9e Zijspantreffen Genemuiden 2018

Had ik al gezegd dat ik er vrijdagavond ook ben? Maar voor mij hoeven jullie niet extra bier klaar te zetten hoor, ik drink meestal niet meer dan een enkel flesje



:+
 
Joepiejoepiejoepie
Gisterenavond tent opgehaald en vandaag maar eens opklappen/opzetten. Morgen de primeur in Genemuiden :Y

Vraagje... Ik zie her op dit forum heel veel "bierkoeriers" voorbij komen, maar er is daar toch ook wel een biertje te koop?
 
begint echt uit te groeien naar een meerdaags treffen :)

nog een paar jaar en het gaat de hele week duren ;)


gezellig zal het dus vast worden!
 
Bestuursorganen lasmoat?

De MC mag maar twee avonden onrust veroorzaken?
 
We hebben sinas :Y
 
Laatst bewerkt:
Moet nog wat sleutelen komt vandaag spul binnen van steine dinse kijken of het lukt dan ben ik er bij
Maar de buren van jullie maakten vorig jaar ook goeie ??? muziek tot vroeg in de uurtjes
 
Als jij komt, kom ik ook, verbroedering??

Ik had pas geleden een akkefietje met de gezondheid en de timing is net verkeerd. |(
Ik doe namelijk al weer stukjes op de trapfiets en dat gaat best prima. En ik kan ook al weer redelijk comfortabel doorslapen met 'n beetje pijnstillers. :Y
Over een paar weekjes moet ik alweer helemaal fit zijn. *O*

Maar dus nu nog net effe niet. |(


En voor de nieuwsgierigen, ik heb een week geleden een pleurodese behandeling gehad. :X
 
Ik had pas geleden een akkefietje met de gezondheid en de timing is net verkeerd. |(
Ik doe namelijk al weer stukjes op de trapfiets en dat gaat best prima. En ik kan ook al weer redelijk comfortabel doorslapen met 'n beetje pijnstillers. :Y
Over een paar weekjes moet ik alweer helemaal fit zijn. *O*

Maar dus nu nog net effe niet. |(


En voor de nieuwsgierigen, ik heb een week geleden een pleurodese behandeling gehad. :X

Hmmm is niet mooi.
Maar ik begrijp dat de luchtpomp nu weer naar behoren funtioneerd.
Sterkte in ieder geval
 
Terug
Bovenaan Onderaan