TMax530 uit 2015

3 apr 2018
2
0
Purmerend
Beste MF-ers,

Ik heb een Tmax 530 op het oog uit feb 2015. Nu vroeg ik de verkoper of er een Jcosta in zat. Hij antwoordde dat er een was geplaatst en weer verwijderd was omdat ie vreselijk geluid maakte. Kan je zon ding verkeerd erin zetten en kan je er dus iets mee verknoeien ?
Hij vraagt er trouwens 9500 voor. Heeft 9600 km gereden en een 10.000 km beurt gehad. Is dat een redelijke prijs ? Er zit wel een Akrapovic onder en zo'n beenverwarmingskleed.
Bedankt alvast voor het antwoorden.
 
Laatst bewerkt:
Beste MF-ers,

Ik heb een Tmax 530 op het oog uit feb 2015. Nu vroeg ik de verkoper of er een Jcosta in zat. Hij antwoordde dat er een was geplaatst en weer verwijderd was omdat ie vreselijk geluid maakte. Kan je zon ding verkeerd erin zetten en kan je er dus iets mee verknoeien ?

Je kan een vario altijd verkeerd plaatsen door een ring te weinig of in de verkeerde volgorde te plaatsen. Fouten maken kan iedereen.

Hij vraagt er trouwens 9500 voor. Heeft 9600 km gereden en een 10.000 km beurt gehad. Is dat een redelijke prijs ? Er zit wel een Akrapovic onder en zo'n beenverwarmingskleed.
Bedankt alvast voor het antwoorden.

Als ik vergelijk op motoroccasion.nl is dit een gemiddelde prijs bij een dealer waar je een half jaar garantie krijgt. Accessoires schrijven het eerste af dus de uitlaat en beenkleed zijn in de prijs zo goed als te verwaarlozen.
 
Kan de motor schade oplopen door het verkeerd erin zetten van de vario ?

Op motoroccasion staan wel vergelijkbare prijzen maar vaak wel met 20.000 km of meer
 
Als je iets meer geeft heb je een nieuwe met 2 jaar garantie...beetje onderhandelen met de motorhandelaar in je buurt is nooit slecht 😊
 
9500€ is best veel geld voor eentje van 2015 ...ikzelf heb model 2016 nieuw gekocht voor 9999€...om je maar een idee te geven !
 
Terug
Bovenaan Onderaan