Harley dames in het Gooi

Wendelijn

Rookie
26 mrt 2018
2
0
Laren
Ik hoop dat ik mijn oproep hier op de juiste plek doe: ik zoek dames uit het Gooi die net als ik een Harley rijden en een gezellig motorgroepje willen vormen.
 
Vaak gasten met veel geld of veel geld nodig. Eigenlijk meestal geen motorrijders.
Bij beide groepen wens ik me niet aan te sluiten............ B|


Of mannen die jaren zelf hebben gesleuteld om hun eigen hardtail in elkaar te zetten, en daar een heleboel hebben gelaten om het financieel voor elkaar te krijgen ;)

Ik snap die negativiteit richting Harley's nooit zo.
 
Niks mis mee een gezellig Harley motorgroepje willen vormen *O* ,dat hebben Satudarah en de Hells Angels ook gedaan. :Y :+
 
Harley.... :]

Afgelopen zaterdag nog een Satudarah lid lid gezien die op een Honda CBR rondscheurde.....er is dus nog hoop.... :+
 
Ik lees vooal veel afgunst van mensen die eigenlijk ook zo'n mooie Harley willen rijden danwel eigenlijk vrouw hadden willen zijn :+
 
Zet je goede bril eens op........ 8-)


Heb ik ook.

Ik heb vroeger als leerling monteur bij een Harley garage(tje) gewerkt, op zaterdag en mn school vakanties, en ik vind (de meeste) Harley's een super fiets.

De rede dat ik er geen 1 heb is dat ze en boven mn budget zitten, en zoals ik met een motor rij niet echt goed is voor een Harley, ik rij namelijk hele jaar door woon werk, en dan is Harley niet het juiste merk.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees vooal veel afgunst van mensen die eigenlijk ook zo'n mooie Harley willen rijden danwel eigenlijk vrouw hadden willen zijn :+
Denk ook dat het afgunst is.
Er word altijd wel negatief over Harley rijders gedaan maar ik steek in principe altijd me handje wel even op.
Bijzondere is dat er naar mij juist heeft weinig word gezwaaid.
Rij ik op me motorscooter word er meestal niet gezwaaid want een scooter kan natuurlijk geen motor zijn.
Rij ik op me trike word er niet gezwaaid, want is volgens velen geen motor.
En rij ik op me Harley word er niet gezwaaid, want hey het is een Harley.
En dan arrogant vinden als deze Harley rijder ook niet meer zwaait O-)

Maar geeft niet, ik blijf na 20 jaar motorrijden gewoon zwaaien :W

@ts, heb je al eens op het Harley Davidson forum gekeken?
 
Laatst bewerkt:
Denk ook dat het afgunst is.
Er word altijd wel negatief over Harley rijders gedaan maar ik steek in principe altijd me handje wel even op.
Bijzondere is dat er naar mij juist heeft weinig word gezwaaid.
Rij ik op me motorscooter word er meestal niet gezwaaid want een scooter kan natuurlijk geen motor zijn.
Rij ik op me trike word er niet gezwaaid, want is volgens velen geen motor.
En rij ik op me Harley word er niet gezwaaid, want hey het is een Harley.
En dan arrogant vinden als deze Harley rijder ook niet meer zwaait O-)

Maar geeft niet, ik blijf na 20 jaar motorrijden gewoon zwaaien :W

@ts, heb je al eens op het Harley Davidson forum gekeken?


Mijn beleving met zwaaien naar jou :

Scooter, ik zwaai niet, want de meeste scooter rijders zijn automobilisten die toevallig een motorrijbewijs hebben, en een scooter hebben omdat ze dan door de file kunnen rijden, en eerder thuis zijn, en nog een stuk goedkoper.

Trike, ik zwaai weer niet, ik ga wel kijken, en denk dan : gave hobby heeft die man,met een trike, wel onpraktisch, want het heeft eigenlijk de nadelen van een motor,en de nadelen van een auto, maar ja, gevoel is niet te definiëren, en een trike blijft gaaf.

Harley, ook nu zwaai ik niet, want ik zwaai naar bijna geen motoren als 1e,wel terug zwaaien, maar ik bekijk wel je fiets, en bedenk me waarschijnlijk dat ik er ook 1 zou willen :9

Als jij als eerste zwaait zwaai ik wel terug, al was je lopend, want waarom zou ik niet terug zwaaien naar iemand die naar mij zwaait... ;)
 
Harley.... :]

Afgelopen zaterdag nog een Satudarah lid lid gezien die op een Honda CBR rondscheurde.....er is dus nog hoop.... :+

Satudarah rijdt op van alles rond. Van racer tot chopper. Ben ze nog niet tegengekomen op een Harley overigens... :]
 
Satudarah rijdt op van alles rond. Van racer tot chopper. Ben ze nog niet tegengekomen op een Harley overigens... :]

Ik denk dat ze dat tegenwoordig expres doen,vallen ze niet meer zo op als met Harley,s, :z
justitie heeft nog een appeltje met ze te schillen :Y B| })
 
Er werd geschreven:

Scooter, ik zwaai niet, want de meeste scooter rijders zijn automobilisten die toevallig een motorrijbewijs hebben.

Dat begrijp ik dus even niet.
Ben jij niet in de war met die motorscooterversiemodellen met 2 wielen aan de voorzijde?
Want zelf rijd ik ook een motorscooter ( 2 wielen ) en volgens mij mag je daar toch echt niet met alleen maar het B rijbewijs op hoor.

Je schrijft ook dit:

en een scooter hebben omdat ze dan door de file kunnen rijden, en eerder thuis zijn, en nog een stuk goedkoper.

Dat is helemaal de waarheid.
Inderdaad heb ik alleen maar een motorscooter omdat ik ermee erg makkelijk door die irritante schijt files mee kan laveren.
Daardoor ook nog eens eerder thuis ben en.....een beetje motorscooter stukken goedkoper is dan een koekblik op 4 wielen.

Neemt niet weg dat ik het nog steeds erg jammer vind dat als ik met de motorscooter ( toch een dikke 250cc heuse motorscooter ) ronddrijd weinig motorrijders naar mij zwaaien en zodra ik onderweg ben met dikke Bertha ( BMW R1200RT ) men dan plots wel 9 van de 10 keer het handje omhoog doet.
Beetje erg flauw vind ik dat wel.
Vr gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan