MotoGP streaming in de VS

RommelD

Die hard MF'er
22 jun 2004
423
0
Bremen
Ik ben onlangs naar de VS verhuist en ben nu op zoek naar een betaalbare methode om de MotoGP races te kijken.

Wat ik heb gevonden:
MotoGP website: 140 euro, wel heel erg duur.
Eurosport: is niet beschikbaar in de VS
fuboTV: lijkt dat het 10 dollar per maand is (goede prijs, maar denk dat er toch wat extra kosten bij komen)

Hebben jullie nog iedeeen (hoeft niet perse live)?

Thanks!

P.s. aangezien downloaden erg hard wordt aangepakt hier, zijn torrents geen optie.
 
Ik ben onlangs naar de VS verhuist en ben nu op zoek naar een betaalbare methode om de MotoGP races te kijken.

Wat ik heb gevonden:
MotoGP website: 140 euro, wel heel erg duur.
Eurosport: is niet beschikbaar in de VS
fuboTV: lijkt dat het 10 dollar per maand is (goede prijs, maar denk dat er toch wat extra kosten bij komen)

Hebben jullie nog iedeeen (hoeft niet perse live)?

Thanks!

P.s. aangezien downloaden erg hard wordt aangepakt hier, zijn torrents geen optie.

Motogp.com doet het wel over heel de wereld weet niet wat het is in US dollars maar hier 139.99 euro.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij doet BeIN de MotoGP in Amerika. Ik weet niet of die ook iets toegankelijks bieden, of dat het alleen de live uitzendingen zijn.
 
Volgens mij doet BeIN de MotoGP in Amerika. Ik weet niet of die ook iets toegankelijks bieden, of dat het alleen de live uitzendingen zijn.

Heb ff snel gekeken op mijn geschiedenis van laptop en die is ook goed , die kreeg ik gelijk in hotel van een balie medewerker in Daytona.
Of het wat is ,....heb het niet geprobeerd .

www.totalsportek.com
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor de reacties.

Net gesproken met een beIN mederwerker:
customers in the US can only access beIN SPORTS CONNECT if it is included in their TV packages. Unfortunately, we do not sell subscriptions directly or separately.

Click here https://connect.beinsports.com/us/select-television-provider/ to find the cable providers that offer beIN CONNECT.

Join us!
dus dat kan alleen met een duur kabel/TV abbo.

totalsportek.com lijkt alleen een nieuws site te zijn, geen provider van content. Of kijk ik verkeerd?

Iemand anders nog ideeen voor een betaalbare methode?
 
Zou het eens aan Joris vragen ,...die weet het wel denk ik.
Helaas niet. Toen ik in 2012 en later in 2014 in de V.S. zat, had ik al mijn MotoGP.com abo waar ik op kon terugvallen.

Ik weet niet waar in de V.S. je zit en voor welk doel, maar als je 'gewoon' naar de V.S. bent verhuisd en in een 'normaal' huis woont waar je je televisie c.q. internetprovider zelf kan uitkiezen, dan lijkt het mij dat je ook wel gebruik kunt maken van torrent programma's. Pas zodra een andere instantie die de rechten beschermt van bijv. Dorna er lucht van krijgt dat je wat download, zou het die instantie zelf (en dus niet je internetprovider) moeten zijn die achter je aangaat, maar dan moet je jezelf al 'zichtbaar' maken in je downloadgedrag voor zo'n instantie. Je internetprovider zelf zal misschien wel zien dat er veel gedownload wordt, maar zou daar in principe niet direct acht op slaan, is mijn vermoeden.

Als je echter op een gesloten compound woont voor school of werk, zoals op een campus of een militaire basis, dan wordt je internetgedrag wel streng gevolgd en gereguleerd en dan is downloaden inderdaad uit den boze.

Anders zou ik nog willen aanraden om lid proberen te worden van een afgeschermde website zoals RFM, waar je alleen met uitnodiging op kunt komen en om de races via daar te downloaden (middels torrents, dat wel), maar je zou de torrents altijd nog extern via een seedbox kunnen opslaan en het videobestand uit je seedbox downloaden, dan is het namelijk geen actief torrentbestand dat op je (al dan niet streng gereguleerd) internetverkeer zichtbaar is, maar een videobestand dat je download.

Als laatste tip: als BeIN Sports niet mogelijk is, kun je altijd nog proberen om bij een lokale sports bar binnen te stappen. Daar hangen zo 20+ televisies aan de muur en met wat geluk zet de uitbater de TV op jouw kanaal. Zeker als je wat vrienden meeneemt en je er langer termijn gaat verblijven, dan weet 'ie dat hij dit jaar nog zeker 18x aan je gaat kunnen verdienen. Enig nadeel is natuurlijk wel het tijdsverschil als je het live wil zien, maar met wat geluk kun je daar ook herhalingen nog wel zien.
 
Kun je niet via een (betaalde) VPN kijken met een Nederlands abonnement? VPN-abbo is een stuk goedkoper vergeleken met die 140 euro
 
Ik ben naar DC verhuist. Aangezien ik nu een tijdelijke Green Card heb (wordt definitief in 2 jaar), kan ik me niets veroorloven. Mijn zwager gebruikte altijd VPN en toen die 1 keer niet werkte kreeg hij direct een brief van zijn provider dat hij illegaal had gedownload, dus dat risico wil/kan ik niet nemen. Dus geen torrents meer voor mij :)

Sportsbar is zeker een goed alternatief, alleen wat vroeg op zondag :)

Apart dat er geen betaalbare optie is om alleen de races te kijken (140 euro per jaar is niet redelijk in mijn opzicht).

Mmmm, als er nog andere mensen zijn met ideeen dan hoor ik het graag :)
 
Ik ben naar DC verhuist. Aangezien ik nu een tijdelijke Green Card heb (wordt definitief in 2 jaar), kan ik me niets veroorloven. Mijn zwager gebruikte altijd VPN en toen die 1 keer niet werkte kreeg hij direct een brief van zijn provider dat hij illegaal had gedownload, dus dat risico wil/kan ik niet nemen. Dus geen torrents meer voor mij :)

Sportsbar is zeker een goed alternatief, alleen wat vroeg op zondag :)

Apart dat er geen betaalbare optie is om alleen de races te kijken (140 euro per jaar is niet redelijk in mijn opzicht).

Mmmm, als er nog andere mensen zijn met ideeen dan hoor ik het graag :)
Dan zou ik zo snel mogelijk vriendschappen sluiten met mensen die wel al een abonnement hebben of BeIN Sports ontvangen en daar elke zondag komen buurten. :P

Ik heb zelf ook in de omgeving van DC gewoond en er is een redelijk grote groep motorrijders die voornamelijk op sportmotoren rondrijden, komende uit Frederick, MD. Die manifesteren zich ook op Facebook. Mocht je dat hebben, stuur mij dan een PB en ik stuur je wel een link naar die groep toe. Mogelijk dat zij ook nog wat lokaals weten, en anders is het uitpluizen van het live stream topic misschien een mogelijkheid om te zien wat nog werkt. Maar ik weet niet wat voor rotzooi je daarmee binnenhaalt op je computer. :/

Edit: ik blijf er overigens wel bij dat je volgens mij 'gewoon' middels torrents (of een seedbox en dan de videobestanden ipv torrentbestanden) moet kunnen downloaden. Ik weet niet wat je zwager downloadde toen zijn VPN dienst weigerde, maar volgens mij moeten ze nog altijd de illegaliteit van de content vaststellen... Met motorsport c.q. televisieuitzendingen is dat nog best een grijs gebied volgens mij, het is geen speelfilm of stukje muziek. Maar ik kan mij ook voorstellen dat je niets wilt riskeren met je Green Card.

Een verhuizing terug naar de V.S. staat hier ook op de termijnplanning, maar ik moet zeggen dat het vooruitzicht om geen motorsportkampioenschappen waar ik normaal geen toegang toe heb (Supercross, MXGP, BSB, etc.) niet meer te kunnen downloaden, absoluut niet bijdraagt aan het ernaar uit zien. _O-
 
Laatst bewerkt:
€140/18 races = €7,78 per raceweekend inclusief alle vrij trainingen, kwalificaties en wintertesten (allen MotoGP) van alle klassen, waar praat je over?
 
Als de MotoGP nou het enige abbo zou zijn, dan geef ik je gelijk. Maar ik heb een reeks van abbos wat je uiteindelijk wilt/moet nemen: e.g. Netflix, internet, mobiel, Amazon Prime, Bioscooppas en zo voorts. Dan wordt het wel veel op het einde.

Ik kijk tevens alleen de race van de MotoGP. Ik kijk geen trainingen of de andere races, en dan is 7,5 euro voor 1 race bijna zo duur als naar de bios gaan...
 
Of je dat teveel geld vindt die afweging maak je zelf. Als de (zo lijkt het) enige mogelijke optie geen optie is omdat jezelf besluit dat het je dat niet waard is dan accepteer je dus blijkbaar dat je het niet kan zien. Ik zou niet weten wat er verder nog over te zeggen is, toch?
 
Of je dat teveel geld vindt die afweging maak je zelf. Als de (zo lijkt het) enige mogelijke optie geen optie is omdat jezelf besluit dat het je dat niet waard is dan accepteer je dus blijkbaar dat je het niet kan zien. Ik zou niet weten wat er verder nog over te zeggen is, toch?


Precies , waarom geen motogp.com ...die doet het TOP overal te wereld , ik weet dat de teams uit het paddock het ook allemaal gebruiken .
 
$175,- = $14.50 p/m is dus maar $4,50 duurder dan fuboTV dus waar praat je over. voor een dupje op de eerste rang zitten doen we alleen in Holland je zit in the states think BIG. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan