Transponder Motorsportschool Zolder

DvSone

MF'er
29 mrt 2016
58
10
Tilburg
Goedemiddag beste MF-ers,

Weet iemand welk type transponder Motorsportschool Zolder gebruikt i.v.m. de aanschaf van een houder.
(geen zin om de transponder elke keer vast te moeten tapen...)

(Krijg MSZ telefonisch niet te pakken en zoeken op MF heeft niks opgeleverd)

Alvast bedankt!

DvS
 
Moet je wel weten of je die van het oude of nieuwe type moet hebben...........is nl niet uitwisselbaar.
 
Ivan van MSZ gesproken, belde mij terug. Hij gaf aan dat het het brede type transponder betreft. Denk dat dat het oude type is?

Maar hoe dit type heet?

Iemand die dit weet toevallig?
 
Idd het oudere type zelvde als op assen amb transponderhouder intypen op Google en je hebt het zo gevonden
 
Let wel op waar je m plaatst.. vorig jaar mocht ik mijn vaste houder oo de motor niet gebruiken omdat die ineens echt op de tank moest. Zaterdag leek t overigens geen probleem te zijn ( zag t bij anderen dat die bij t frame oid zat )
 
Let wel op waar je m plaatst.. vorig jaar mocht ik mijn vaste houder oo de motor niet gebruiken omdat die ineens echt op de tank moest. Zaterdag leek t overigens geen probleem te zijn ( zag t bij anderen dat die bij t frame oid zat )

Inderdaad vorig jaar moest ie ineens op de tank, mocht ik hem niet bij de uitlaat steun op de houder monteren. Waren ze in 2017 erg streng op bij de controle
 
En dan vallen en een paar ribben breken.

Maar TS, ga je alléén maar met MSZ rijden dan? Meeste organisaties die ik ken rijden met nieuwe type.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan