zaterdagochtend dan terug naar Assen om zondagavond weer terug naar Bergen op Zoom te rijden. 1100 km in een paar dagen, maar goed, ik kijk er wel erg naar uit. :P
 
Misschien kijk ik er een beetje anders tegen aan , woon in de buurt ( 20 min ) en ben al zo veel op het circuit geweest dat ik puur oordeelde over de "tribune"ervaring, hiermee doel ik op het gene wat het mooiste is als je op de tribune zit, de zondag dus.

Zaterdag is wel leuk als je van gesleep houdt en een beetje rond wilt drentelen, super pole is wel leuk om te zien maar een race geeft meer spanning en sensatie, het is maar goed dat ze nog 1 race houden op de zaterdag.

Zondag is lekker gevuld, veel wedstrijden en dat afgewisseld met pauze programma ( stuntrijders etc ) dus wat dat betreft een betere dag voor de "tribune"ervaring.

Vroeger ( zeg ik op mn 29ste ) vond ik de donderdag helemaal geweldig, open paddock ! Posters en handtekeningen scoren, shirtjes kopen van Chili zelf.. etc etc
 
Vroeger ( zeg ik op mn 29ste ) vond ik de donderdag helemaal geweldig, open paddock ! Posters en handtekeningen scoren, shirtjes kopen van Chili zelf.. etc etc

Is er op donderdag al wat te beleven voor toeschouwers? Is de paddock dan al toegankelijk voor toeschouwers, of kom je er op donderdag niet eens in? Wat foto's maken op de paddock zou dan wel leuk zijn. Misschien zijn er dan al wat rijders en/of motoren te zien.
 
Laatst bewerkt:
Als je een beetje handig bent en vlotte babbel hebt geef ik je enige kans, veel hoef je er niet van te verwachten hoor ;)
 
Is er op donderdag al wat te beleven voor toeschouwers? Is de paddock dan al toegankelijk voor toeschouwers, of kom je er op donderdag niet eens in? Wat foto's maken op de paddock zou dan wel leuk zijn. Misschien zijn er dan al wat rijders en/of motoren te zien.


Centrum van Assen moet je dus zijn op de donderdag.. beetje hetzelfde als met de BSB denk ik dan ?!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan