Even voorstellen

Olie4

MF'er
17 mrt 2018
103
26
St Pancras
Graag wil ik me even voorstellen.
Mijn naam is Cees Vriend, 53 jaar en woonachtig in St Pancras, Noord Holland.
Ben eigenaar van twee motoren, een Yamaha XT 500 uit 1981 en een VF1000F interceptor uit 1986.
 
Graag wil ik me even voorstellen.
Mijn naam is Cees Vriend, 53 jaar en woonachtig in St Pancras, Noord Holland.
Ben eigenaar van twee motoren, een Yamaha XT 500 uit 1981 en een VF1000F interceptor uit 1986.

Welkom Cees, mooi dorpje woon je. Geinig, een originele retro. Als je hem maar lang genoeg houdt ben je vanzelf weer hip, zo blijkt.
 
Hier een paar pics
full

full

full

full

full
 
De VF is nog niet helemaal naar het zin. De Yamaha R6 duosteunen (had ik op het forum hier gezien), haal ik er weer af. De achterkant wil ik zo open mogelijk houden. Daartoe plaats ik weer de oude schetsplaten. De rubberen voetsteunen vervang ik wel voor de alu voetsteun van de R6. De uitlaten zijn te groot, deze kort ik minimaal 20cm in. Dan wil ik hem op te testbank om te kijken of er andere sproeiers/naalden in moeten.
 
Welkom op MF Cees!

Mooie XT zeg, die zie je niet vaak meer in deze staat. Ook je VF ziet er netjes uit, is wel ietsjes aangepast zo te zien? Ik ken ze nog van vroeger, maar ben helaas niet zo op de hoogte meer hoe ze er nieuw uit zagen, sorry about that...

Veel plezier hier,komt wel goed denk ik zo! :]

Groet, Coert :)
 
Dank je Court. Die xt is idd 100% origineel. Daar wordt spontaan op geboden. Maar die doe ik pas weg als ik 'm niet meer aan kan kicken.
Die vf is idd wat aangepast. Andere wielen, andere uitlaten, andere kroonplaat met superbikestuur, spiegels op de kuip geplaatst, heldere koplampunit, kleine knipperlichten en kleine led kentekenplaatverlichting. Verder alle reflectoren verwijderd. Nu vind ik 'm ff fraaier.
Leuk motorforum, jij ook veel plezier op dit forum,
Groet Cees😉
 
Ik zou enkel de standaard uitlaat erop doen van de Honda, verder mooie machines!!
Ik vind m te braaf met de originele uitlatenqua looks en sound. Wel ben ik met je eens dat deze uitlaten zo hem geen goed doen. Ik ben bezig ze aan te passen.Als het klaar is post ik een fotootje. Kuip heb ik al aangepast. Luchtinlaten voorzien van gaas en de jaren 80 oplossing voor koplampverstelling verwijderd.
full
 
Graag wil ik me even voorstellen.
Mijn naam is Cees Vriend, 53 jaar en woonachtig in St Pancras, Noord Holland.
Ben eigenaar van twee motoren, een Yamaha XT 500 uit 1981 en een VF1000F interceptor uit 1986.
Hallo
Willkommen im Forum
Ich hoffe, Sie werden die Diskussion genießen und informative Nachrichten bekommen
 
Terug
Bovenaan Onderaan