Stoere dames gezocht voor een pilot speelfilm

Te oud voor wat ze zoeken hier, maar niet te oud om motor te rijden.
Motorrijden is voor alle leeftijden wat mij betreft.
Ik heb gelest met een man van 71. Altijd al willen doen, toch eindelijk gedaan. Geweldig toch!
 
De opnames waren afgelopen nacht op een afgesloten stuk A4 bij schiedam. Wij hebben met een clubje via een andere oproep wel mee gedaan. Het was gaaf om zoiets een keer mee te doen en enkele keren met een grote groep door een verder lege ketheltunnel te raggen.
wat plaatjes (facebook)
 
Is de derde opnamedag (nacht) al en als er goed is is het filmen nu klaar. Nu gaan ze edditten en de proeffilm pitchen bij grootte maatschappijen om geld te kunnen krijgen om de film daadwerkelijk te kunnen maken :Y
 
Is de derde opnamedag (nacht) al en als er goed is is het filmen nu klaar. Nu gaan ze edditten en de proeffilm pitchen bij grootte maatschappijen om geld te kunnen krijgen om de film daadwerkelijk te kunnen maken :Y


Whahaha, de snelweg word afgesloten voor een film,terwijl het nog niet eens zeker is of hij uitgebracht word......
 
Whahaha, de snelweg word afgesloten voor een film,terwijl het nog niet eens zeker is of hij uitgebracht word......
Moet die enkele dronkelap die daar 's nachts wil rijden dan maar doorgaan met zijn misdadige bezigheden?
 
Moet die enkele dronkelap die daar 's nachts wil rijden dan maar doorgaan met zijn misdadige bezigheden?


Ik rij elke nacht, en ik denk dat je er nog van staat te kijken hoeveel er snachts nog rijdt als ik dit zo lees ;)

Edit: ik ben niet dronken als ik snachts rij, ik ga gewoon naar huis *O*
 
Laatst bewerkt:
Whahaha, de snelweg word afgesloten voor een film,terwijl het nog niet eens zeker is of hij uitgebracht word......

Ja, hoe wil je anders een pitch maken? Van Lego op je zolderkamer?

Als je er geen kut van begrijpt, ga dan ergens anders vervelen.
 
Ook ik ben nog op zoek naar wat stoere dames voor een shoot voor een film. Ik ben bekend als de handyman. Voor meer info even googlen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan