Hét MF Motorweekend 2018

Oef de zon schijnt en gisteren de motor weer van stal gehaald. Meteen kriebels...
Nog 2 maanden.

Al iets bekend over:

Startpunt en tijd
** nog te plannen **


Premeet overnachting
** nog te plannen **

gezien het voorrijd weekend nog moet plaatsvinden ga ik er vanuit dat het daarna ingevuld wordt
 
Goedeavond allen,

Helaas was het vorig jaar al vroeg bekend dat ik niet mee zou gaan met het mf weekend, wat ik wel jammer vond, aangezien ik het altijd wel leuk vond.

Maar wou jullie even laten weten dat ik papa ben geworden van Jesse Berend P. Mijn vriendin is gisteren om 0946 bevallen. Van een gezonde grote jongen, van 3680gram.

Moeder en zoon maken het goed, en dr zijn geen complicaties.

En papa heeft nu 3 weken vakantie *O*

Van harte kerel en mams natuurlijk ook :) *O* *O* *O* *O*
 
Er komt een extra bedje vrij, youdid heeft ivm te drukke bezigheden omtrent onze "move" besloten om niet mee te gaan.

Dus extra bed beschikbaar, wie het eerst komt het eerst ........
 
Hoi, ik heb op zich wel interesse in dat extra bed. :)

Blihi heeft ons enthousiast gekregen, dus als er nog ruimte is voor een beginner op de motor dan zou ik graag mee gaan. Ik moet nog wel even uitvechten met mijn andere collega Bas wie er mag gaan, aangezien hij ook wel interesse heeft.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik heb op zich wel interesse in dat extra bed. :)

Blihi heeft ons enthousiast gekregen, dus als er nog ruimte is voor een beginner op de motor dan zou ik graag mee gaan. Ik moet nog wel even uitvechten met mijn andere collega Bas wie er mag gaan, aangezien hij ook wel interesse heeft.

Binnen ons weekend is er voor iedereen een plekje (beginner, gevorderde of bmw rijder het maakt niet uit :) ). Als jullie eruit zijn stuur dan maar even een pm met je gegevens dan regelen we het onderling.
 
Ik (Bas) heb overigens ook interesse, mocht er nog een bed vrijkomen (ondanks dat Maikel deze gewonnen had)
 
Binnen ons weekend is er voor iedereen een plekje (beginner, gevorderde of bmw rijder het maakt niet uit :) ). Als jullie eruit zijn stuur dan maar even een pm met je gegevens dan regelen we het onderling.
Leuk dat je BMW rijder boven de gevorderde zet }) :+
 
Wel goed kijken en lezen: BMW rijder staat achteraan.
Die komt dus NA iedereen.

Zoals je weet vertrekken snellere groepen eerst zodat ze de minder snelle groepen niet hoeven in te halen.
Dat zegt dus genoeg. . . :)
 
@King ik zie dat in de startpost nog niet op de camping sta maar nog op hotelbed had al aangegeven dat ik de tent mee neem , maar alsnog je mag mij op de camping zetten dus mijn bed zou vrij zijn dan !
 
Laatst bewerkt:
Ik quote de OP eventjes:

We zitten vol. Het maximum aantal van 50 is bereikt. Er is echter nog wel plek in het hotel doordat sommigen naar de camping schuiven en op de camping is sowieso nog plek MAAR uitsluitend oudgedienden (eenieder die de afgelopen 12 edities één of meerdere keren mee geweest is) zijn nog welkom. Nieuwe aanmelders zijn nog welkom op after- en pre- meets maar voor het motorweekend zelf moet ik je doorverwijzen naar 2019.

Dat is natuurlijk anders als iemand afmeldt en zelf dus niet meegaat, dan kun je je bedje doorverkopen.
 
Laatst bewerkt:
Ik quote de OP eventjes:Dat is natuurlijk anders als iemand afmeldt en zelf dus niet meegaat, dan kun je je bedje doorverkopen.


Dat vind ik ook. Straks hebben we toch nog 100 man via een achterdeurtje.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal :W

Ik ben een van de gelukkigen die als newbee toch mee kan *O*

Ik mag het plaatsje overnemen van Paul88 en ik heb er nu al heel veel zin in! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan