Gezocht zijspanrijders

Beatrixrun

Rookie
27 mrt 2018
2
0
Op zaterdag 5 mei organiseren wij een toerrit voor circa 100 zijspanrijders en een gehandicapte passagier. Dit jaar is de 35ste editie! Wij zijn nog op zoek naar extra rijders om alle passagiers een plek te kunnen geven. Dus als je tijd en zin hebt, laat het weten. Graag van tevoren opgeven. Er is een camping om te overnachten van vrijdag tot en met zondag. Verdere informatie is te vinden op www.beatrixrun.nl. Bellen of mailen kan ook naar info@beatrixrun.nl of 06 330 18 707.

Beatrixrun Pijnacker / Nicolette
 
Laatst bewerkt:
Ff een kickje geven.

Kom op mensen, de Beatrixrun is altijd leuk. Meldt je aan. Niet alleen omdat ik ook mee rijdt maar bijvoorbeeld Halflive ook. Als dat geen reden is om mee te doen dan weet ik het ook niet meer.

Er zijn altijd wel MF-ers bij aanwezig.
 
Wij reden een jaar of 20 mee, nu is ons span verkocht dus geen run meer voor ons.
Maar wij kijken met een goed gevoel terug op de Beatrix run een mooi verzorgd weekend voor iedereen.
 
Ff een kickje geven.

Kom op mensen, de Beatrixrun is altijd leuk. Meldt je aan. Niet alleen omdat ik ook mee rijdt maar bijvoorbeeld Halflive ook. Als dat geen reden is om mee te doen dan weet ik het ook niet meer.

Er zijn altijd wel MF-ers bij aanwezig.
Dat is zeker een goede reden, ik ben altijd heel gezellig. Ja, er zijn altijd MF-ers maar ook veel interessante spannen om te kijken.
 
Ik kan er helaas niet bij zijn om meerdere redenen, maar wie weet een volgende rit wel.
Reden 1: zaterdag is voor mij een werkdag en heb dit jaar bijna al mijn vrije dagen al gepland
Reden 2: nog te weinig ervaring met het bakkie dus laat ik daar zeker geen onbekende in plaats nemen. Eerst maar eens even oefenen met wat minder kwetsbare ballast ;)
Reden 3: er is nog veel te klussen aan het simpele span voor ie netjes loopt en er puik uit ziet.
Maar dit zijn wel leuke evenementen die op mijn verlanglijstje staan om in de toekomst te doen.
 
Helaas hier ook niet in de gelegenheid om te gaan wegens werkzaamheden op eigen erf (DBZ), en daarnaast ook niet in bezit van personenvervoerbak.

Veel plezier allemaal
 
Terug
Bovenaan Onderaan