Harley dames in het Gooi

Nee, die zit nu waarschijnlijk verbaasd te kijken naar al die reacties hier... :+
Ze weet nou wel iig dat we op MF flink kunnen discussieren over van alles, en de eigenlijke vraag over het hoofd zien. 8-) :)
 
Er werd geschreven:

Scooter, ik zwaai niet, want de meeste scooter rijders zijn automobilisten die toevallig een motorrijbewijs hebben.

Dat begrijp ik dus even niet.
Ben jij niet in de war met die motorscooterversiemodellen met 2 wielen aan de voorzijde?
Want zelf rijd ik ook een motorscooter ( 2 wielen ) en volgens mij mag je daar toch echt niet met alleen maar het B rijbewijs op hoor.

Je schrijft ook dit:

en een scooter hebben omdat ze dan door de file kunnen rijden, en eerder thuis zijn, en nog een stuk goedkoper.

Dat is helemaal de waarheid.
Inderdaad heb ik alleen maar een motorscooter omdat ik ermee erg makkelijk door die irritante schijt files mee kan laveren.
Daardoor ook nog eens eerder thuis ben en.....een beetje motorscooter stukken goedkoper is dan een koekblik op 4 wielen.

Neemt niet weg dat ik het nog steeds erg jammer vind dat als ik met de motorscooter ( toch een dikke 250cc heuse motorscooter ) ronddrijd weinig motorrijders naar mij zwaaien en zodra ik onderweg ben met dikke Bertha ( BMW R1200RT ) men dan plots wel 9 van de 10 keer het handje omhoog doet.
Beetje erg flauw vind ik dat wel.
Vr gr

Wat ik bedoel met een automobilist met A rijbewijs op een scooter is dat een GEMIDDELDE scooterrijder niks met zn motor heeft, en meer als een prakitisch iets ziet, dus ziet zn scooter niet als hobby.
Er zijn uiteraard ook scooterrijders die de scooter als hobby iets hebben,en er trots op zijn.

MP3 zwaai ik sowieso niet naar, dat zijn allemaal automobilisten ;)
 
Nee, die zit nu waarschijnlijk verbaasd te kijken naar al die reacties hier... :+
Ze weet nou wel iig dat we op MF flink kunnen discussieren over van alles, en de eigenlijke vraag over het hoofd zien. 8-) :)
Die vraag kan alleen beantwoord worden door andere Harley dames in het Gooi. O-)
 
Mijn beleving met zwaaien naar jou :

Scooter, ik zwaai niet, want de meeste scooter rijders zijn automobilisten die toevallig een motorrijbewijs hebben, en een scooter hebben omdat ze dan door de file kunnen rijden, en eerder thuis zijn, en nog een stuk goedkoper.

Trike, ik zwaai weer niet, ik ga wel kijken, en denk dan : gave hobby heeft die man,met een trike, wel onpraktisch, want het heeft eigenlijk de nadelen van een motor,en de nadelen van een auto, maar ja, gevoel is niet te definiëren, en een trike blijft gaaf.

Harley, ook nu zwaai ik niet, want ik zwaai naar bijna geen motoren als 1e,wel terug zwaaien, maar ik bekijk wel je fiets, en bedenk me waarschijnlijk dat ik er ook 1 zou willen :9

Als jij als eerste zwaait zwaai ik wel terug, al was je lopend, want waarom zou ik niet terug zwaaien naar iemand die naar mij zwaait... ;)

Het is toch een schande :o ,ophangen al die scooterrijders :t
 
Wat ik bedoel met een automobilist met A rijbewijs op een scooter is dat een GEMIDDELDE scooterrijder niks met zn motor heeft, en meer als een prakitisch iets ziet, dus ziet zn scooter niet als hobby.
Er zijn uiteraard ook scooterrijders die de scooter als hobby iets hebben,en er trots op zijn.

MP3 zwaai ik sowieso niet naar, dat zijn allemaal automobilisten ;)

wat een lulkoek kletspraat :z :Z
 
Laatst bewerkt:
ha leuk, weer n zwaaitopic...
Het Seizoen is Echt begonnen...

:W

(toch wel benieuwd of de OP nog meeleest...)


enne: hoezo de vrouw van Rob de Nijs?
weten wij veel, misschien IS het wel RdN ?

Alle grappen op een rijtje: Welcome op MF.
Gewoon meedoen.. komt het wel goed.
 
Laatst bewerkt:
Satudarah rijdt op van alles rond. Van racer tot chopper. Ben ze nog niet tegengekomen op een Harley overigens... :]

Afgelopen zondag meerdere op een harley zien rijden op/bij de open dag van de HD dealer

Overigens ik zwaai naar alles en iedereen
 
Laatst bewerkt:
Allemaal mooi en aardig,maar buiten een aantal hitsige heren :9~ :9 die zich ook bij het meidengroepje willen voegen :? geen response van de Adelheidjes,Annabelletjes,Bernadette,s ,Celeste,s,
blijkbaar toch te ruig voor de Gooise meisjes die zich blijkbaar liever door Papa's Rolls of Maybach laten vervoeren *D :Y ,in plaats van een ordi motorfiets :r :+
 
Laatst bewerkt:
Wat ik bedoel met een automobilist met A rijbewijs op een scooter is dat een GEMIDDELDE scooterrijder niks met zn motor heeft, en meer als een prakitisch iets ziet, dus ziet zn scooter niet als hobby.
Er zijn uiteraard ook scooterrijders die de scooter als hobby iets hebben,en er trots op zijn.

MP3 zwaai ik sowieso niet naar, dat zijn allemaal automobilisten ;)
Grappige is dat ik ook helemaal niks met de scooter heb wat hem interessant maakt behalve het praktische nut.
Ik ga er mee naar mijn werk, en naar mijn ouders.
Wassen doe ik hem niet, onderhoud alleen het nodige en staat altijd buiten.
De Harley en trike daarentegen mogen alleen buiten spelen met goed weer.
Dus je hebt geen ongelijk hahahah
 
En Wendelijn deed gewoon een simpele oproep.. :/

Inderdaad,ik geloof dat het nu meer over wel of niet zwaaien gaat naar scooters,
wat geen motorfietsen zijn,maar een gewoon transportmiddel dus zwaai ik daar uit principe niet naar.. :P
Daar was onlangs nog een topic over waar dat meer thuis hoort.
 
Neemt niet weg dat ik het nog steeds erg jammer vind dat als ik met de motorscooter ( toch een dikke 250cc heuse motorscooter ) ronddrijd weinig motorrijders naar mij zwaaien en zodra ik onderweg ben met dikke Bertha ( BMW R1200RT ) men dan plots wel 9 van de 10 keer het handje omhoog doet.
Beetje erg flauw vind ik dat wel.

Ik was stronteigenwijs en zwaaide dus wel naar motorscooters. Waarschijnlijk ben ik alleen nog maar scooterrijders tegengekomen die er geen motor bij hebben, want er is nog nooit teruggezwaaid. Tja, daar ben ik dan dus ook maar snel weer mee gekapt. Harley rijders zwaaien wel terug. :Y
 
hmmm.. dit topic gaat van de rails af richting zwaaien...

maar..

*zoekt zich een ongeluk naar oud topic*

Er was ooit een vrouwspersoon hier die hulp zocht ...
voor het buitenzetten van een Harley(?) van haar ex die nog in de schuur stond...
Zou ze nu lessen genomen hebben en dit Seizoen zelf met die motor willen rijden ?

*zoek-zoek-zoek, FTW*

Edit: Gevonden
sunshine1111 in "Hoe verplaats ik een Goldwing die op slo..."
(was dus n goldwing, hoe zou het nu met sunshine gaan...?)
 
Laatst bewerkt:
Grappige is dat ik ook helemaal niks met de scooter heb wat hem interessant maakt behalve het praktische nut.
Ik ga er mee naar mijn werk, en naar mijn ouders.
Wassen doe ik hem niet, onderhoud alleen het nodige en staat altijd buiten.
De Harley en trike daarentegen mogen alleen buiten spelen met goed weer.
Dus je hebt geen ongelijk hahahah


Dus we denken allebei hetzelfde.

Ik zit er zelf ook wel eens over te denken om een burgman erbij te nemen, ook puur voor het praktische, maar ik denk dat ik te veel snelweg rij voor een scooter.
 
hmmm.. dit topic gaat van de rails af richting zwaaien...

maar..

*zoekt zich een ongeluk naar oud topic*

Er was ooit een vrouwspersoon hier die hulp zocht ...
voor het buitenzetten van een Harley(?) van haar ex die nog in de schuur stond...
Zou ze nu lessen genomen hebben en dit Seizoen zelf met die motor willen rijden ?

*zoek-zoek-zoek, FTW*

Edit: Gevonden
sunshine1111 in "Hoe verplaats ik een Goldwing die op slo..."
(was dus n goldwing, hoe zou het nu met sunshine gaan...?)

geen idee hoe het nu gaat maar ik heb er een Goldwing bij :+
 
Dus we denken allebei hetzelfde.

Ik zit er zelf ook wel eens over te denken om een burgman erbij te nemen, ook puur voor het praktische, maar ik denk dat ik te veel snelweg rij voor een scooter.

Kijk maar uit,zo is het bij mij ook begonnen :P
Die dingen zijn verslavend }) ondertussen een neue 600,wie doet me wat :] ?
Had ook nog een triumph daytona 675,die vanaf toen veel stil stond :X
 
Jij maakt uit dat mijn mening lulkoek en kletspraat is, of heb ik dat verkeerd begrepen?

Ik vind dat jouw uitspraken lulkoek kletspraat (en voeg daar nu ook onbenullige onwetendheid aan toe)
:t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan