Faco scherm sh300

kojak58

MF'er
10 sep 2012
197
27
Hallo, iemand ervaring met dit scherm , zou het plaatsen voor de zomermaanden , greetz., ;)
full
 
is ook niet om door te kijken ,daarom wat te laag want komt maar iets hoger dan je spiegels (totale hoogte vanonder het licht tot bovenaan is 36cm )
maar alleen om de wind van je borst te houden hoop ik
 
Heb een vergelijkbaar donker schermpje van Malossi, en in mijn ogen een perfecte oplossing. Sportief en toch 90% windvangen.

Aanrader
 
Heb een vergelijkbaar donker schermpje van Malossi, en in mijn ogen een perfecte oplossing. Sportief en toch 90% windvangen.

Aanrader

zou die willen steken voor de zomermaanden maar had schrik dat het maar gewoon "versiering" was en geen nut had doordat hij niet zo hoog is , wat met turbulentie rond helm (ik ben 1.83m groot)en met windgevoeligheid op het stuur en max snelheid want met groot scherm gaat er 10km/u af en verbruik omhoog :( , maar je zit wel volledig uit de wind en dat is in de winter wel goed

Parabrezza e cupolini: CUPOLINO SPOILER PARABREZZA FUME NEW DESIGN SCURO FACO HONDA SH 300 2007 - 2010 28505 is veel goedkoper en goede service , groot scherm komt ook van daar ;)
 
Laatst bewerkt:
mooi scherm voor de zomer, niet groot maar zal echt wel wind van je borst halen en tegenwind kan je er een beetje achter duiken.
een wat hoger scherm zal de windstroom op je helm doen belanden en mogelijk veel herrie veroorzaken.
 
Haalt dus juist genoeg wind van de borst af om terug het gevoel te hebben dat je
rijd, achter de grote (winterruit) hoor je niets , voel je niets maar wel geen beestjes :) .
Stuurt wel directer en zo geen gesloten gevoel , voor de zomermaanden zeker een aanrader ;)

full


mooi scherm voor de zomer, niet groot maar zal echt wel wind van je borst halen en tegenwind kan je er een beetje achter duiken.
een wat hoger scherm zal de windstroom op je helm doen belanden en mogelijk veel herrie veroorzaken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan