*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

Echt veel leven is hier ook niet hè :P
Doen er nog mensen mee met de ZC? Ik heb mij in kunnen schrijven voor de brommerklasse. De brommer heb ik al (dikke kymco schakelscooter, 4-takt, alleen die 50cc moet er onderuit, dat moet minimaal 125cc worden }))


Roy heeft vast wel een 125cc appie blokje te leen 😋
 
Ja een gewone RSV kan je voor rond 2000 al vinden.

Genoeg leuks te vinden, SRAD (moet je van houden) al voor 1500.

De keuze is reuze!

Er staat nu inderdaad best leuk spul te koop voor een redelijke prijs. :t

Welkom in de achterhoek Tom. :W
 
Er staat nu inderdaad best leuk spul te koop voor een redelijke prijs. :t

Welkom in de achterhoek Tom. :W
Tnx, ik begin al een beetje een accentje te krijgen (tot ergernis van mijn vriendin, die perfect ABN praat met een lichte Gooische R :P)!
Eerste prio voorlopig is eerst een andere auto kopen (iets minder brandstofkosten per maand zou wel fijn zijn :P).
 
Goede dag au
Ik ga dit jaar naar Oostenrijk maar weet nog niet waar en een goed hotel, weet jullie nog een plek en hotel ?

Alvast bedankt :]
 
Hier ook nog maar ff:

Wie gaat er mee 25 maart demo motoren van Engbers slopen? O-)
Ik moet mijn circuitmotor aan het einde van de dag ophalen dus ik ga sowieso.




Goede dag au
Ik ga dit jaar naar Oostenrijk maar weet nog niet waar en een goed hotel, weet jullie nog een plek en hotel ?

Alvast bedankt :]

Ik hád een goed adres, maar daar ben ik niet zo welkom meer denk ik.
(Ex heeft er familie)
 
Laatst bewerkt:
Hier ook nog maar ff:

Wie gaat er mee 25 maart demo motoren van Engbers slopen? O-)
Ik moet mijn circuitmotor aan het einde van de dag ophalen dus ik ga sowieso.Ik hád een goed adres, maar daar ben ik niet zo welkom meer denk ik.
(Ex heeft er familie)

Denk wel dat ik kan ;)

Hahah dat is jammer
 
Goede dag au
Ik ga dit jaar naar Oostenrijk maar weet nog niet waar en een goed hotel, weet jullie nog een plek en hotel ?

Alvast bedankt :]

Hotel edelweiss in pfunds.
Of hotel Traube in Fliess.

Bij beide ben ik een paar jaar geleden geweest.
Nette hotels met parkeergarage voor de motor.
En waren toen niet duur.
 
Hotel alpen rose in Spiss
jaren geweest en goedkoop tanken belasting vrij.
En dan volgas naar beneden over de alte poststrasse man man wat vind ik dat een reete mooie smijt en gooi weg .
 
Hier ook nog maar ff:

Wie gaat er mee 25 maart demo motoren van Engbers slopen? O-)
Ik moet mijn circuitmotor aan het einde van de dag ophalen dus ik ga sowieso.Ik hád een goed adres, maar daar ben ik niet zo welkom meer denk ik.
(Ex heeft er familie)
Shit, te laat gelezen, daar had ik wel heen gewild :P
Ik heb ondertussen weer een brommer, afgelopen zaterdag aangeschaft, een Fazer 600 (in nieuwstaat, in het rood, want die zijn het snelst). Niet mijn droommotor, maar deze was goedkoop en het rijdt eigenlijk best wel goed 8-) ik wil deze zomer ook een andere auto, en nog veel doen aan het huis, dat is allemaal niet gratis :')
2460ynr.jpg


2u7bvbt.jpg


Geloof niet dat het tegenwoordig hier zo actief is dat er nog afgesproken wordt om samen te rijden? :P
 
Weinig. Soms word er wat in de app afgesproken maar hier posten word iig door mij gelezen. Mail notificatie staat aan.

Veel plezier ervan alvast! Rijd prima zo’n ding :Y
 
Ah dat is weer een tijdje geleden, ik zie dat mijn SV nog in de OP staat.. :+
Ondertussen sinds eind oktober alweer een nieuw beestje en afgelopen weken eindelijk weer een beetje fatsoenlijke ritjes mee kunnen maken.

IMAG2019_zpstrnvtm93.jpg


Bakbeest van een fiets qua uiterlijk en rij ervaring maar waarschijnlijk toch iets te veel van het goede voor mij... :X
Dus binnenkort weer te koop en dan eventueel kijken naar een street triple ofzo, ben nog aan het oriënteren dus als iemand nog tips of iets leuks heeft staan?
 
Ah dat is weer een tijdje geleden, ik zie dat mijn SV nog in de OP staat.. :+
Ondertussen sinds eind oktober alweer een nieuw beestje en afgelopen weken eindelijk weer een beetje fatsoenlijke ritjes mee kunnen maken.

[afbeelding]

Bakbeest van een fiets qua uiterlijk en rij ervaring maar waarschijnlijk toch iets te veel van het goede voor mij... :X
Dus binnenkort weer te koop en dan eventueel kijken naar een street triple ofzo, ben nog aan het oriënteren dus als iemand nog tips of iets leuks heeft staan?

Jij hebt nu toch wat anders om op te rijden? 😋
 
Terug
Bovenaan Onderaan